2023: Terhes nőkkel illusztrálta az Alpine hibás felfogását Otmar Szafnauer, az Alpine-tól távozó csapatvezető ismét hangsúlyozta: minden időbe telik az F1-ben. Néhány csapattag megkönnyezte a spái búcsúját. „A valóság az, hogy a változáshoz idő kell. Leigazoltam néhány jó embert más csapatoktól, akiket viszont még köt a szerződésük, így nem jöhetnek még, csak 2024-ben vagy 2025-ben. Nem lehet hajtani a fejlesztéseket, ha nincsenek ott a megfelelő emberek. Időbe telik a megérkezésük és időbe telik, amíg megfelelően tudnak együtt dolgozni. Mindig mondtam: nem ejthetsz teherbe kilenc nőt és bízhatsz abban, hogy egy hónap múlva kisbabád lesz.”
2022: Először nyert a Magyar Nagydíjon Max Verstappen, miután csak a tizedik rajtkockából indult. A Ferrari stratégiai hibáját követően – Charles Leclerc rosszul működő kemény abroncsot kapott – dobogón sem végzett. Az időmérő után a Mercedes tempója nem volt elég az első helyre, Lewis Hamilton második, a pole-pozíciós George Russell harmadik helyezést szerzett.
2021: Lewis Hamilton 1:15,419-es idővel szerezte meg a pole-pozíciót a Magyar Nagydíj időmérő edzésén, mögötte mercedeses csapattársa, Valtteri Bottas végzett, míg a harmadik sort a Red Bull pilótái, sorrendben Max Verstappen és Sergio Perez sajátították ki.
2020: Miután Sergio Perez Covid-tesztje pozitív eredményt hozott és karanténba kényszerült, az utolsó pillanatban helyetteseként a Racing Point Nico Hülkenberget szerződtette a Brit Nagydíjra. Miután a német pilóta az első szabadedzés kezdete előtt 10 perccel érkezett meg a paddockba, elmondta, hogy az elmúlt 24 órája kicsit őrültre és vadra sikeredett.
2019: Toto Wolff, a Mercedes Formula-1-es főnöke elmondta, a gyártó nem avatkozik be annak érdekében, hogy a Német Nagydíjat a 2020-as naptárban tartsa. A pálya csak egy évre szóló szerződéssel rendelkezik, de úgy tűnik, ez is veszélyben van a magas rendezési díj miatt. A Vietnami és a Holland Nagydíj érkezésével, illetve a Spanyol Nagydíj maradásával egyre nagyobb az esély, hogy 2020-as versenynaptár Németország nélkül is 22 futamot tartalmazhat.
2018: A Williams, a Force India és a Red Bull a kétnapos magyarországi teszt nyitó délelőttjén pályára vitte a 2019-es technikai szabályzatnak megfelelő első szárnyakat. A csapatok több kört tettek meg az új elemmel, amely 200 mm-rel szélesebb, 25 mm-rel mélyebb, kevésbé bonyolult véglapokkal és szárnyelemekkel rendelkezik.
2017: A Mercedes elismerte, hogy megbánhatja Lewis Hamilton és Valtteri Bottas a Magyar Nagydíj helycseréjét, ha az végül a 2017-es bajnokságba kerül, de kitart a döntése mellett. Mint ismert, Hamilton betartotta az ígéretét és az utolsó körben visszaadta Bottasnak a harmadik helyet, mivel korábban elengedte, amennyiben megelőzi az előtte álló Ferrarikat.
2016: Lewis Hamilton növelte bajnoki előnyét a nyári szünet előtt azzal, hogy fölényes győzelmet aratott a hockenheimi Német Nagydíjon. A Red Bull versenyzője, Daniel Ricciardo végzett a második helyen, 6,9 másodperces hátránnyal, csapattársa, Max Verstappen pedig a harmadik helyen ért célba.
2015: Sebastian Vettel úgy gondolja, a Ferrari ismét harcban van a Formula-1-es bajnoki címért, és nincs kétsége afelől, csapata mindent meg fog próbálni, hogy elkapja Lewis Hamiltont. Vettel az előző heti Magyar Nagydíjon aratott győzelmével 42 pontra csökkentette lemaradását, egyben utolérte a győzelmi örökranglistán a szintén 41 diadallal rendelkező Ayrton Sennát.
2014: Egyedi esetnek kell tekinteni a Williams visszaesését a Magyar Nagydíjon, véli a grove-i alakulat versenymérnöke, Rob Smedley. Az FW36 általában a második leggyorsabb autó a rajtrácson, de a Hungaroringen visszacsúszott a Ferrari és a Red Bull mögé, így a konstruktőri bajnokság harmadik helyét is elveszítette. Smedley arra számít, hogy a csapat visszatér a legjobb formájába, miután augusztus végén Spában folytatódik az idény.
2013: Jenson Button meg van győződve arról, az idei küzdelmes év hozzásegíti a McLarent ahhoz, hogy erősebb csapattá váljon a 2014-es szezon előtt. A brit pilóta elismeri, hogy csapata formája nagyon frusztráló, de úgy véli, a problémák megoldása érdekében végzett mélyreható elemzések eredményeként a McLaren sokkal erősebben térhet vissza jövőre.
2012: A Formula-1-es csapatok elvetették a 2013-as extra szezonközi teszt ötletét, miután megállapodtak abban, hogy jövőre mindössze három szezon előtti tesztet hajtanak végre. Az idei költségek túl magasak voltak, ezért az ismétlés gondolatát leszavazták.
2011: Nem volt 100 százalékban elégedett a második hellyel Sebastian Vettel, aki úgy véli, hogy a győzelem elérhető lett volna a Magyar Nagydíjon. A pole-pozícióból induló német bosszús az elszalasztott lehetőség miatt, melyet a kétszázadik nagydíján induló Jenson Button használt ki.
2010: A McLaren és a Mercedes GP az FIA-hoz fordul a rugalmas első szárnyak miatt, mivel folyamatosan arra gyanakodnak, hogy a Red Bull Racing és a Ferrari valamivel trükközik ez ügyben. A közeli videófelvételek azt mutatják, hogy az említett csapatok autóinak első szárnya sokkal közelebb van a talajhoz, mint más gépeké.
2009: Felipe Massa folyamatosan javul és már olyan állapotban van, hogy hétfőn hazatérhet Brazíliába, hangzott el egy pénteki, újságíróknak tartott sajtótájékoztatón a budapesti ÁEK Honvéd Kórházban, ahol a brazil pilótát a hétvégi Magyar Nagydíj időmérő edzésén elszenvedett balesete óta ápolják.
2008: Max Mosley, az FIA elnöke arra számít, hogy büntetőeljárást indítanak a magánélete megsértéséért felelős személyek ellen most, hogy sikeresen megnyerte a News of the World című bulvárlap elleni polgári perét az angol Legfelsőbb Bíróságon. Az újság korábban részleteket közölt honlapján egy ötórás videóból, amelyben az elnök náci szerepjátékos orgián örömlányokkal szórakozott.
2007: A McLaren-Mercedes csapata csalódott Max Mosley döntése miatt, amely szerint a Motorsport Világtanács múlt heti határozatát az FIA Nemzetközi Fellebbviteli Bíróságához küldték. Korábban a Világtanács megállapította, hogy bár bűnösek voltak a Ferrari engedély nélküli iratainak birtoklásában, nincs bizonyíték arra, hogy a csapat javára használta volna fel az információkat. Ugyanakkor az FIA-elnök ragaszkodott az ügy további bírósági vizsgálatához.
2006: A Honda Racing csapatfőnöke, Nick Fry szerint csapatának keményen kell dolgoznia a rajtjaik javításán, mivel a múlt hétvégi Német Nagydíjon Jenson Button és Rubens Barrichello több helyet veszített az első kör végére. A Hondának a szezon kezdete óta problémái vannak a rajtokkal, és bár Fry szerint a csapat azon dolgozik, hogy javítson a helyzeten, elismeri, nincs gyors megoldás.
2005: A McLaren pilótája, Kimi Raikkönen kényelmes győzelmet aratott a vasárnapi Magyar Nagydíjon, és újra beszállt világbajnoki küzdelembe, mivel a listavezető Fernando Alonso nem szerzett pontot. A dobogó alsóbb fokaira a két Schumacher, Micheal és Ralf állhatott fel.
2004: A 2002 óta jegyben járó pár, Kimi Raikkönen és az egykori modell Jenni Dahlman zártkörű szertartás keretében házasodtak össze szülőhazájukban, Finnországban.
2003: David Coulthardot nem aggasztják azok a pletykák, amelyek azt sugallják, hogy a BMW Williams sztárja, Juan Pablo Montoya hamarosan átveszi a skót helyét a McLaren-Mercedes csapatában, és úgy véli, csak idő kérdése, mikor hosszabbítják meg új szerződését.
2002: A már világbajnok Michael Schumacher figyelmeztette riválisait, hogy a Ferrari nem hagyja magát a szezon hátralévő részében, és teljes mértékben a gyártói bajnoki cím megszerzésére összpontosít.
2001: A Német Nagydíjat követően Jos Verstappen figyelmeztette Juan Pablo Montoyát, hogy viselkedjen, különben megnehezítheti a helyzetét a jövőben. A Formula-1-es pályafutása során először pole-pozícióból induló kolumbiai a 20. körben érte utol a hollandot, de nem volt elégedett az Arrows-pilóta viselkedésével, és „bemutatott” neki.
2000: Michael Schumacher köszönetet mondott Rubens Barrichellonak, amiért a brazil hockenheimi győzelmével a német a világbajnokság élén maradt. A Ferrari világbajnoka egymás után második versenyén esett ki, így a Mclaren pilótái két pontra közelítették meg a tabellán.