2023: Max Verstappen szerezte meg a Katari Nagydíj pole-pozícióját pénteken, azaz a vasárnapi rajtelsőséget, a két Mercedes követi őt, miután a McLarenek leggyorsabb körét törölték. Lance Stroll kiborulásával került be a hírekbe, Q1-es kiesése után edzőjét arrébblökte a garázsban, a kötelező interjút pedig kétszavas válaszokkal intézte el
2022: Max Verstappen már kizárólag Japánra és a vb-cím elhódítására koncentrál, ami a Honda miatt különleges jelentőséggel bírna számára. A holland azt is elárulta, hogy örülne, ha a Honda hivatalosan is visszatérne a Formula-1-be.
2021: Az elmaradt Japán Nagydíj alkalmából különleges festéssel készült a Red Bull a Török Nagydíjra. Az osztrák istálló részéről az F1-et év végén elhagyó Honda előtt szerettek volna ezzel tisztelegni.
2020: Jackie Stewart úgy véli, hiába lesz rövidesen rekordtartó a futamgyőzelmek és vb-címek számát tekintve is Lewis Hamilton, az ő szemében a mercedeses brit így sem éri el az olyanok szintjét, mint Juan Manuel Fangio vagy Jim Clark.
2019: Lewis Hamilton ígéretesnek tartja az F1 2021-es koncepcióautóit. A sorozat új generációs konstrukciói az átdolgozott és leegyszerűsített karosszériáknak köszönhetően sokkal kevesebb zavaró légáramlatot keltenek maguk körül, így elősegítik a kiélezett párharcok kialakulását.
2018: Lewis Hamilton feltörölte a padlót a mezőnnyel a szárazból esősbe hajló suzukai időmérőn. Csúnya taktikai hibát követett el a Ferrari, amely az érkező eső miatt a Q3-ban rögtön átmeneti gumikon küldte ki Sebastian Vettelt és Kimi Raikkönent. A többiek a csapadék megérkezéséig slickes köröket teljesítettek, így Raikkönen a negyedik, Vettel a nyolcadik lett.
2017: Biometrikus kesztyűk használatát tervezi az F1. Az eszközzel az orvosok baleset esetén minden eddiginél pontosabb képet kaphatnak a sérült versenyzőkről, a kesztyűk ugyanis figyelnék a pulzusszámot, a véroxigén szintjét, a testhőmérsékletet és a légzésszámot is.
2016: A főtengely egyik csapágyának meghibásodása miatt bekövetkezett olajszivárgás tette tönkre Lewis Hamilton versenyét a Malajziai Nagydíjon. Erre a következtetésre jutott a Mercedes, miután a pilóta 15 körrel a vége előtt műszaki hiba miatt az élről feladta a versenyt. Utólag kiderült, ennek kulcsszerepe volt a 2016-os vb-cím sorsában, amit Nico Rosberg nyert meg.
2015: Év végéig új tulajdonos kezébe kerülhet az F1. Erről maga a sorozat mindenható ura, Bernie Ecclestone nyilatkozott, aki három komoly vevőjelöltről beszélt.
2014: A szurkolók és a sajtó türelmét kéri a Marussia a tegnap súlyos balesetet szenvedő Jules Bianchi állapotával kapcsolatban. A Japán Nagydíjon egy munkagéppel ütköző versenyzőről egyelőre nem tudunk többet, csak annyit, hogy „kritikus, de stabil” állapotban fekszik a Mie General Medical Centre-ben.
2013: A két Lotust megelőzve szerezte meg sorozatban negyedik győzelmét a világbajnoki cím küszöbén álló Sebastian Vettel, de a nap hőse nem ő volt, hanem a Sauberrel a negyedik pozícióban záró Nico Hülkenberg, aki a Mercedeseket, a Ferrarikat és a McLareneket tartotta maga mögött.
2012: Mark Webbert, Jenson Buttont és Kamui Kobayashit megelőzve szerezte meg sorozatban negyedik suzukai pole-ját a világbajnoki pontverseny első helyének visszavételére készülő Sebastian Vettel – az éllovas Alonso csak a hetedik pozícióban zárt, míg Vettel csapattársa lángoló autóval zárta a futamot.
2011: Lewis Hamilton egy világbajnok hozzáállásával bizonyítja, milyen fából faragták őt. Idei szezonját a brit karrierje legnehezebbjének nevezte, ám sem a problémákon, sem a kritikákon nem akad fenn, egyedül arra koncentrál, hogyan állhatna fel még erősebben a helyzetből.
2010: Kimi Raikkönen a szóbeszéd ellenére nem kíván a Renault-hoz igazolni. A visszavonult finn pilóta augusztusban tárgyalásba kezdett az istállóval, ám még azelőtt kihátrált belőle, hogy az komollyá fordult volna. Épp emiatt csalódott, amiért a Renault az ő nevét emlegetve próbált némi extra médiamegjelenést generálni.
2009: Felipe Massa már a szezonzárón újra rajthoz állna. A brazil pilóta még az augusztusi Magyar Nagydíjon szenvedett el szörnyű fejsérülést, azóta a rehabilitációval foglalkozott.
2008: Szóváltásba keveredett a Ferrari elnöke és Bernie Ecclestone. A vörösök nagyfőnöke az F1-et kritizálta, mondván a sorozat első villanyfényes futamának helyszínt adó Szingapúrban inkább cirkuszt kellene rendezni. Erre reagálva Ecclestone azzal vágott vissza, hogy Montezemolo inkább hallgasson azok után, amit a Ferrari művelt a szóban forgó versenyen.
2007: Az újonc Lewis Hamilton karnyújtásnyi távolságra került a világbajnoki címhez, miután megszerezte a Kínai Nagydíj pole-pozícióját. A pénteki első szabadedzéstől a kvalifikáció Q3-as szakaszáig domináló, egyben a világbajnoki kihívó Kimi Raikkönen egy tizedmásodperc hátránnyal a második lett.
2006: A Ferrari tiszta játékra szólította fel világbajnoki riválisát, a Renault-t. Ross Brawn abban bízik, hogy Michael Schumacher és Fernando Alonso küzdelmébe külső személy nem fog beleszólni, gondolva a spanyol csapattársára, Giancarlo Fisichellára.
2005: Fernando Alonso örömautózni megy a szezon utolsó két helyszínére, miután Interlagosban a világ legfiatalabb F1-es bajnokává avatták őt. Idei kihívója, Kimi Raikkönen eközben arról beszélt, 2003-ban nehezebb volt elveszíteni a küzdelmet. Akkor három ponttal kapott ki Michael Schumachertől.
2004: Az Autosport értesülései szerint a hétvégén bejelentik a 11. csapat érkezését, mely a tervek szerint akár már jövőre az F1-ben lehet. Az autót a Dallara építheti, más források szerint viszont a projekt mögött álló cég akár a Jaguart is megvenné, mivel úgy tűnik, hogy a Red Bull nem fogja ezt megtenni.
2003: A Japán Nagydíj péntek délelőtti tesztjén Baumgartner Zsolt és Björn Wirdheim után egy újabb vendégpilóta, ezúttal a Formula Nippon élmenői közé tartozó Satoshi Motoyama vezethet a Jordannél – a széria tavalyi bajnoka, Ralph Firman jelenleg a csapat állandó versenyzője.
2002: A német Formula-BMW bajnokság győztese, a 17 esztendős Nico Rosberg még az idén kipróbálhatja a Williams autóját, mely csapattal édesapja 20 évvel ezelőtt F1-es bajnok lett.
2000: Földrengést rázta meg Suzukát a Japán Nagydíj második szabadedzése közben – a pályától mintegy 160 kilométerre lévő epicentrumban a Richter-skála szerinti 7,1-es erősséget mértek.
1999: „Ez volt életem legszebb napja” – mondta Michael Schumacher, miután találkozhatott a pápával egy jótékonysági futballmeccsen, melyet a koszovói gyermekek megsegítésére rendeztek.
1998: A korábban a Forti és a Ligier, jelenleg pedig az Arrows színeiben versenyző Pedro Diniz jövőre már a Sauber pilótája lesz, közölte a sajtó. A brazil versenyző 7 millió dollárnyi szponzori pénzt visz új csapatához.
1997: Sajtóhírek szerint Katayama és Marques is maradhat a Minardinál a következő szezonban – bár a japán el akart igazolni, a Mild Seven szponzor érkezése meggyőzheti a maradásról.
1995: Bár az idei szezonban csak két versenyen állt rajthoz, s 1992 óta nem futott teljes szezont az F1-ben, Nigel Mansell továbbra sem érzi úgy, hogy véget ért volna F1-es karrierje, s elmondása szerint most is vannak ajánlatai a következő szezonra.