2023: A Katari Nagydíj sajtónapjának legfontosabb témája az Andretti esetleges érkezése volt, akiknek az FIA megadta az engedélyt, és elfogadta a jelentkezésüket az F1-be, a FOM és a meglévő csapatok viszont továbbra sem akarják befogadni az amerikaiakat.
2022: Bár erre a napra ígérte az FIA a csapatok 2021-es költségvetésével kapcsolatos tanúsítványok kiadását, elhalasztották ezt a következő hét hétfőjére a hosszú és összetett folyamatokra hivatkozva, így még néhány napot várni kell arra, hogy kiderüljön, mindenki a költségsapka alatt maradt-e az előző szezonban...
2021: Egy ideig halogatták, de nemrég bejelentették a felek, hogy Sebastian Vettel 2022-ben is marad az Aston Martin istállónál, a jelenleginél némivel nagyobb elvárásokkal. A német pilóta arról beszél, hogy akár hosszabb távon is maradhat az F1-ben és az Astonnál, de ezt befolyásolhatja az, hogy mennyire találnak bele a teljesen új szabályrendszerbe.
2020: Bár a Renault tempója fejlődő tendenciát mutat, Daniel Ricciardo állítja: nem bánta meg, hogy a szezon végén két év után elhagyja a csapatot, s a következő idényben már a McLarent fogja erősíteni.
2019: Online osztana meg tervrajzokat a Mercedes, így reformálva meg az egységesített alkatrészek világát. A csapat szerint a szabadon felhasználható tervek jobb megoldást nyújtanak az F1 számára, mintha azokat egy kinevezett cég gyártaná le mindenki számára.
2018: Lewis Hamilton három lépéssel puhább gumikat akar 2019-re. Az angol szerint nevetséges, hogy az addig eltelt 16 versenyből 13-at egy kiállásos stratégiával nyertek meg.
2017: A Red Bull malajziai győzelme nyomás a McLarenen is, mondta Fernando Alonso: azt bizonyítja, hogy a Renault-motor, amelyet csapata használni fog jövőre, képes az első hely megszerzésére. „A McLarennek soha nem szabad megijednie attól, hogy hozza más csapatok szintjét, mert a McLarennek le kell győznie minden más csapatot” – tette hozzá nagy önbizalommal.
2016: A jelenleg Manornál vezető, de szerződésével Mercedeshez kötött Pascal Wehrlein teljességgel bízik abban, hogy munkaadója segít neki ülést találni a 2017-es szezonra is.
2015: A Williamsnél is elismerik, túl sokat bakiznak a bokszban (a leglátványosabb eset Spában történt, mikor Valtteri Bottas autójára három lágy és egy közepes abroncs kerül), Rob Smedley teljesítményigazgató szerint kezdeniük kell már valamit a problémával.
2014: Az FIA közleménye szerint Jules Bianchit súlyos fejsérüléssel szállították kórházba a suzukai pályáról, ahol azonnal műtőbe vitték. A francia versenyzőt a megszokott helikopter helyett mentőautóval szállították az időjárási körülmények miatt. A szövetség hozzátette, dupla sárga zászlót lengettek Adrian Sutil balesetének helyszínén, ahol Bianchi is kicsúszott. Többen, köztük Sutil is említették, mennyire sötét volt a Japán Nagydíjon, amelyet a Phanfone tájfun egyik nyúlványa ért el.
Ugyanezen a napon a 214 versenyen rajthoz állt korábbi Formula-1-es Andrea de Cesaris Rómában, motorbalesetben 55 évesen elhunyt.
2013: A Koreai Nagydíj időmérő edzésén Sebastian Vettel szerzett pole-pozíciót Lewis Hamilton előtt. A Mercedes britje reméli, hogy le tudja győzni a Red Bull-ost a futamon.
2012: Michael Schumacher visszavonulásának hírére reagálva a Pirelli motorsportigazgatója, Paul Hembery közölte: tárt karokkal fogadják a hétszeres világbajnokot, ha szeretne tesztpilótájuk lenni. 20 millió fontos fizetést azonban ne várjon cserébe, ha jön, akkor a munka szeretete miatt jöjjön, tette hozzá Hembery.
2011: Indiai földművesek közölték fenyegetésüket: nagyobb kárpótlást kérnek elvett földjeikért, különben tüntetni fognak a pálya mellett. Az első Indiai Nagydíjra készülő promóterek reakciója? „Ez az egész egy nagy vicc. Gondolják, hogy hagyunk pár farmert, hogy elrontsa? 400 millió dollárt költöttünk a versenyre, és elköltünk még pár milliót, ha ez szükséges a megfelelő biztonsághoz” – mondta az egyik illetékes.
2010: A Lotus Racing többéves technológiai együttműködést kötött a Red Bull-lal: a maláj zászló alatt versenyző csapat a sebességváltót és hidraulikát ezentúl Milton Keynes-ből vásárolja. Az istálló várhatóan a Renault motorjaira vált 2011-ben.
2009: Felipe Massa hazatért: júliusi hungaroringi balesete óta először járt a Ferrari főhadiszállásán, Maranellóban. Szimulátorozás és meetingek vannak tervben, később pedig kétéves autót tesztelhet.
2008: Dietrich Mateschitz Red Bull-nagyfőnök elmondása szerint „az F1-es rajtrács fele üldözi” Sebastian Vettelt, a Toro Rosso futamgyőztesét, akinek azonban esze ágában sincs elhagyni a Red Bull-családot.
2007: Mutatja, mennyire fagyos a légkör a McLarennél, hogy a csapatfőnök a nyilvánosságon keresztül üzen pilótájának: Ron Dennis csalódott, hogy Fernando Alonso nem cáfolja határozottan a feltevéseket, melyek szerint Lewis Hamilton a kezdeményezett az istállónál – hiszen ha valaki, ő tudja, hogy egyenlő státuszban vannak.
2006: Giancarlo Fisichellát meglepte, milyen hangvételű nyilatkozatot tett Fernando Alonso saját csapatáról, a Renault-ról. Alonso hangot adott annak, hogy úgy érzi, a csapat hátat fordított neki, és nehezményezte, hogy Fisichellával pozícióharcot kellett vívnia. „Magamért versenyzek, nem Fernandóért. Ha lehetőségem van segíteni, rendben van, de nem állhatok meg a pálya közepén” – mondta Fisichella.
2005: Fernando Alonso beérheti Michael Schumacher eredményeit, jósolta Flavio Briatore. Az ifjú spanyol 24 évesen első vb-címe felé tart, míg Schumacher hétszeres világbajnok, de trófeáinak számát még növelheti az F1-ben.
2004: Bemutatkozásra készül Jarno Trulli, a Renault-tól szezon vége előtt Toyotához igazoló olasz a márka hazai versenyén, a Japán Nagydíjon ül át a TF104-be.
2003: A BAR kirúgta Jacques Villeneuve-öt, árulta el a kanadai menedzsere, Craig Pollock. Az 1997-es világbajnok öt évet töltött a csapattal, a szezon végén azonban könnyen befejeződhet pályafutása.
2002: Kiadták a 2003-as versenynaptárt a Belga Nagydíj nélkül. A történelmi helyszínt azért vették ki, mert Belgium 2003 augusztusától betiltja a dohányreklámozást, a Formula-1-es csapatokat pedig elsődlegesen dohánycégek szponzorálják.
2001: Lehúzta a Formula-1 egyik újoncát, a nagy ígéretnek tartott Juan Pablo Montoyát Michael Schumacher: „Montoya jól vezet, de az öcsémnek kétszer annyi pontja van. Ralf három nagydíjat nyert, Montoya egyet. A szezon meglepetései Heidfeld, Raikkönen és az öcsém. Montoya nem, ő nem tett érte eleget” – mondta a világbajnok.
2000: Az FIA – összhangban az EU tervezetével – 2006 végétől kezdődően a dohányreklámok tilalmát vezeti be világszerte. Ez természetesen a Formula-1-re is érvényes.