2023: Max Verstappen nyerte a Kanadai Nagydíj vizes pályán zajló időmérő edzését. A második helyre Nico Hülkenberg kvalifikált eredetileg a Haasszal, ám őt utólag megbüntették, így Fernando Alonso rajtolhat a címvédő mellől az Aston Martinnal.
2022: Charles Leclerc közel került a világbajnokhoz és egyébként sincsenek nagy különbségek, de ismét Verstappen zárt az élen a Kanadai Nagydíj második szabadedzésén.
2021: Az Alfa Romeo vezető tervezőjével erősíti saját szakmai stábját az Aston Martin F1-es istállója. Luca Furbatto korábban többek között a McLarennél, a Toyotánál és a Toro Rossónál is tevékenykedett.
2020: A Racing Point lett az első csapat, amely pályára vitte a 2020-as autóját a koronavírus-járvány miatti leállás óta: az alakulat Silverstone-ban körözött, felhasználva a szabályokban engedélyezett filmforgatási napját.
2019: Ez az elégedetlenség napja volt 2019-ben: a legtöbb csapat a Pirellit támadja a borzasztó gumik miatt, a cég pedig azzal védekezik, hogy "jó, de a tavalyiak sem lennének jobbak". A Ferrari emellett még mindig Sebastian Vettel kanadai büntetése miatt panaszkodik, a Renault-nál bevallják, hogy rosszul kommunikálnak, a Racing Point pedig az autóval elégedetlen - pozitív hírekről nem igazán tudtunk beszámolni...
2018: Charles Leclerc arról beszél, hogy az F2-ről F1-re való váltás nagyobb falatnak bizonyult számára, mint gondolta - az újoncnak a szezon eleje még nem igazán jött össze, azóta elkezdett javulni és volt már kiváló eredménye is, de így sem érzi könnyűnek az F1-et. A Renault-nál közben azt mondják, hogy szinte túl is teljesítik a saját maguk elvárásait, minden szép és jó...
2017: Készen a Formula-1-es autók vezetésére Robert Kubica. A lengyel a Renault-val lebonyolított tesztje után jelentette ki, hogy fittebb, mint valaha, és sokkal könnyebb volt újra F1-es autó volánja mögé ülni, mint amire előzetesen számított.
2016: Hamilton szerint egyes versenyzők túl sokat panaszkodnak, utalt ezzel Jenson Button bakui pályáról alkotott kijelentésére, miszerint az F1 biztonsági szempontból visszafelé fejlődött az utcai helyszín versenynaptárba vételével. A Mercedes világbajnoka azt is hozzátette, nem lepték meg a siránkozó versenytársak, ő azonban végig széles mosollyal az arcán fog versenyezni Bakuban.
2015: Felváltva rendezhetne Olasz Nagydíjat Monza és Imola. Az ötlet Bernie Ecclestone fejéből pattant ki, miután Monza anyagi problémái miatt komoly veszélybe került az Olasz Nagydíj jövője. Imola ugyanakkor felvette a kapcsolatot Ecclestone-nal a nagydíjrendezés miatt, és úgy tűnik, az üzletember nyitottana szívéhez különösen közel álló aszfaltcsík visszatérését illetően.
2014: Változtatnia kellett hozzáállásán a McLarennek – árulta el Eric Boullier, a wokingiak versenyigazgatója. A francia szakember Ron Dennist idézte, aki szerint csapata „versenycsapatból inkább mérnökcsapattá vált”, illetve veszett a rugalmasságából és motivációjából. A 2014-es szezonra ezért kisebb-nagyobb átszervezések történtek, és ennek tudható be a csapat jobb szezonkezdete.
2013: Webber nem elégedett a „gumispórolós versenyzéssel”, ami akkoriban jellemezte a Formula-1-et. Az ausztrál szerint a gyorsan kopó abroncsok visszatartják a pilótákat a kerék a kerék elleni csatáktól, példaként pedig a Monacói Nagydíjat hozta fel, ahol már közvetlenül a rajt után, a harmadik kanyartól kezdve oda kellett figyelnie az első szett Pirellikre.
2011: Fekete-arany marad a Lotus-Renault. A Group Lotus által szponzorált istálló új festését a legendás brit gyártó John Player Special nevű dohánycég színeiben pompázó világbajnok autói inspirálták, és ez a retro színvilág akkora sikert aratott, hogy 2012-re is biztosan megtartják. Végül nem csak a szín maradt, hiszen a továbbiakban a Lotus teljes mértékben átvette a Renault-tól a csapatot.
2010: Luca di Montezemolo oly mértékben nem ért egyet a mezőny 2010-es kibővítésével, melynek következtében három új csapat érkezett az F1-be a Lotus, a Virgin, és a Hispania személyében, hogy a GP2-be száműzné őket. „Akik ilyen szinten versenyeznek, vasárnap reggel kellene rajthoz állniuk!” – jelentette ki a Ferrari elnöke.
2009: Hatalmas veszteség lenne az F1 számára Silverstone elvesztése – nyilatkozta Damon Hill, a pálya elnöke. Silverstone versenyrendezési joga anyagi gondok miatt került veszélybe, ráadásul a szerződésük is lejár, így Bernie Ecclestone a Donington Parkba vinné száguldó cirkuszt. A „Formula-1 bölcsője” végül nem az utolsó nagydíját rendezte 2009-ben, mint ahogyan akkor arra készültek, hanem problémáikat mérsékelve azóta is a versenynaptár részét képezik.
2008: Állítása szerint rég volt már ennyire éhes a sikerre Kimi Raikkönen, aki győzelemre törne a Francia Nagydíjon. A Ferrari finn világbajnoka az utóbbi két futamon, Monacóban és Kanadában balesetek miatt nullázott, ezzel a bajnoki tabella éléről a negyedik helyre csúszott vissza, hét pontra az ellovas Robert Kubicától. „Tavaly pont itt sikerült újra bejelentkeznem a bajnoki címért, és épp ez a célom az idén is” – nyilatkozta a finn Magny-Cours-ban.
2007: Lewis Hamilton nyerte az Amerikai Nagydíjat Indianapolisban csapattársa, Fernando Alonso és Felipe Massa előtt. Ezen a futamon mutatkozott be a Robert Kubicát helyettesítő fiatal Sebastian Vettel, aki legelső Formula-1-es nagydíját a pontszerző, nyolcadik helyen zárta. A fiatal német ezzel az eredménnyel 19 évesen és 349 naposan az F1 valaha volt legfiatalabb pontszerzőjévé avanzsált, ezt a rekordot később csak Max Verstappen tudta megdönteni 2015-ben.
2006: Senki nem kap kártérítést az emlékezetes 2005-ös Amerikai Nagydíj után, melyen csak a 3 Bridgestone abroncsokat használó csapat 6 autója indult el. A bírósági keresetet annak érdekében adták még be a FOM, a Michelin, és a promóter ellen, hogy fizessék ki a rajongók belépőjegyét és utazási költségét, akik értelemszerűen elégedetlenek voltak a pályán látottakkal.
2005: Ralf Schumacher balesete árnyékolta be az Amerikai Nagydíj pénteki napját. A német ugyanazon a helyen, a pálya döntött kanyarjában bukott hatalmasat, ahogyan tette azt az előző évi futamon. Ralf ezúttal defekt miatt csapódott falnak a Toyotával, és a saját lábán szállt ki, viszont a szemébe kerülő idegen anyagok miatt orvosi ellátást kért. Mint később kiderül, ez a baleset csak a kezdete volt az F1 történetének legnagyobb botrányának.
2004: Ross Brawn kizárta, hogy teljes mértékben átvenné Jean Todtól a csapatfőnöki pozíciót, azonban néhány munkakört átvállal a francia szakembertől. Erre azért volt szükség, mert Todt a Ferrarin, mint márkán belül kap új pozíciókat Luca di Montezemolo Fiat-elnökké való kinevezése után.
2003: Bepereli a Vodafone-t Eddie Jordan. A csapatfőnök szerint a telekommunikációs óriás egy velük kötött szponzorációs megállapodás mögül hátrált ki jogtalanul, hogy helyettük a Ferrari támogatói legyenek. Jordan 150 millió fontot követel kártérítés gyanánt.
2002: A Toyotához kellene igazolnia David Coulthardnak – véli az ötszörös futamgyőztes John Watson. A sikerei jelentős részét a McLarennél elérő brit expilóta szerint nyilvánvaló, hogy a wokingiaknál a fiatal Kimi Raikkönen jelenti a jövőt, ezért honfitársa figyelmébe egy másik gyári istállót ajánl, a feltörekvő Toyotát.
2001: A Ferrari dolgozóinak 90%-a, szám szerint a 600-ból 550 olasz – árulta el Luca di Montezemolo. „Jean Todt a legolaszabb mind közül! Ő szokott a legfeszültebb lenni a rajt előtt!” – viccelődött az elnök.
2000: Mégse tilthatja be az EU a dohányreklámokat a Formula-1-ben? Az Európai Unió tervezete szerint öt év múlva már nem pompázhatnának cigarettagyártók színeiben az F1-es autók. A csapatok azonban egyelőre fellélegezhetnek, hiszen akár maga a tilalom is illegális lehet, ugyanis annak kiszabását jól láthatóan nem egészségügyi, hanem gazdasági okok vezérlik.
1999: Szívműtéten esett át Bernie Ecclestone. A koszorúérműtétet az F1 főorvosa, Sid Watkins professzor javasolta Mr. E-nek, ugyanis Watkins attól félt, hogy máskülönben Ecclestone előbb-utóbb a pályakórházban szorul majd ellátásra.