2023: Teljesen zárt F1-es kereket tesztel az FIA. A „sárhányó” élesben kipróbált első verziója nem vált be: Nicolas Tombazisék legközelebb egy extrém változatot néznek meg. A vízpermet negyven százaléka származik a kerekektől a mérések szerint, ezért ez sem tűnik tartós megoldásnak. Közben Daniel Ricciardo elutazik Szingapúrban, de hivatalossá válik, hogy még nem térhet vissza, a városi pályán is Liam Lawson helyettesíti.
2022: Két hír is szárnyra kapott ezen a napon. Egyrészt Mattia Binotto nem dicsérte meg Mick Schumachert, ellenben kiemelte a fiatal Robert Svarcmant, ami megerősítette azokat a pletykákat, hogy Schumachertől elfordulhat a Ferrari, és kiteheti a juniorprogramjából. Másrészt Nyck de Vries monzai debütálása után tovább zajlik érte a licitháború, most éppen Nicholas Latifi helyén, a Williamsnél látja őt legnagyobb eséllyel a sajtó.
2021: Az Olasz Nagydíj utáni napon is Max Verstappen és Lewis Hamilton kettős kiesést hozó ütközése a fő beszédtéma. Andrew Shovlin, a Mercedes pályaszéli mérnökigazgatója szerint a Red Bull-főnökök már az első pillanattól tudták, hogy Verstappen volt a vétkes – az ártatlan Hamiltontól pedig valószínű első, biztos második helyet vett el az ütközés. Hamilton szerint a hollandnak kiosztott háromhelyes rajtbüntetés precedensértékű. „Büszke vagyok a stewardokra” – mondta a brit, aki szerint a versenyzők biztonságát elősegíti a monzai döntés.
2020: Egészen kaotikusra sikeredik a Toszkán Nagydíj. A verseny összesen két piros zászlós és három biztonsági autós szakaszt számlál. Az ütközések már a futam elején elkezdődnek a mugellói pályán, a legnagyobb azonban épp azután történik, hogy a biztonsági autó útjára engedi a mezőnyt: az újraindításra készülve négyen csapódnak egymásba, Giovinazzi, Magnussen, Sainz és Latifi. 25 perc várakozás után folytatódik a verseny, hamarosan azonban Lance Stroll balesete és korlátjavítás miatt újra türelemre van szükség. A futamot, amelyen végül csak 12-en érnek célba, Hamilton nyeri, 55 pontra növelve előnyét a bajnokságban; mögötte Bottas és Albon végez. A 11. Russell pedig a meg nem szerzett pont miatt bánkódik.
2019: 2025-ig egészen biztosan folytatódik a Williams-Mercedes házasság. A grove-i alakulat és motorbeszállítója újabb öt évre ír alá együttműködési szerződést. A Mercedes-erőforrások 2014 óta dolgoznak a Williams autóiban.
2018: Esteban Ocon borzasztóan csalódott, amiért nem kap helyet a 2019-es mezőnyben. A francia pilóta erős második szezont produkál az F1-ben, ennek ellenére aktuális csapatából kiszorult, kiszemelt jövő évi istállójánál, a Renault-nál pedig Daniel Ricciardo elhappolta előle az ülést.
2017: A Mercedes egy évvel, 2018 végéig meghosszabbította Valtteri Bottas szerződését. A finn Nico Rosberg pótlására került a német márkához, ahol hamar felvette a ritmust, a hosszabbítás így csak formalitásnak mondható.
2016: Az Autosport beharangozta az F1 egyik legnagyobb generációváltását. Év végén Jenson Button és Felipe Massa is visszavonul a sorozatból, akik így helyet adhatnak Stoffel Vandoorne-nak (24), Lance Strollnak (17) vagy akár Felipe Nasr-nek (24), miközben a Red Bull fiataljai között ott van Max Verstappen (18) és Carlos Sainz (22), a Mercedesnél pedig Pascal Wehrlein (21) és Esteban Ocon (19). Az Autosport szerint a sorozat ilyen szintű "megfiatalodására" tíz éve nem volt példa.
2015: A Williams a sorozat további drágulása ellen venné fel a harcot. Az F1 2017-re komoly szabálymódosításokkal készül, többek között nagyobb gumikkal és átdolgozott aerodinamikával tenné gyorsabbá az autókat, ami miatt a grove-i csapat arra számít, a most sem olcsó széria csak még tovább drágulhat.
2013: Rubens Barrichello Felipe Massát nyugtatta, miután kiderült, a Ferrari év végén szakít Massával. Barrichello pontosan tudja, milyen érzés ez, tőle 2005 után vált meg az olasz csapat, de szerinte honfitársának a vörösök után is lesz lehetősége az F1-ben.
2012: 84 éves korában elhunyt a Formula-1 legendás orvosa, Sid Watkins. A sorozat számos megmentett életet köszönhet a professzornak: ő volt az, aki kezdeményezte többek között a pályák melletti orvosi központok kialakítását és az orvosi autó használatát a futamokon.
2011: Sebastian Vettel 112 pontos előnnyel vezeti a bajnokságot, ám figyelme szemernyit sem lankad. A német ideális körülményekkel akár már a következő, Szingapúri Nagydíjon is bebiztosíthatja második világbajnoki címét.
2010: A Renault-nak Szingapúrban a pódiumra fáj a foga. A francia istálló elsősorban lengyel pilótájában, Robert Kubicában bízik, aki korábban Belgiumban a harmadik helyen végzett.
2009: Rubens Barrichello karrierje során harmadszorra nyert futamot Olaszországban. A BrawnGP brazil pilótája csapattársa, Jenson Button előtt ért célba. A harmadik helyről Lewis Hamilton az utolsó körben esett ki, így Kimi Raikkönen örökölte meg tőle a pozíciót.
2008: A Toro Rosso újonca, Sebastian Vettel lett a leggyorsabb az Olasz Nagydíj vizes időmérőjén. A 21 éves német pilóta ezzel egyben az F1 legfiatalabb pole-pozíciót szerző pilótájává lépett elő.
2007: A McLaren csapatát rekordnagyságú, 100 millió dollárra büntették, valamint kizárták az idei konstruktőri bajnokságból, miután kiderült, az alakulat kémkedett a Ferrari után.
2006: A Michelint egy fotó aggasztja, amelyen a Bridgestone egyik szakembere vegyvédelmi ruházatban látható az Olasz Nagydíj helyszínén. A francia gumigyártó arra gyanakszik, riválisa tiltott anyaggal fedi be abroncsait, amelyek így rövidtávon extra tapadással szolgálnak.
2005: A szezon hátralévő három futamán Christian Klien váltja Vitantonio Liuzzit a Red Bullnál. A csapat eddig felváltva versenyeztette a két pilótát, hogy felmérje, melyikükkel folytassa 2006-ban, ám eközben a márka felvásárolta a Minardit is, így Liuzzinak a következő szezonban az a csapat szolgál majd üléssel.
2004: A Ferrari úthengerként gázolt át ellenfelein az Olasz Nagydíjon. A futamot egy ideig a BAR-ral Jenson Button vezette, akit a hátulról felzárkózó vörösök úgy faltak fel, mint éhes cápák az áldozatukat. A tifosi Rubens Barrichellót ünnepelte az első helyen.
2003: Michael Schumacher nevét skandálták az olasz szurkolók, miután a Ferrari világbajnoka Monzában megszerezte a pole-pozíciót. A Williams-BMW-s Juan Pablo Montoya századmásodpercekkel kapott ki a némettől.
2002: Sikeresen debütált a HANS. A pilóták fejét és nyakát védő eszközt a következő szezontől kötelezően előírják a csapatoknak, erre készülve ma Felipe Massa és Nick Heidfeld is próbára tette azt.
2001: A szeptember 11-ei amerikai terrortámadások miatt a Ferrari szponzorlogóktól megfosztott autókkal áll rajthoz hazai versenyén, így fejezi ki együttérzését az érintettekkel.
2000: Európában Michael Schumacher a legjobban fizetett sportoló. A német pilóta évi körülbelül 54,4 millió dolláros fizetésével vezeti százas listát, amelyen öccse, Ralf Schumacher (7.) és Mika Hakkinen (19.) neve is olvasható. A száz sportolóból egyébként 49 focista.