2023: A Williamsnél állítják: a komoly károkat okozó autótörései ellenére is folyamatos fejlődést mutat Logan Sargeant. Igaz, azt is megjegyzik, hogy a fejlesztéseket azért visszaveti, hogy a balesetek utáni javításokra kell költeniük.
2022: Esteban Ocon úgy érzi, csak Lewis Hamilton végzett jobb munkát Fernando Alonso csapattársaként, mint ő: az Alpine-nál bő másfél szezon után nagyon hasonlók a mutatói a spanyollal.
2021: Egészen drámai futamot hoz az Orosz Nagydíj: Lando Norris karnyújtásnyira kerül első győzelméhez, de a végén roszs döntést hoz, kint marad a rossz gumikon az eleredő esőben és így kicsúszik a kezéből a történelmi siker. A lehetőségre Lewis Hamilton csap le, Max Verstappen pedig óriásit mentve 53 másodperces hátránnyal is a második helyre hozza be a Red Bullt.
2020: Lewis Hamilton megtarthatja az Orosz Nagydíj pole-pozícióját: a britet berendelték a stewardok a 2-es kanyar szabálytalan levágásáért, de nem osztottak ki neki büntetést, miután a köridőt már a vétség pillanatában törölték. Egy másik köridőtörlés miatt Hamilton majdnem kiesett a Q2-ben, ezután szerezte meg a rajtelsőséget szombaton Max Verstappen és Valtteri Bottas előtt.
2019: „Be fogom fogni a számat” – ígérte Charles Leclerc, aki el akarja kerülni a csapatra rossz fényt vető kifakadásokat a rádión, ahogyan Szingapúrban történt.
2018: Az F1-ben McLarennel jövőre debütáló Lando Norrisnak óvakodnia kell, nehogy elődje, Stoffel Vandoorne sorsára jusson, aki hiába volt briliáns az alacsonyabb szinteken, a királykategóriában csupán két szezon jutott neki – intett Norris honfitársa, Johnny Herbert.
2017: Szezon közbeni változás a Toro Rossónál, a juniorpilóta Pierre Gasly veszi át Danyiil Kvjat helyét Malajziától. Az oroszt másodszor menesztik év közben egy Red Bull-tulajdonú csapattól.
2016: A Renault gyenge eredményei problémát okoznak a jövő évi versenyzőválasztásban is, vallotta be Cyril Abiteboul. A jelenlegi páros, Kevin Magnussen és Jolyon Palmer mellett a csapattal kapcsolatba hozták Sergio Perezt, Carlos Sainzt és Esteban Ocont. A mexikói állítólag ráunt a hosszas huzavonára és inkább a Force Indiánál marad, míg a spanyolt a Red Bull nem szeretné elengedni.
2015: Nico Rosberg szerezte a Japán Nagydíj pole-pozícióját a Mercedesszel Lewis Hamilton és a williamses Valtteri Bottas előtt. Hamilton visszavágását a piros zászló akadályozta meg a Q3 végén: Danyiil Kvjat nagyot csattant a Toro Rossóval, de sértetlenül szállt ki.
2014: Kiderült Nico Rosberg szingapúri kiesésének bizarr oka. A kormányoszlop elektronikai meghibásodását a rendszerbe került idegen szennyezőanyag okozta, ami karbantartási folyamatból származott. A keletkező rövidzárlat miatt nem működött a kuplung és számos más funkció, a kiesés következtében Rosberg 25 pontot veszített Hamiltonnal szemben.
2013: A Mercedes célja megszerezni a bajnokság második helyét, legyőzve a Ferrarit. A konstruktőrök között a Red Bull előnye több mint 100 pont, Szingapúr után a Ferrari a második 274, a Mercedes harmadik 267 egységgel.
2012: Niki Lauda szerint Fernando Alonso lesz az idei világbajnok. A spanyol pontelőnye 29 egység hat versennyel a vége előtt, így a tipp nem a legmerészebb, ám matematikai esélye még hat riválisnak van, az élen Sebastian Vettellel. Lauda szerint Alonso mindent jól csinál: gyors, célba ér, ha kell, agresszív.
2011: Sebastian Vettelnek egyetlen pontra van szüksége Japánban, hogy bebiztosítsa második világbajnoki címét. Christian Horner azonban stílusosan akar ünnepelni: győzelmet céloz meg. Ez a szárnyaló német tizedik sikere lenne. A McLarennél Martin Whitmarsh azt szeretné, ha elodáznák az ünneplést: az egyéni bajnokságban egyedül Jenson Buttonnak maradt nagyon-nagyon halovány reménye.
2010: A Szingapúri Nagydíjat Fernando Alonso nyerte, zsinórban második győzelmét szerezve Sebastian Vettel előtt: fontos eredmény volt bajnoki reményei számára, a pontverseny éllovasa, Mark Webber harmadik lett. Lewis Hamilton éppen az ausztrállal ütközve esett ki sorozatban másodszor, ezért arról beszélt, már nem összpontosít a világbajnokságra.
2009: Lewis Hamilton és Sebastian Vettel kvalifikált az első rajtsorba Szingapúrban, ahol gyengélkedett a Brawn: Rubens Barrichello ötödik lett, de váltócsere miatt öt hellyel hátrébbról indul, Jenson Button csupán 12. rajtkockát szerzett.
2008: Jenson Button – aki a hírek szerint hosszabbított 2009-re, de erről formális bejelentés még nem történt – a következő szezonra fókuszál, mikor véleménye szerint az idén pocsékul szereplő Hondával az élmezőnyben harcolhat.
2007: Ismeretlen terepre, a Fuji Speedway-re készül a Formula-1-es mezőny: Lewis Hamilton beismerte, még csak nem is látta a pályát. Az újonc nagyon várta, hogy Suzukában versenyezhessen, de éppen idén költözött át a Japán Nagydíj.
2006: Egy 91 ezer rajongó részvételével készült közvéleménykutatás szerint izgalmasabbá vált a Formula-1: a válaszolók 73 %-a előrelépésnek tartja a háromszakaszos kieséses időmérőt, 66 % pedig a kerékcsere visszatérését, a szezon újdonságait.
2005: Ron Dennis azt nyilatkozta, Fernando Alonso – aki egy nappal korábban Interlagosban bebiztosított a világbajnoki címet – még nem bizonyította, hogy a Formula-1 legjobbja, mivel a versenyek többségén pontelőny birtokában csak a biztosra ment. A McLaren csapatfőnöke úgy véli, az ő istállója rendelkezik jobb versenyzőkkel, Kimi Raikkönennel és Juan Pablo Montoyával.
2004: Rubens Barrichello nyerte az első Kínai Nagydíjat a Ferrarival Jenson Button (BAR) és Kimi Raikkönen (McLaren) előtt: a másik Ferrarival Michael Schumacher csupán 12. helyen végzett, miután bokszból indult, megforgott és defektet kapott, egy pozícióval a mezőnybe Renault-val visszatérő Jacques Villeneuve mögött.
2003: Jarno Trulli mindhárom pénteki szakaszt dominálta az USA Nagydíjon változó körülmények között, beleértve az első időmérőt, a Renault olasza ezért nagyon magabiztos, és már megpendítette, hogy megszerezné első győzelmét Indianapolisban.
2002: Niki Lauda abbahagyná a Formula-1-et, ha olyan sikeres lenne, mint az ötszörös világbajnok Michael Schumacher – unná, ha mindig ő nyerne.
2001: Michael Schumacher dominanciája nem tesz jót az F1-nek – mondja a német korábbi csapattársa, Eddie Irvine. Először mindenki örült, hogy a Ferrari hosszú idő után révbe ért, de most már senkinek sem tetszik, hogy ugyanaz a pilóta nyer állandóan.
2000: Változások a kiscsapatok körül: a Minardi többségi tulajdonosa Gabriele Rumi részesedését megvásárolva egy argentin tévéhálózat, a PSN lett, míg a Prost mögül kiszállt a főszponzor, a Gauloises.