2023: Fernando Alonso úgy érzi a Magyar Nagydíj után, hogy a szezont még a Red Bull fő üldözőjeként kezdő Aston Martin mostanra már csak az ötödik leggyorsabb autóval rendelkezik. A mercedeses George Russell ellenben a McLarenről úgy gondolja, hogy az utóbbi futamok felzárkózása után beszállhatnak a wokingiak a Red Bull mögötti legjovv címéért folyó harcba.
2022: Bár potenciális győzelmet dobott el balesetével az F1-es Francia Nagydíjon Charles Leclerc, főnöke, Mattia Binotto mégis megvédte őt: szerinte igazságtalan bírálni a monacói pilótát. „Úgy gondolom, egyértelműen a határon vezetett. Vannak dolgok, amelyek megtörténhetnek, ha a határon mész. Meglátjuk, van-e még valami, ami miatt ez történt, hagyni fogunk időt rá, hogy megbeszéljük és megítéljük a dolgokat, de pillanatnyilag nincs okunk őt hibáztatni. Biztos vagyok benne, hogy tanulni fog belőle” – mondta Binotto.
2021: George Russell úgy véli, hogy az utóbbi versenyeken kiosztott sok büntetés arra késztetheti a pilótákat, hogy ezentúl túl óvatosan versenyezzenek a futamokon.
2020: Silverstone egy szezonon belül akár egy tucat versenyt is megrendezett volna az F1 kedvéért. A 2020-as világjárvány alaposan felborította a száguldó cirkusz menetrendjét, egy ponton még az is kérdéses volt, hogy a világbajnoki ranghoz szükséges nyolc versenyt képes lesz-e lebonyolítani a sorozat. Nyárra végül összeállt egy intenzív versenynaptár-tervezet, amiben Silverstone egy dupla fordulóként kapott helyet.
2019: Különleges festéssel tekint vissza autósportos múltjára a Mercedes. A német F1-es csapat hazai versenyére egy színátmenetes fehér-szürke dizájnnal állt elő, amivel a márka 125 éves sporttörténelme előtt tisztelegnek.
2018: Lewis Hamilton azt mondja, hogy az adott neki plusz motivációt a Német Nagydíjon, hogy a német szurkolók kipfújolták - nem jártak jól ezzel, mert a brit pilóta a 14. helyről rajtolva megnyerte a futamot, az élről kieső Sebastian Vettel hibáját maximálisan megbüntette és innentől kézbe vette a világbajnokságot.
2017: Nem vesznek részvényeket a Formula-1-ben a csapatok. Az új tulajdonosi kör, a Liberty Media felajánloitta ezt a lehetőséget az istállóknak, így próbálva növelni a befektetési kedvet, de a megadott határidőig senki nem élt a lehetőséggel.
2016: Ismét előkerült az örök slágertéma, ezúttal is szabályokat akarnak módosítani a Formula-1-ben. A 107% és a dupla sárga zászlózás került a kritikák kereszttüzébe a Magyar Nagydíj után, az egyszerűsítés fő szószóló Maurizio Arrivabene és Christian Horner voltak.
2014: Bejelentik Azerbajdzsán csatlakozását a Formula-1-hez. Az Európa Nagydíjat Bakuban tartják majd, „Európa és Ázsia határán”, egy városi pályán.
2013: Nem a fizetési igények döntenek Kimi Raikkönen és Daniel Ricciardo között a Red Bullnál. Christian Horner csapatfőnök elmondta, Mark Webber 2014-ben megüresedő helyére a Lotusnál versenyző finn és a Toro Rossónál pallérozódó Red Bull-„ifista” a legnagyobb esélyesek.
2012: Andrea Stella szerint Fernando Alonso az F1 történetének egyik legjobb versenyzője. A spanyol ekkor vezette a világbajnoki tabellát, de az olasz szerint nem csak vb-címekben mérik a kiválóságot.
2010: „Fernando gyorsabb nálad” - nyolc éve rendezték azt az ominózus Német Nagydíjat, amelyen a Ferrari arra kérte versenyzőjét, Felipe Massát, engedje el a vb-címért harcoló spanyol csapattársat, Fernando Alonsót. Massa úgy érzi, megérdemelte a győzelmet, a komplett paddock csapatutasítást emleget.
2009: Felipe Massa súlyos fejsérüléseket szenved a Magyar Nagydíj időmérőjén. A brazil sisakját egy a honfitárs, Rubens Barrichello autójáról leszakadó rugó találta el, aminek következében Massa nyílegyenesen állt bele a gumifalba. A ferrarist mentőhelikopterrel a Honvédkórházba szállították súlyos-életveszélyes állapotban, majd meg is műtötték.
2008: Gyengélkedik a Honda, éppen ezért gőzerővel dolgozik a fejlesztéseken. Rubens Barrichello úgy véli, a fejlesztések csak kisebb javulást hoztak a jerezi teszteken annál, amit előzetesen vártak.
2006: Betiltják a BMW Sauber innovatív megoldását. Az ikertornyoknak keresztelt elemek az autó orrán éktelenkedtek, és a levegőáramlást voltak hivatottak javítani. Az FIA a versenyzők kilátásáért aggódott indoklásában, ezért kaszálta el az ötletet.
2005: Elérhetőnek érzi a vb-címet Jean Todt. Mármint a konstruktőrit, miután az egyénivel kapcsolatban maga a 40 pontos hátrányban lévő Schumacher nyilatkozott úgy, hogy elszálltak az esélyek. A Ferrarinak és a csapatfőnöknek új helyzetet kellett feldolgoznia, rohamléptekkel haladtak ugyanis afelé, hogy véget érjen ötéves egyeduralmuk.
2004: Jarno Trulli távozik a Renault-tól. Az olasz év végén elhagyja a francia istállót, és majdnem biztos, hogy a Toyotához igazol, ahol Ralf Schumacher csapattársa lesz. Trulli után a honfitárs Giancarlo Fisichella érkezéséről pletykáltak.
2003: Webber aggódik a pályák biztonságáért - Néhány nappal azután, hogy a Brit Nagydíjon egy ember a versenyzőkkel szembe futott a Silverstone-i pálya kellős közepén, a Jaguar ausztrálja azt mondta, aggódik, hogy ez máshol is megtörténik. Szerinte a legnagyobb hülyeség volt úgy nyilatkoznia a Hungaroring első emberének, Palik Lászlónak, hogy itt úgysem történik meg ilyesmi, mert ez csak még inkább felbátorítja az esetlegesen próbálkozókat.
2002: Montoya szerint Schumacher sem varázsló. Hiába szerezte meg abban az évben ötödik vb-címét a Ferrari német legendája, williamses riválisa szerint mindezt csak annak köszönheti, hogy autója ennyivel jobb a többiekénél. Ő sem csinál olyan dolgokat, amikre más ne lenne képes - legalábbis Montoya szerint.
2001: Enrique Bernoldi a legrosszabb csapattárs Jos Verstappen szerint. Jos the Boss a minimális kommunikációt rója fel a brazilnak, pedig szerinte egyébként tehetséges versenyzőről van szó.
2000: Kiszáll a Peugeot a Formula-1-ből. A franciák 1994 óta voltak jelen a száguldó cirkuszban, innentől viszont a rali-világbajnokságra szerettek volna koncentrálni. A Peugeot „romjain” alakult meg az AMT (Asia Motor Technologies), amely átvette a franciák üzemeit és személyzetét is, és 2001-től az Arrowsnak szállított motorokat Asiatech brandnév alatt.