2023: A McLaren bejelentette, hogy meghosszabbította Oscar Piastri szerződését. A fiatal versenyző eleve többéves kontraktussal csatlakozott a wokingiakhoz, most pedig mindezt 2026-ig megnyújtották – azaz immár tovább rendelkezik szerződéssel a McLarennel, mint a csapattárs, Lando Norris.
2022: A Motorsport Világtanács jóváhagyásával végleges a Formula-1 jövő évi versenynaptára: rekordszámú 24 nagydíj szerepel benne, a magyar és belga helyszín cseréjével július végén. A naptár új tagja a Las Vegas-i Nagydíj, amely a szezon utolsó előtti helyszíneként foglal helyet novemberben, rendhagyó módon szombati futammal. Visszatérő három év szünet után a Kínai Nagydíj szokásos tavaszi időpontjában, valamint egy év szünetet követően a Katari Nagydíj, melyet októberre, a távol-keleti és amerikai pályák közé iktattak be. Az egyetlen hiányzó a Francia Nagydíj – továbbá a belebegtetett Dél-Afrikai Nagydíj érkezése is csúszik még.
2021: „Jelenleg Max az egyetlen, aki ellen nem szívesen versenyeznék csapattársként. Nagyon tisztelem őt, de a Red Bull-lal való különleges kapcsolata és az ott szerzett tapasztalatok miatt jelenleg nem sok versenyzőnek lenne esélye őt legyőzni. Ha egyszer elhagyja a csapatot, akkor talán, de addig semmiképp. Max jelenleg az élen áll, én pedig a mezőny legjobbjának tartom” – jelenti ki Fernando Alonso.
2020: Megőrülnek a rajongók a visszatérő Portugál Nagydíjért. A szervezők 45 000 embert várnak, a jegyeket pedig az árusítás megkezdése óta őrült módjára kapkodják. Portimao a kevés olyan helyszín egyike, ahova a koronavírus ellenére korlátozott számban beengedhetnek látogatókat.
2019: Max Verstappen és Lewis Hamilton napja ez Szingapúrban; az első szabadedzést a holland, a másodikat a brit nyeri. Valtteri Bottas eközben a falban végzi, Sergio Perez és Kevin Magnussen pedig egymásra talál, miután a dán megtöri a versenyzők közti íratlan szabályt, az „úriemberek egyezségét”.
2018: Charlie Whiting szerint festékpocsékolás volt felfesteni Szingapúrban a pálya határát jelző extra vonalat. Két esetet leszámítva a pilóták egyszer sem jártak tilosban. A versenyigazgató úgy véli, talán a pályán belül gyorsabb volt megtenni a kört, mint a kerékvetőkön kívül.
2017: A mexikói pálya károk nélkül megúszta az országot egy nappal korábban megrázó földrengéseket. A pálya igazgatója elmondta, alaposan ellenőriztek mindent, és a helyszín készen áll az október végi Mexikói Nagydíjra.
2016: Igazságtalannak érzi Esteban Gutierrez, hogy a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff nyilvánosan megszégyenítette, miután lekörözöttként nem megfelelően reagált a mögötte érkező és a győzelemért csatázó Nico Rosbergre és Daniel Ricciardóra. A mexikóinak és főnökének, Günther Steinernek is fáj, hogy az elmúlt időben ott rúgnak bele a többiek a Haas-pilótába, ahol tudnak.
2015: Harmadik Ferraris győzelmére váltja pole-pozícióját Sebastian Vettel a Szingapúri Nagydíjon. A német Daniel Ricciardo és Kimi Raikkönen előtt diadalmaskodik, a negyedik helyen Nico Rosberggel, akinek bajnoki riválisa és csapattársa, Lewis Hamilton be sem fejezi a versenyt. A brit műszaki hiba miatt adja fel a futamot, amin az egyik legfurcsább okból hajt pályára a biztonsági autó: egy néző sétálgat az utcai pályán a verseny kellős közepén…
2014: Igencsak szoros időmérőt hoz a Szingapúri Nagydíj szombatja. Lewis Hamilton 7 ezredmásodperccel győzi csak le vb-rivális csapattársát, Nico Rosberget, de ellenfeleik, elsősorban a Red Bull és a Ferrari is lőtávolban vannak. Daniel Ricciardo ismét Sebastian Vettel előtt végez.
2013: A Szingapúri Nagydíj első szabadedzését ugyan még Lewis Hamilton nyitja az élen, a második gyakorlás azonban már Sebastian Vettelé. A Red Bull riválisai ezután egybehangzóan arra panaszkodnak, a németet innentől szinte lehetetlen lesz elkapni a hétvége hátralévő részében.
2012: Romain Grosjean úgy érzi, erősebb, mint eltiltása előtt. A franciának azután kellett a kispadról végignéznie az Olasz Nagydíjat, hogy Spában hatalmas balesetet okozott. Szerinte versenyzőtársai nem mérgesek rá, még az a Fernando Alonso sem, aki az egyik legnagyobb vesztese volt a karambolnak.
2011: Esőt jósolnak a Szingapúri Nagydíjra. Az ázsiai országban már egyébként is embert próbálóak a körülmények (pláne az éjszakai futammal), az égi áldás pedig még megterhelőbbé és veszélyesebbé tenné a versenyzést, egykori és jelenlegi pilóták szerint is.
2010: A Renault elnöke, Gerard Lopez arra buzdítja az F1-et, hogy legyen egy kicsit szurkolóbarátabb. Szerinte a sportnak jobban kellene reklámoznia magát; az internet segítségével szélesebb tömegeket érhetne el, és az elkövetkező években sikeresebb lehetne.
2007: Hamarosan, a Japán Nagydíjon tervez tárgyalni a versenyzők érdekvédelmi szervezete, a GPDA arról, szükséges-e változtatniuk a vezetőségen. Jelenleg Ralf Schumacher, Fernando Alonso és Mark Webber irányítják a szervezetet.
2006: Különleges gumiszabályért kampányol a Bridgestone. A japán gyártó azt szeretné, ha két különböző keveréket használhatnának a csapatok, a keményet és a lágyat, utóbbit piros oldalfallal jelölnék.
2005: Kimi Raikkönen csak a győzelemmel elégedne meg a Brazil Nagydíjon. Ő és a McLaren komoly célt tűztek ki maguk elé: nem kevesebbet, mint kettős győzelmet!
2004: A spekulációkkal ellentétben egyelőre nem ül át a Renault-ból a Toyotába Jarno Trulli, így a soron következő Kínai Nagydíjon még Ricardo Zonta versenyzik a japán csapatnál. Trulli 2005-től lesz hivatalosan a pilótájuk.
2003: A Nemzetközi Motor Szövetség, vagyis a FIM veszélyesnek nyilvánítja a suzukai pályát, és törli a MotoGP versenynaptárából. Ugyanazon az aszfaltcsíkon a Formula-1 mezőnye teljes nyugalomban versenyzik hamarosan.
2002: A Sauber megerősíti, Heinz-Harald Fretzen veszi át Felipe Massa helyét az USA Nagydíjra. A brazil korábban tíz rajthelyes büntetést gyűjtött be, a csapat azonban nem szerette volna veszélyeztetni a konstruktőri bajnokságban elfoglalt helyüket, így Massa ideiglenes lecserélése a legjobb, amit jelenleg tehetnek.
2001: Alex Zanardi lassan, de biztosan a gyógyulás útjára lép. Az életveszélyesen megsérült és kettős amputáción átesett olasz pilóta orvosa arról tájékoztatja a médiát, hogy Zanardi felébredt a mesterséges kómából, az azonban bizonytalan, hogy az intenzív osztályt mikor hagyhatja el.
2000: „Maximális tiszteletet” vár a pilótáktól a Formula-1-ben hamarosan debütáló Indianapolis vezetője. Tony George pályaigazgató szerint a döntött 13-as kanyar igényli a legtöbb figyelmet, és az első nagydíjra inkább egyfajta tesztként kell tekinteni. A biztonság a legfontosabb.