2023: Verstappen nyerte az F1-es Belga Nagydíj sprintjét Piastri előtt. Az eső miatt eltolt rajt után még a szokásosnál is rövidebb versenyen Pierre Gasly ért oda a dobogóra az Alpine-nal, Sergio Perez viszont ütközött Lewis Hamiltonnal.
2022: Az első szabadedzésen Carlos Sainz, a másodikon Charles Leclerc volt a leggyorsabb a Magyar Nagydíjon: Max Verstappen szerint a Red Bull nem is tudja felvenni a versenyt száraz pályán a Ferrarival a Hungaroringen.
2021: A csütörtöki meghallgatáson az FIA visszautasította a Red Bull felülvizsgálati kérelmét Max Verstappen és Lewis Hamilton silverstone-i ütközése kapcsán. A csapat által prezentált új bizonyítékok alapján nem érezték indokoltnak a felülvizsgálatot: a Red Bull például tesztpilótájával, Alex Albonnal modellezte le Hamilton körét. A csapat arra számított, hogy a brit 10 másodperces büntetését szigorúbbra változtatják.
2020: Lando Norris szerint fantasztikus, hogy a mugellói pálya is bekerült az F1 koronavírus-járvány miatt átszervezett versenynaptárába, ugyanakkor a mclarenes szerint nem várható majd túl sok előzés a toszkán helyszínen annak gyors vonalvezetéséből adódóan.
2019: Balesetet szenvedett a Renault Magyar Nagydíjra tartó egyik kamionja az M1-es autópályán Győr közelében. A kamion a középső szalagkorlátokat átszakítva átsodródott a pálya túlsó oldalára, majd az árokba borulva állt meg. A sofőrt kórházba szállították, de nem sérült meg.
2018: Magyarázkodik Toto Wolff, miután „szárnysegédnek” nevezte Valtteri Bottast, aki a Magyar Nagydíjon Lewis Hamilton győzelmét segítette. A finn zokon vette a jelzőt, mire a Mercedes főnöke így javította ki mondandóját: „Ez történik, ha a dolgokat nem szemtől szembe beszéljük meg, teljesen elszabadulnak. Ma Valtteri tökéletes szárnysegéd volt a versenyen, de ezt nem a bajnokságra értem, hiszen nincs első és második számú versenyzőnk. Szerintem ez volt az eddigi legjobb versenye a Mercedesnél.”
2017: Közel az egyfutamos eltiltáshoz Danyiil Kvjat, aki 10 büntetőpontnál jár. Egy egységet és három rajthelynyi büntetést azért kapott, mert feltartotta Lance Strollt az időmérőn. Az orosz, aki megforgása után a bokszba tartott, azzal védekezett, hogy rögtön lehúzódott a fűre. Szerinte a stewardok példát akarnak statuálni vele.
2016: Szemfájdalom miatt kiszállt a Német Nagydíj második szabadedzéséről és kórházba ment Jenson Button, ahol idegen testet távolítottak el. Kiderült, hogy a fékből származó apró karbondarab került a bal szemébe.
2015: Nyilvánosságra hozták a nagy szaklapok rajongói felmérésének eredményét. Többek között kiderül belőle, hogy a válaszolók 61 %-a támogatná a futam közbeni tankolást és 78 %- a gumiháborút, a duplapontokra azonban 91 %, a fordított rajtrácsra 66 %-a nemet mond.
2014: Perli a perelőket a Caterham. A kiscsapat 40 korábbi alkalmazottja adott ki közleményt arról, hogy bírósági úton szerzik meg kifizetetlen bérüket. A Caterham azzal reagált, hogy fizettek az alkalmazottaknak, viszont jó hírnév megsértéséért jogi útra lépnek.
2013: A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo nyilvánosan megdorgálta Fernando Alonsót kritikus megjegyzéseiért a gyenge hungaroringi szereplés után. „A nagy bajnokokat, akik a Ferrarinál vezettek, mindig arra kértük, hogy a csapat érdekeit sajátjaik elé helyezzék” – mondta Montezemolo.
2012: Lewis Hamilton nyerte a Magyar Nagydíjat, állva a Lotusok nyomását: előbb Romain Grosjean, majd az egy másodperc lemaradással másodikként célba érő Kimi Raikkönen volt az üldöző. A francia és a finn ráijesztett csapatára, mikor az egymással való harc közben kerekeik is összeértek.
2011: Hamilton az úr a Hungaroringen, mindkét szabadedzést az első helyen zárta. A nap legjobb köre 1:21,018.
2010: „Amikor azt fogom mondani, hogy második számú versenyző vagyok, nem fogok versenyezni tovább” – nyilatkozta Felipe Massa négy nappal a Német Nagydíj ferraris csapatutasítás-botránya után.
2009: A BMW bejelentést tett: a márka befejezi tíz éve tartó Formula-1-es programját, és szezon végén kiszáll a sorozatból.
2008: Nincs krízisben a Ferrari – hangsúlyozza Stefano Domenicali csapatfőnök. A csapat a Brit és Német Nagydíjakról legjobb eredményként egyetlen harmadik helyet tud felmutatni. Közben két győzelmével Lewis Hamilton átvette a vezetést az egyéni pontversenyben, de Felipe Massa és Kimi Raikkönen is lőtávolban vannak.
2007: Felipe Massa reagált a kémügyben született ítéletre: az FIA megállapította, hogy a McLaren tervezője, Mike Coughlan a Ferrari bizalmas adataira tett szert, mégsem szabott ki büntetést bizonyíték híján, hogy a tudást a wokingi csapat felhasználta. Massa úgy fogalmazott, megvan a véleménye, de nem a pilóták, hanem a Ferrari-vezetőség joga állást foglalni. Ő egyet tehet, a pályán legyőzni a McLarent.
2006: Kimi Raikkönen a McLaren szezonjának első pole-pozícióját szerezte a Német Nagydíjon. Michael Schumacher a második, a bajnokság éllovasa, Fernando Alonso csupán a hetedik rajtkockába kvalifikált Hockenheimben.
2005: A magyar állampolgárságú, izreali származású Chanoch Nissany a Magyar Nagydíj első szabadedzésén vezethette a Minardit, épp a 42. születésnapján. Nissany nagy lemaradással utolsó lett, megforgott és hidraulikai problémája is volt.
2002: Felipe Massa nem örül a csapatutasításnak: a Sauber arra kérte a brazilt a Német Nagydíjon, engedje el Nick Heidfeldet. Heidfeld végül pontot szerzett, ami Massa szerint őt illette volna meg. A brazil úgy véli, az lett volna igazságos, ha visszacserélik őket.
2001: Ralf Schumacher szezonja harmadik győzelmét szerezte a Német Nagydíjon, melyen 22-ből 12 versenyző esett ki. Utoljára szerepelt a Formula-1 a Hockenheimring 6,8 kilométeres vonalvezetésén, közvetlenül a verseny után bemutatták a vadonatúj, rövidített nyomvonal tervét.