2023: Carlos Sainz szerezte meg némileg váratlanul a pole-t a Szingapúri Nagydíjra a Ferrarival, miközben az előző tíz futamot megnyerő Max Verstappen már a Q2-ben búcsúzott: a holland szerint a beállítás-változtatások vezethetetlenné tették a Red Bullt.
2022: Fernando Alonso elmondta, melyik két szezont tartja pályafutása legjobbjának – meglepetésre 2012-t és 2022-t mondta. Jövő évi csapattársa, Lance Stroll arról beszélt, ő Schumachernek szurkolt gyerekként, így Alonso volt a szemében a rosszfiú.
2021: Igazából eddig sem lehetett kérdés, az Aston Martin mégis csak most jelentette be, hogy 2022-re is megtartja a Sebastian Vettel, Lance Stroll párost.
2020: Bár a versenyzők tetszését elnyerték a mugellói sóderágyak, Michael Masi, az FIA versenyigazgatója szerint nem megoldható minden versenypályán ezek alkalmazása.
2019: A Haas bemutatta a Rich Energy utáni érájának festését. Az istálló egy szövevényes, ármánykodással, árulással és némi őrülettel vegyített időszakon van túl a szponzorával, aminek alapítója viharos körülmények távozott, majd tért vissza a rejtélyes energiaitalos márka élére.
2018: Sebastian Vettel Szingapúrban újra kikapott Lewis Hamiltontól. A brit közel negyven másodpercet adott a harmadik helyen végző németnek, akit a Ferrari elszámolt taktikája hátráltatott a versenyen.
2017: A Szingapúri Nagydíjon "hazaért" a Ferrari, Sebastian Vettel megszerezte a pole-pozíciót, míg Lewis Hamilton csak az ötödik lett. A maranellóiaknak ekkor még nagyon feküdt az utcai pálya.
2016: A Red Bull valós esélyt érez a Mercedes legyőzésére, legalábbis Szingapúr utcáin. Daniel Ricciardo ezt a hétvége pénteki edzései alapján jelentette ki.
2015: Az F1 legújabb csapata a következő szezon első napjától teljes értékű tagja lenne a mezőnynek. Az amerikai Haas előkészületei a terv szerint haladnak, a motort a Ferrari, a karosszériát pedig a Dallara szállítja nekik.
2014: Egy hónappal az F1-es debütálása előtt felavatták az Orosz Nagydíj helyszínét, Szocsit. A pályára először a helyi túraautós széria, az RCRS versenyzői hajtottak, akikkel nem volt kegyes az időjárás, a friss aszfalt mellett heves esőzésekkel is meg kellett birkózniuk.
2013: Sebastian Vettel sorra nyeri a futamokat, emiatt pedig a Pirellit hibáztatják. A gumibeszállító nyáron váltott vissza egy évvel korábbi keverékeire, ezt követően táltosodott meg a Red Bull pilótája, de a Pirelli tagadja, hogy összefüggés lenne a két dolog között.
2011: A Ferrarinál debütált Sergio Perez. A mexikói pilóta, aki az olaszok pilótanevelő programjának tagja, a 2009-es autót tesztelhette Fioranóban.
2010: A Cosworth ismét világbajnok erőforrásokat gyártana az F1-ben. A legendás nevű brit cég idén tért vissza a száguldó cirkuszba, és jelenleg a mezőny kisebb csapatait, a Williamset, a Lotust, a HRT-t és a Virgint látja el motorokkal.
2009: A Renault csapatfőnöke, Flavio Briatore és vezető mérnöke, Pat Symonds is távozik az istállótól, miután kiderült, a Renault a Szingapúri Nagydíjon rávette saját pilótáját, Nelson Piquet-t, hogy idézzen elő biztonsági autós fázist, így hozzásegítve Fernando Alonsót a futamgyőzelemhez.
2008: Erős vágy hajtja Fernando Alonsót, aki a Ferrarihoz csatlakozna. Az olasz csapat 2010-ig biztos pilótapárossal rendelkezik, de a spanyol pilóta kitartó, egyszer mindenképpen vörös autóban szeretne ülni.
2007: Kimi Raikkönen a Ferrarival megnyeri a Belga Nagydíjat, miközben az F1 még a kémkedés miatt elítélt McLaren ügyét emészti. A csapatot 100 millió dollárra bírságolták és elvették a konstruktőri pontjait, de Jean Todt szerint például ez is túl enyhe büntetés volt a Ferrarit megrövidítő istállónak.
2005: A szezon végéig Nico Rosberg helyettesítheti a Williamsnél a sérült Nick Heidfeldet. A csapat állandó pilótája egy hete biciklivel szenvedett balesetet, így kérdésessé vált, be tudja-e fejezni a 2005-ös idényt.
2004: Új motorszabályt készül vezetni az F1 az autók lelassítása érdekében. A csapatok jelenleg minden versenyhétvégére új motort szerelhetnek az autóba, ezt módosítanák kétfutamos rendszerre.
2003: Damon Hill Michael Schumacher ellenfelét, Juan Pablo Montoyát támogatja a világbajnoki küzdelemben. A brit pilóta a kilencvenes évek óta nem kedveli a németet, amikor többször is egymás ellen küzdöttek a világbajnoki címért.
2002: A Ferrari nem enged a csapatutasításból. Ross Brawn szerint az csak rosszat tesz a pilóták kapcsolatának, ha engedik őket egymással versenyezni, így a Ferrarinál továbbra is marad az első- és másodszámú versenyző szerepköre.
2001: Élete első F1-es győzelmét szerezte Juan Pablo Montoya. A Williams pilótája pole-pozícióból rajtolva 5,1 másodperces előnnyel nyerte meg az Olasz Nagydíjat a ferraris Rubens Barrichello előtt. Mögöttük a két Schumacher fivér, Ralf és Michael lett a harmadik és a negyedik.