2023: Olasz és német sajtóhírek szerint Lewis Hamilton elutasította a Ferrari ajánlatát, miközben szerződéshosszabbítása jelenlegi csapatával, a Mercedesszel még mindig késik.
2022: Bár többször is a rossz taktikai döntéseknek köszönhetően ért el gyengébb eredményt a szezonban a Ferrari, Mattia Binotto csapatfőnök állítja: noha minden területen javulhatnának, a stratégiát nem érzi kimondottan gyenge pontjuknak.
2021: Készen állunk megnyerni a 2022-es világbajnoki címet” – mondja a nyári szünetben Carlos Sainz a Ferrarival kapcsolatban. A maranellóiak rengetegszer hangsúlyozták, hogy két évet áldoztak a 2022-es versenyképességükre, ezt az évüket is úgy értékeljük, hogy nem ezzel foglalkoznak. Közben Jock Clear a Ferrari részéről azt emeli ki, hogy Charles Leclerc áll készen a vb-címre, mert mentálisan borzasztóan erős.
2020: Két hír pörög az F1-es sajtóban ezen a napon: egyrészt Sebastian Vettel botrányosan gyenge teljesítménye a botrányosan gyenge Ferrarival sokakkal mondatja azt, hogy már a szezont sem futja végig Maranellóban, másrészt a 70. évfordulós Nagydíjon aratott győzelme miatt egyre többen tekintik vb-esélyesnek Max Verstappent. A hollandról Toto Wolff is kijelenti: most már számolni kell vele a Mercedesnek.
2019: Max Verstappen arról beszél, hogy Lewis Hamiltont évek óta senki nem helyezte igazi nyomás alá, legalábbis csapattárs biztosan nem - azt is hozzáteszi, hogy még 2016-ban is neki állt a zászló, csak elrontotta. A holland pilóta azzal kapcsolatban mondta ezt, hogy a topcsapatoknál a vezérpilóta-szárnysegéd felállás volt a megszokott ebben az időszakban - neki például éppen Pierre Gaslyvel kellett "küzdenie"...
2018: A McLaren egyelőre nem engedhet meg magának két fiatal versenyzőt. Zak Brown ügyvezető igazgató szerint először ehhez egy normális autó kell, utána lehet kockázatot vállalni két fiatal mélyvízbe dobásával.
2017: Chase Carey szerint sztenderdizált alkatrészeket kellene bevezetni. Az új tulajdonosi kör, a Liberty Media első embere elmondta, ezzel elő tudnák segíteni az izgalmasabb versenyeket, valamint meg is tudnának takarítani vele.
2016: Button még nem tudja, mihez kezd. Az angol elmondta, nyáron dönt arról, marad-e 2017-ben a McLarennél, illetve általában a Formula-1-ben, erre pedig a csapattól is időt kapott, amely pedig bejelentette, szeptemberig nem születik döntés arról, ki lesz Fernando Alonso csapattársa 2017-ben.
2015: A Williams büszke a kritikákra. Pat Symonds szerint jó az, hogy egyáltalán kritizálják a Williamst, ez ugyanis azt jelenti, hogy korábban jól teljesítettek. A kritikák alapja, hogy 2014-hez képest, amikor harmadikak lettek a konstruktőrök között, év végén pedig övék volt a második legjobb autó, most harminc ponttal kevesebbjük van, ráadásul a Ferrari visszaelőzte őket.
2014: Nem lesz új technikai igazgatója a Red Bullnak, miután a pozíciót jelenleg betöltő Adrian Newey háttérbe vonul a szezon végén, árulta el Christian Horner csapatfőnök. Szerinte nincs szükség rá, a felelősségeket az egyelőre Newey keze alatt dolgozó szakemberek között osztják szét.
2012: Az F1-es csapatok szövetsége elveti azt a lehetőséget, hogy 2014-ben a V8-as motorok együtt versenyezhessenek az új V6-os erőforrásokkal. A testület elnöke, Martin Whitmarsh szerint ez „nem lenne vonzó” a sport számára.
2011: Jacques Villeneuve, az 1997-es világbajnok kritizál: ezúttal Kimi Raikkönent. Az idejét jelenleg ralizással töltő finn 2007-es címszerzése szerinte nem volt megérdemelt, a versenyzőnek szerencséje volt.
2010: Austin nem aprózza el. A texasi versenypálya 2012-ben csatlakozik a világbajnoksághoz, de a projekt főnöke arról beszél, 40 évre terveznek a Formula-1-ben.
2009: Michael Schumacher nem tér vissza a Ferrarihoz, mivel egy korábbi motorbalesetben szerzett nyaksérülése miatt nem elég fitt az F1-ben versenyzéshez. Egyúttal a csapat bejelentette, a tesztpilóta Luca Badoer érkezik Felipe Massa helyére.
2007: Csapatot vásárolna Bernie Ecclestone. A Formula-1 első embere korábban a Brabham istállót vezette, most azonban másféle gárdára fáj a foga: az Arsenal labdarúgóklubra. Kikötése is lenne: beleszólás a focicsapat ügyeibe.
2005: Új ötlet a kvalifikációs formátum megváltoztatására, ezúttal a versenyzőktől. A pilóták maradnának a rendszernél, melyben alacsony üzemanyagszinttel futhatnak üres pályán gyorskört – azzal a változtatással, hogy ha akarnak, második mért körrel is próbálkozhatnak. Az FIA a csapatvezetők elé küldte a koncepciót szavazásra.
2004: Feladta álmát az IndyCarban, korábban pedig CART-ban versenyző Dario Franchitti, aki hiába szerepel 1997 óta az Egyesült Államokban, rendszeresen hangoztatta, csatlakozna a Formula-1-hez. Most arról nyilatkozott, az ő ideje valószínűleg már négy-öt éve lejárt. Franchitti 2000-ben tesztelt a Jaguarnál, nevét a csapat ülésével kapcsolatban emlegették.
2003: Ki lesz a világbajnok év végén? A korábbi ferraris, Jean Alesi Michael Schumacher pártján áll, három világbajnok, Jackie Stewart, Niki Lauda és Emerson Fittipaldi azonban Juan Pablo Montoyát támogatják.
2000: Negatív eredménnyel zárult Ayrton Senna apasági DNS-tesztje. Négy különböző laboratóriumban folytattak vizsgálatot, hogy megállapítsák, egy hatéves kislány az 1994-ben elhunyt világbajnok gyermeke-e.
1999: Irvine mehet, Schumacher visszajöhet. A lábtörést szenvedő német pilóta az Olasz Nagydíjon tervez újra versenyezni, Eddie Irvine viszont kijelentette, nem marad a Ferrarinál jövőre, ha Schumacher ismét első számú lesz.
1998: Meghökkentő számok a gumiháború időszakából: a Bridgestone, amely új, szélesebb abronccsal készül a Hungaroringre, 1830 gumit szállít el a verseny helyszínére hat csapata számára. Azaz 150 darab jut minden versenyzőre.
1997: A Magyar Nagydíj győzelmét csak a verseny legvégén elveszítő Damon Hill nem hiszi, hogy az Arrows csapattal képes lesz hasonló szereplésre Spában.
1996: Jacques Villeneuve (Williams) nyert a Magyar Nagydíjon, mindössze 0,771 másodperc különbséggel csapattársa, Damon Hill előtt.