2023: Hiába kedveli Max Verstappen a COTA nyomvonalát, túlságosan is sok a bukkanó a texasi pálya aszfaltján. „Nem hiszem, hogy ez F1-es szint" – mondta Verstappen.
2022: Ugyan elrontották az egyik kiállását, de Charles Leclerc-t és Lewis Hamiltont visszaelőzve Max Verstappen nyerte az F1-es USA Nagydíjat, amellyel a Red Bull bebiztosította a konstruktőri vb-címet. A holland az előző nap elhunyt alapító, Dietrich Mateschitz emlékének ajánlotta a sikert.
2021: Max Verstappené a pole-pozíció az austini USA Nagydíjon. A holland két tizeddel utasította maga mögé világbajnoki riválisát, Lewis Hamiltont, míg a harmadik helyről Sergio Perez indulhat majd a vasárnapi versenyen.
2020: Valtteri Bottas bizonyul a leggyorsabbnak a Portugál Nagydíj pénteki edzésein az F1-ben most debütáló portimaói pályán, míg a legfőbb eseményt Lance Stroll és Max Verstappen incidense jelenti a nap során, amelyet megúsznak büntetés nélkül az érintettek.
2019: A Renault mindkét autóját kizárják a Japán Nagydíjról: a Racing Point fellebbezése után döntöttek úgy az illetékesek, hogy Daniel Ricciardo és Nico Hülkenberg valóban illegális fékezést segítő rendszert használtak Suzukában.
2018: Charlie Whiting szerint Sebastian Vettel könnyedén elkerülhette volna a rá kiszabott büntetést, ha figyelmesebb. A Ferrari németje az USA Nagydíjon azt követően kapott három rajthelyes hátrasorolást, hogy az egyik szabadedzésen nem lassított le kellő mértékben a piros zászlós fázis alatt.
2017: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke úgy véli, az F1-nek át kellene gondolnia a pályaelhagyásokkal kapcsolatos büntetéseket azok után, hogy Max Verstappent amiatt fosztották meg austini dobogójától, hogy a rázókövön kívül előzte meg az utolsó körben Kimi Raikkönent.
2016: Lewis Hamilton 50. futamgyőzelmét szerezte az USA Nagydíjon aratott sikerével, világbajnoki esélyei azonban így sem sokat javultak, mivel a tabellát vezető csapattársa, Nico Rosberg közvetlenül mögötte, a második helyen futott be Austinban.
2015: Sajtóhírek szerint a Honda fontolóra vette, hogy a közeljövőben erőforrással lássa el a Red Bullt. A japán gyártó a szezon elején tért vissza a Formula-1-be, ám a McLaren partnereként egyelőre csak a szenvedésről szól az életük a siker helyett.
2013: A Ferrari-főnök Stefano Domenicalli elismerte, hogy érdeklődtek Robert Kubica iránt, aki Fernando Alonso társa lehetett volna a maranellóiaknál, ám a szakember most már kételkedik benne, hogy a 2011 elején súlyos ralibalesetet szenvedő lengyel valaha képes lesz újra az F1-ben szerepelni.
2012: A Ferrarinál bíznak benne, hogy a soron következő Indiai Nagydíjon vissza tudnak vágni az ellenfeleknek, elsősorban a Red Bullnak, amelynek színeiben Sebastian Vettel Koreában átvette a vb-vezetést Fernando Alonsótól.
2010: Bár Michael Schumacher úgy fogalmazott, nyugodt a visszatérése utáni problémái és szenvedése kapcsán, korábbi csapatfőnöke, Jean Todt szerint ez egyáltalán nincs így. „Próbálja védeni magát, de valójában nagyon is emberi” – nyilatkozta az FIA elnöke.
2009: A Honda nem bánt meg semmit az F1-ből való távozása kapcsán annak ellenére sem, hogy a jogutód Brawn GP mesés szezont produkálva jó eséllyel rendelkezik mindkét vb-cím megszerzésére.
2008: Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke el akar beszélgetni Max Mosley FIA-vezérrel a csapatutasítások tiltásával kapcsolatos szabályokról – mindezt azok után, hogy Felipe Massa és Kimi Raikkönen sanghaji helycseréje vitákat generált a Kínai Nagydíjat követően.
2007: A McLaren tagadja, hogy a brazíliai váltóhibát, amely Lewis Hamilton világbajnoki vereségéhez vezetett Raikkönennel szemben, maga a brit újonc okozta volna azzal, hogy rossz gombot nyomott meg a kormányon.
2006: Egy nappal második címének bebiztosítása után Fernando Alonso úgy fogalmazott, már akkor boldogan vonulna vissza, ha csak plusz egy vb-t nyerne még, azaz háromszoros világbajnokként zárhatná karrierjét.
2004: Rubens Barrichello a hazai közönség legnagyobb örömére pole-ba állította a Ferrarit az F1-es Brazil Nagydíj időmérőjén, megelőzve a Williamsben ülő Juan Pablo Montoyát és a McLarent vezető Kimi Raikkönent, míg a hétszeres világbajnok Michael Schumacher csak nyolcadikként kvalifikált.
2002: Schumacher és Todt is az olasz Commendatore („nagyságos úr”) titulusban részesült Carlo Azeglio Ciampi olasz elnök jóvoltából, köszönhetően a német pilóta és a Ferrari elképesztő F1-es sikereinek.
2001: Carlos Ghosn, a Nissan vezetője kizárta, hogy a jövőben a Formula-1-ben szerepeljenek – annak ellenére, hogy a rivális Toyota épp a következő idényben fog bemutatkozni a száguldó cirkuszban.
1999: Az FIA döntésének értelmében visszakapta sepangi eredményeit a Ferrari: a kettős győzelmet arató olaszokat eleinte kizárták a maláj versenyről szabálytalan autójuk miatt, ám a maranellóiak olyan bizonyítékokkal, amelynek köszönhetően visszavonták az ítéletet, így Eddie Irvine négypontos előnnyel utazhat a suzukai szezonzáróra Mika Hakkinennel szemben.