2023: Kétszer is piros zászlóval szakították félbe a Holland Nagydíj száradó pályán zajló időmérőjéz, de ez sem akadályozta meg Max Verstappent abban, hogy magabiztos előnnyel húzza be a pole-t hazai közönsége előtt, megelőzve Lando Norrist és George Russellt.
2022: Hosszú hónapok pletykái után az Audi Spában hivatalosan is bejelentette, hogy 2026-tól motorgyártóként beszállnak a Formula-1-be. Arról később döntenek majd, mely csapat partnerei lesznek.
2021: Bejelentést tett a Belga Nagydíj csütörtöki napján az Alpine: Fernando Alonso meghosszabbította kontraktusát, így a következő szezonban is az istálló pilótája marad. A hír viszont azért keltett némi értetlenséget, hiszen Alonso eddig is úgy kommunikált, hogy marad, illetve a visszatérésekor bejelentett szerződése is magában foglalta 2022-t...
2020: A Belga Nagydíjon lazulnak a Covid-előírások az F1-es paddockban: a csapatok felállíthatják motorhome-jaikat a pályán, a csapatok pedig 80 helyett 90 fővel jelenhetnek meg.
2019: A Ferrari csapatfőnöke, Mattia Binotto cáfolja a pletykát, amely szerint az istálló megbízhatósági problémái mögött az áll, hogy az előléptetésével – technikai igazgatóból csapatvezetővé – meggyengült Maranello műszaki részlege.
2018: Sebastian Vettel nyerte a tömegbalesettel kezdődő Belga Nagydíjat. A Ferrari német pilótája Spában érinthetetlennek bizonyult, az élről rajtoló Lewis Hamiltont az első körben megelőzte, majd végig kézben tartotta az irányítást. A dobogóra kettejük mögött Max Verstappen fért fel. A kedélyeket Nico Hülkenberg, Fernando Alonso és Charles Leclerc hármas rajtbalesete borzolta.
2017: Lewis Hamilton Spában beállította Michael Schumacher pole-pozíciós rekordját. A brit így 68 időmérős elsőséggel holtversenyben az első helyen áll a némettel.
2016: Nico Rosberget egyáltalán nem zavarta az autójára kísérleti jelleggel felszerelt glória. A német pilóta volt az első, aki egy installációs körnél többet teljesített a halóval, amit szépnek nem nevezne, de biztonságosnak annál inkább. Az eszközt jövőre tervezik rendszeresíteni a sorozatban.
2014: Martin Withmarsh személyében kulcsfigura intett búcsút a McLarennek. A szakember 24 év együttműködés után közös megegyezéssel távozott a csapattól.
2013: Bár a pletykák szerint Kimi Raikkönen jövőre a Red Bullhoz vagy a Ferrarihoz távozik, a Lotus meggyőződése, hogy meg tudja tartani jelenlegi pilótáját. A csapat jelenleg anyagi gondokkal küszködik, ezért vált bizonytalanná a finn helyzete.
2011: Michael Schumacher és Mark Webber is első helyet szerzett a Belga Nagydíj pénteki napján. Az edzésnapon több etapban csapadék érkezett a pályára, megkavarva az erőviszonyokat. Lewis Hamilton ezzel kapcsolatban megjegyezte, örül, hogy nem törte össze az autóját.
2010: Rubens Barrichello elfogadta Michael Schumacher bocsánatkérését. A német pilóta még a Magyar Nagydíjon bánt hajmeresztően egykori csapattársával, akit a célegyenesben védekezés közben kis híján felkent a bokszfalra. A német utólag belátta hibáját, és elnézést kért a braziltól.
2008: A csapatok próbálják megmenteni a nyári szünetet. A versenynaptárban kialakult torlódás miatt veszélybe került az F1 tradicionális augusztusi szünete, a csapatvezetők pedig attól tartanak, hogy pihenő nélkül kiégnek az alkalmazottak.
2007: Dupla győzelmet aratott a Ferrari Törökországban. A vörösök két pilótája végig feszült harcot vívott egymással, de Felipe Massa maga mögött tudta tartani Kimi Raikkönent. A harmadik a mclarenes Fernando Alonso lett.
2006: Nem mindenknek tetszik a Ferrari autójának egyik eleme. A maranellóiak a hatékonyabb fékhűtés érdekében egyedi borítóelemmel látták el a hátsó kerékfelniket, ami egyesek szerint szabálytalan, de Ross Brawn technikai igazgató meggyőződése szerint semmi gond nincs vele.
2005: Michael Schumachernek nem jelentene gondot, ha Kimi Raikkönen lenne a csapattársa 2007-ben, de a német világbajnok egyelőre azt sem döntötte el, hogy 2006 után folytatja-e a versenyzést.
2004: Nem tetszik a pilótáknak az átalakított spái sikán. A buszmegállónak nevezett kanyarkombináció az idei szezonra enyhén jobbra ível, mielőtt elkanyarodna balra. Juan Pablo Montoya ezt nemes egyszerűséggel egy viccnek nevezte.
2003: Niki Lauda Montoyát tartja a legnagyobb vb-esélyesnek. A dél-amerikai pilóta a Magyar Nagydíj után egy ponttal vette át a vezetést Michael Schumachertől.
2000: Jelentős fölénnyel, 0,8 másodperccel nyerte a spái időmérő edzést Mika Hakkinen. A pole-pozícióra esélyes volt a jordanes Jarno Trulli is, aki az első két szektorban 0,1 másodpercre volt a finntől, ám sárga zászló miatt fel kellett adnia körét, így második lett.