2023: Mostantól árgus szemekkel figyeli a szárnyak hajlékonyságát az FIA: a hétvégi Szingapúri Nagydíjtól érvényes az a direktíva, amely az eddigi kiskaput hivatott becsukni. A sejtések szerint a Red Bullt és az Aston Martint érintheti leginkább.
2022: Herta Alpine-t tesztel a Hungaroringen? A magyar pályán ülhet F1-es autóba az AlphaTauri kiválasztottja, méghozzá már a következő egy-két héten belül meg kell történnie az eseménynek. Minderről dr. Helmut Marko beszélt, aki nagyo nszeretné az amerikait a Red Bull kisebbik csapatában tudni 2023-ra.
2021: Újabb szenzációs Olasz Nagydíj: Max Verstappen és Lewis Hamilton ütközik, amelyből óriási botrány alakul ki, ezt kihasználva pedig a McLaren a semmiből kettős győzelmet arat, ez Daniel Ricciardo egyetlen fényes napja a Wokingban töltött időszaka alatt.
2020: Toto Wolff Mercedes-főnök szerint a fordított rajtrácsos sprintversenyek teljesen random eredményeket hozhatnának, ha bevezetnék őket, ezzel pedig az F1 elveszítené sport jellegét, s olyanná válna, mint a pankráció vagy egy valóságshow.
2019: A Mercedes érezte, hogy Spában és Monzában nehéz dolga lesz. Toto Wolff elmondása szerint egyik pálya sem feküdt az autójuknak, ami az eredményeken is meglátszott: mindkét versenyt Charles Leclerc nyerte a Ferrarival.
2018: Most robban a Formula-1 „ketyegő időzített bombája”, fogalmazott a McLaren vezérizgatója, Zak Brown. Ezalatt több aggasztó aktualitást ért: a két részre szakadt mezőnyt, a Force India anyagi gondjait és a tehetséges Esteban Ocon bizonytalan jövőjét.
2017: Végre hivatalos: a McLaren három év együttműködés után szakít a Hondával, és 2018-tól a Renault motorjait használja.
2016: A következő szezonban visszatérhet a mezőnybe az indonéz Rio Haryanto, akit a nyári szünetet követően Esteban Ocon miatt tettek ki a Manortól. A pilóta menedzsere elmondta, nagy felhördülést keltett Indonéziában Haryanto lecserélése, és új szponzorok is jelentkeztek, akik finanszíroznák a 2017-es évet.
2015: Meghosszabbította 2020-ig tartó szerződését Melbourne: 2023-ig a pályán rendezik az Ausztrál Nagydíjat.
2014: Az FIA közleményt adott ki, hogy felül fogja bírálni a Formula-1-es szuperlicensz megszerzésének feltételeit. A vitát a mindössze 17 éves, Formula-3-ból érkező, köztes kategóriákat kihagyó Max Verstappen leigazolása indította.
2013: Az egykori Ferrari-csapatvezető, Cesare Fiorio nem ért egyet a 2007-es világbajnok Kimi Raikkönen újbóli leigazolásával. „Nem vagyok az új szerzemény híve. Elismerem a tehetségét, de nem tudok azonosulni az életstílusával és műszaki hozzáállásával. Én nem őt választottam volna” – mondta az istállót 90-es évek fordulóján vezető Fiorio, aki helyette egy fiatal tehetséget igazolt volna le. Az olasz megjósolta, hogy Fernando Alonso legyőzi Raikkönent.
2012: Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke szerint Sergio Perez – a márka akadémistája, aki második szezonjában már háromszor állt dobogón a Sauberrel – egyelőre nem áll készen, hogy a maranellói csapatban versenyezzen.
2011: Michael Schumacher „meglehetősen durván” versenyez, fogalmazott Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke. A wokingi istálló pilótája, Lewis Hamilton az Olasz Nagydíjon panaszkodott a német agresszivitására.
2010: Fernando Alonso megnyerte a Ferrari hazai versenyét, az Olasz Nagydíjat, ezzel feltámasztotta bajnoki esélyeit. Jenson Button végzett a McLarennel a második, Alonso csapattársa, Felipe Massa a harmadik helyen.
2009: Lewis Hamilton Adrian Sutil kezéből vette ki a pole-pozíciót Monzában. A McLaren pilótája az időmérő legvégén futott jobb időt a Force India versenyzőjénél, a kettejük közötti különbség mindössze két tizedmásodperc volt. A harmadik Kimi Raikkönen lett a Ferrarival.
2008: Szerződést hosszabbított a Ferrari finn pilótájával, Kimi Raikkönennel. A 2010 végéig szóló egyezséget a csapat stílszerűen hazai versenyén, Monzában jelentette be, ahol 2007 világbajnoka nem sokkal később, a második szabadedzésen az első helyet szerezte meg.
2007: Felipe Massa gyengének érzi világbajnoki esélyeit. „A lehetetlen nem a legjobb szó rá, de nagyon nehéznek tűnik” – nyilatkozta a Ferrari brazil pilótája, aki monzai kieséséből fakadóan 23 pontos lemaradással követi az éllovas Lewis Hamiltont.
2006: Fernando Alonso szerint Michael Schumachernél sportszerűtlenebb versenyzőt még nem látott a Formula-1. A Renault versenyzője egy spanyol rádiónak nyilatkozva azt reagálta a hétszeres világbajnoki visszavonulási hírére, hogy „tőle még [Zinedine] Zidane is büszkébben vonult vissza”, pedig ő utolsó labdarúgó meccsén lefejelte egyik ellenfelét.
2005: Jarno Trulli csapatát, a Toyotát hibáztatja az elszalasztott dobogós esélyek miatt. Az olasz pilóta a Belga Nagydíjon egy ideig a negyedik helyen tartózkodott, ám csapata az egyik kerékcsere alkalmával a nedves pálya ellenére slickeket rakott fel neki. Trulli ezt követően keveredett balesetbe úgy, hogy később a második és harmadik is ütközés miatt esett ki a versenyből.
2004: Álomszerű befutónak lehetett szemtanúja a tifosi, Rubens Barrichello és Michael Schumacher kettős győzelmet szerzett a Ferrari otthonában, Olaszországban. A változó körülmények között rendezett futamot Barrichello az élen töltötte, míg Schumacher egy megpörgést követően a mezőny végéről zárkózott fel a második helyre.
2003: Hazánk első és egyetlen Formula-1-es pilótája, Baumgartner Zsolt helyettesíti Ralph Firmant az Olasz Nagydíjon – jelentette be a Jordan csapata. Firman még a Hungaroringen szenvedett balesetet, amely miatt az F1 kirendelt orvosa nem engedte őt autóba ülni Olaszországban.
2002: Michael Schumacher öt világbajnoki cím után sem tervez visszavonulni. A 33 éves német pilótának 2004 végéig szól a ferraris szerződése, de ezt követően sem kívánja maga mögött hagyni a maranellói alakulatot.
2001: A szeptember tizenegyedikei terrortámadások miatt minden ünneplésről lemond a Ferrari. Michael Schumacher a Hungaroringen negyedszerre lett világbajnok a vörösökkel, ezért a csapat a hazai versenyére eredetileg nagy felhajtást tervezett.
2000: Silverstone-ban és Estorilban készülnek a csapatok a szezon utolsó három futamára. Az Olasz Nagydíjjal lezárult a száguldás európai szakasza, az öreg kontinensen kívüli futamokra pedig két különböző helyszínen is tesztekkel gyakorol a mezőny.