2023: Ismét kritizálta az F1 egyre sűrűbb menetrendjét Max Verstappen: a holland elmondta, hogy olykor elgondolkodik azon, hogy még mindig megéri-e ez az életmód a száguldó cirkuszért.
2022: Fernando Alonso egy interjúban bevallotta, más sportban sem képes veszíteni. Amikor profik ellen teniszezik, magas labdákat üt, mert ezzel kizökkenti őket, ami az egyetlen esélye ellenük, hogy nyerjen.
2021: Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull mindkét csapatának pilótafelállása rendben van jelenleg. Az anyacsapatnál Max Verstappen és Sergio Perez, míg az AlphaTaurinál Pierre Gasly és az újonc Yuki Tsunoda versenyez.
2020: A Mercedes elismerte, hogy elrontották Valtteri Bottas stratégiáját a Spanyol Nagydíjon. Ezt maga James Vowles, a címvédő alakulat főstratégája gondolja így: szerinte meglett volna a lehetőségük – igaz, egyetlen körig –, hogy elévágással elcsenjék a második helyet Verstappentől.
2019: Sergio Perez meglepődött Lance Stroll tempóján. A mexikói pilóta elismerte, nem számított arra, hogy fiatal csapattársa az ő szintjén, néha még akár jobban is teljesít a versenytempót tekintve a 2019-es szezon eddig eltelt versenyein.
2018: Nico Hülkenberg büszke arra, hogy túlélt minden fizetős versenyzőt. A német, bár nem volt addig különösebb szerencséje az F1-ben, úgy fogalmazott, az is egyfajta teljesítmény, hogy ezek között a versenyzők között még mindig a mezőny tagja, és ez sokat elmond arról, hogy ő milyen kaliberű pilóta.
2017: Még Toto Wolff Mercedes-főnök sem számított arra, milyen jól kijön majd Lewis Hamilton és Valtteri Bottas. „Jól megvannak egymással, tisztelik a másikat a pályán, a pályán kívül pedig még inkább. Nagyon egyenes kapcsolat” – mondta az osztrák, példaként felhozva, hogy Silverstone-ban Hamilton meghúzta csapattársát.
2016: Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke szerint nem kellene már 2020-ban új motorformulát bevezetni, hanem 2025-ig lenne érdemes várni. Ebben az esetben több gyártó érdeklődne a csatlakozás iránt.
2015: Tisztázódott Kimi Raikkönen sorsa, a Belga Nagydíj előtt a Ferrari élt opciós jogával, egy évre meghosszabbította a versenyző szerződését.
2014: Valakinek, aki elég képzett a témában, el kellene magyaráznia Bernie Ecclestone-nak, miért lenne fontos az F1 jelenléte a közösségi médiában – mondta Vijay Mallya, a Force India vezetője.
2013: Raikkönen nem megy a Red Bullhoz, erősítette meg a finn menedzsere, Steve Robertson a sajtónak. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy Daniel Ricciardo kapta az ülést, mivel a csapat nyíltan kijelentette, a két versenyző közül választ.
2011: A HRT nem kíván csatlakozni a Formula-1-es Csapatok Szövetségéhez, a FOTA-hoz. Colin Kolles csapatfőnök így fogalmazott: „Tudomásom szerint a FOTA csak egy név, ami a valódi világban nem igazán létezik. Talán elgondolkodnánk, ha a tagokat érdekelnék az igényeink, de azt hiszem, a saját problémáinkat jobban megértjük a FOTA elnökénél.”
2010: Niki Lauda a közel egy hónappal korábbi Német Nagydíj csapatutasítása miatt még mindig nincs kibékülve a Ferrarival: „Két mintát követve lehet versenyezni a Formula-1-ben csapatként. Ha a Ferrari-bagázsba tartozol, akkor előtérbe helyezheted a politikát, vagy pedig egyenlő lehetőséget adhatsz a versenyzőknek, a rajongókat pedig izgalmas sporttal jutalmazhatod, mint a Red Bull teszi, amely hagyja versenyezni a pilótáit” – mondta Lauda, aki szerint a hockenheimi eset minden szabályt megsértett.
2009: A US F1 projektet pénzelő YouTube-alapító, Chad Hurley merész kijelentést tett: szerinte az F1-es istálló felülmúlhatja a videómegosztó sikereit. A csapat végül a 2010-es rajtrácsra sem jutott el…
2008: Lewis Hamilton a bulvárhírekben: a McLaren-pilóta Malagában, Spanyolországban épp távozott szállodájából, mikor tolvajok kikapták két poggyászát a csomagtartóból és elrohantak vele. Hamilton testőrei üldözni kezdték őket, mire az egyik szarka elejtette a nagyobb csomagot, sporttáskájával azonban meg tudtak lógni.
2005: Bernie Ecclestone dicsérő szavakkal nyilatkozott a pályáról az első Török Nagydíj edzésnapja után. Az Istanbul Speedparkban Ricardo Zonta, a Toyota tesztpilótája autózta a legjobb köridőt (1:25,583) sorban három McLaren, De La Rosa, Montoya és Raikkönen előtt.
2004: Egy nem megnevezett magas szintű F1-es forrás azzal állt elő, hogy a Ferrari összejátszik az FIA-val a 2005-ös szabályokat illetően, így hónapokkal előbb elkezdhette tervezni jövő évi autóját. A Renault szintén sáros, a nagy vesztes a McLaren és Williams lehet.
2003: Ralf Schumacher fellebbviteli meghallgatáson bizonyította, hogy nem felelős a Német Nagydíjon történt rajtbalesetért. A két áldozat, Rubens Barrichello és Kimi Raikkönen is vallott Párizsban, a brazil egyértelműen a Williams-pilótát hibáztatta. Schumacherék azért fellebbeztek, hogy a Magyar Nagydíjra kiosztott 10 rajthelyes büntetést vonják vissza. Ítélethirdetés holnap várható.
2002: Pedro De La Rosa Mika Salót támadta, amiért a toyotás a Magyar Nagydíj során a bokszutcában a falhoz szorította őt. A finn viszont a 25 másodperces büntetés miatt zúgolódott, melyet az agresszív vezetésért kapott.
2001: Győzelem, bajnoki cím, rekord – Michael Schumacher számára a Magyar Nagydíj triplán sikeres volt, hiszen negyedik vb-elsőségét (négy versennyel a szezon vége előtt) pályafutása 51. nagydíjgyőzelmével biztosította be, egyenlítve a csúcstartó Alain Prosttal.
2000: Hivatalosan is megerősítették, hogy Jenson Button a következő két évben a Benettonhoz és Renault-hoz – az istálló 2002-ben teljes gyári alakulattá válik – kerül kölcsönbe, miközben ötéves szerződése még a Williamshez köti. 2003-ban kiforrott F1-esként kerülhet vissza Grove-ba.
1999: Dübörög a pilótakeringő, a Williams egyik vezető mérnöke megsúgta, hogy Alex Zanardi és Ralf Schumacher maradnak a csapatnál a következő szezonnál, a Saubert elhagyó Jean Alesi csatlakozása a Prosthoz a héten véglegesülhet, Alex Wurz pedig 99 %-ban biztos, hogy harmadik szezonban is folytatja a Benettonnál.