2023: Bemutatta a Red Bull a Miami Nagydíjra készült egyedi festését, amelyet a csapat felhívására egy rajongó tervezett (ahogy majd a másik két amerikai versenyen is ez lesz a helyzet):
2022: Kilencven éves korában elhunyt Tony Brooks, „a száguldó fogorvos”. Csak öt éven át versenyzett a Formula-1-ben, de hat nagyíjat megnyert, 1959-ben pedig a Ferrarival bajnoki második lett Jack Brabham mögött.
2021: Sajtóhírek szerint akár már a szezon közben távozhat a Mercedes alakulatától Valtteri Bottas. A Daily Mail információi szerint a tervezettnél korábban megtörténhet a csere, és a finn helyére George Russell érkezhet Lewis Hamilton mellé.
2020: A Covid-járvány idejére ideiglenes kórházzá alakították a Mexikói Nagydíj helyszínét. A helyi erők a pálya paddockjának területén húztak fel mobil épületeket, ezzel némileg csökkentve a terhet a mexikóvárosi kórházakon. Az országban a világjárvány első hónapjai során 23 000 pozitív esetet találtak, és 2154 fő halt bele a fertőzésbe.
2019: A pilótapiaccal kapcsolatos pletykák középpontjában az áll, hogy ha nem elég jó az autó, akkor Max Verstappen távozhat a Red Bulltól, márpedig az autó egyelőre nem elég jó. Christian Horner csapatfőnök szerint viszont továbbra is jó esélyeik vannak a holland megtartására és kijelenti, hogy Verstappen bizony 2020-ban is náluk lesz - pedig itt ez még elég ingatag lábakon állt, sokan a Mercedesben, vagy a Ferrariban látták már...
2018: Sebastian Vettel megvédi csapattársát, Kimi Raikkönent, szerinte a Ferrarinál lévő házon belüli csata közel sem olyan egyoldalú, mint ahogy azt sokan hiszik, mert a finn nagyon jól teljesít. Ugyanakkor az újonc Charles Leclerc elmondja, hogy az ő stílusa eddig nem működik az F1-ben - egyelőre nem igazán találja a helyét, nem elég gyors és stabil, változtatnia kell a stílusán.
2017: Chase Carey szerint Bernie Ecclestone visszafogta az F1-et. A frissen hatalomba lépő Liberty Media feje szerint az előző vezér nem menedzselte megfelelően a sorozatot, amely egyre kevésbé tudott már az új korok kihívásainak megfelelni.
2016: Lehúzza a rolót Dietrich Mateschitz tévécsatornája. A Red Bull tulajdonosa egyrészt az elviselhetetlen költségek, másrészt a munkatársak szervezkedése miatt szünteti be nyártól a ServusTV adását.
2015: A csapatfőnök Toto Wolff szerint apróságok döntenek a Mercedes két versenyzője, Lewis Hamilton és Nico Rosberg között. Wolff szerint, bár Rosberg gyengén kezdett, a német alaposan megdolgoztatja majd Hamiltont a pénzéért.
2014: Lewis Hamilton úgy nyilatkozik a Bahreini Nagydíjat követően, hogy nem vágyik több kiélezett, szoros csatára a pályán mercedeses csapattársa, Nico Rosberg ellen, és tud erre egy nagyon jó ellenszert – kőkeményen fog dolgozni annak érdekében, hogy a német a hátralevő futamokon csak a hátát lássa…
2012: Fernando Alonso sokadszorra is védelmébe veszi ferraris csapattársát, Felipe Massát, mondván, őt tartja a jelenlegi F1-es mezőny egyik legjobb versenyzőjének, és szerinte sokan ok nélkül becsülik alá a brazil képességeit, aki csak balszerencséjének köszönheti, hogy nem lett világbajnok.
2011: Sam Michael, a Williams technikai igazgatója szeretne szépen búcsúzni F1-es csapatától, és előrelendíteni a grove-iak szekerét, mielőtt az év végén távozik a világbajnokság vérkeringéséből. Ez nem igazán sikerült neki, hiszen a Williams a szerény 9. helyen zárta az az évi konstruktőri világbajnokságot, igaz, a következő évi autó sokkal jobban sikerült, hiszen azzal Pastor Maldonado nagydíjat is nyert Barcelonában.
2010: Korábbi csapatfőnöke, Flavio Briatore szerint nem véletlen, hogy ilyen nehezen indult a visszatérés a hétszeres F1-es világbajnok Michael Schumacher számára, és az olasz szerint balgaság lenne azt gondolni, hogy csak idő kérdése, hogy a német újra az élmezőnyben harcoljon. Szerinte épp ellenkezőleg: az idő Schumacher ellen dolgozik, ezért egyre nehezebb és nehezebb dolga lesz a fiatalabb klasszis pilóták ellen.
2009: Az F1 vezére, Bernie Ecclestone a Ferrari mellé áll a Luca di Montezemolo és az FIA-elnöke, Max Mosley között, a költségsapka bevezetése körül kialakult vitában, mondván, nem fogja hagyni, hogy Mosley elpusztítsa a Ferrarit, mivel az F1-nek igenis szüksége van a patinás maranellói egyletre.
2008: A korábbi négyszeres világbajnok Alain Prost szerint az FIA rossz oldalról közelíti meg Max Mosley szexbotrányát azzal, hogy a botrányt keltő videó keletkezésének körülményeire és okaira koncentrál, mivel szerinte ez teljesen Mosley magánügye. Ehelyett csak arra a kérdésre kéne összpontosítani, hogy vajon ez a botrány milyen hatással lenne a sportágra abban az esetben, ha a brit megtarthatná helyét az FIA elnöki székében.
2007: Fernando Alonso nyilatkozatában elárulja, nem tartja kizártnak, hogy hamarosan a BMW Sauber is nagydíjat nyerjen az F1-ben, és beleszóljon a Ferrari és a McLaren győzelmekért vívott párharcába. A spanyol nem sokat tévedett, hiszen habár 2007-ben még váratott magára a hinwilliek győzelme, a 2008-as Kanadai Nagydíjon Robert Kubica révbe ért, megszerezve pályafutása egyetlen F1-es nagydíjelsőségét.
2006: Michael Schumacher senkitől nem fél, és bárkinek bátran lenne a csapattársa, így Kimi Raikkönennek is – szögezte le a hétszeres világbajnok akkori menedzsere, Willi Weber, aki egyúttal azt is kijelentette, a finn esetleges Ferrarihoz érkezése abszolút nem fogja befolyásolni Schumachert abban a döntésben, hogy 2007-ben is folytatni fogja-e F1-es pályafutását. Mint tudjuk, nem így tett, Raikkönen pedig jött, látott és bajnoki címet ünnepelt első évének végén a Ferrarival, de ez már történelem.
2005: Fernando Alonso az első hazai F1-es nagydíjgyőzelmét követő napon a Marca című napilapnak úgy nyilatkozott, ezt az érzést már csak egy módon lehetne túlszárnyalni: ha az év végén világbajnoki címet is megnyerné a Renault-val. Sikerült neki.
2004: Fernando Alonso ekkor még első hazai F1-es nagydíjgyőzelmére készült, és a hétvégi Spanyol Nagydíj előtt úgy nyilatkozott, nem helyez rá plusz nyomást, hogy előző évi hungaroringi sikere folytán most már odahaza is várják tőle a győzelmet, sokkal inkább motiválja a szurkolók szeretete és érdeklődése.
2003: Michael Schumacher alatt győzelemmel debütált az új Ferrari F2003-GA, a maranellóiak az évi F1-es versenygépe, amit csak szezon közben tudtak először élesben bevetni. A német klasszis hatalmas csatában utasította mögé a helyiek kedvencét, Fernando Alonsót, elrontva a spanyolok örömünnepét, akik persze a Renault-pilóta második helyének is nagyon örültek.
2002: Jackie Stewart arra figyelmezteti Michael Schumachert, hogy ne legyen túl „mohó”, és ne akarjon túl sokáig az F1-ben maradni azért, hogy még többet nyerjen. Mint mondja, egyszer mindenkinek az életében elérkezik az a nap, amikor hátradől, és hálát adva az életnek megelégszik azzal, amije van, mivel ez a boldog élet titka. Bölcs és megszívlelendő tanács lehet mindenkinek.
2001: Michael Schumacher még mindig Mika Hakkinent tekinti a legfőbb riválisának az adott évi világbajnoki címért folyó harcban, dacára annak, hogy a McLaren finnje az első öt nagydíjon mindössze négy pontot tudott szerezni. A német ezúttal tévedett, ebben az évben ugyanis senki sem tudott igazán komoly kihívója lenni, és hatalmas fölénnyel nyerte meg a világbajnokságot.
1999: Ron Dennis szerint nem helyes, Bernie Ecclestone szavaival élve nem elegáns a Honda azon döntése, melynek értelmében végül nem saját gyári istállóként, hanem pusztán a British American Racing csapat és a Jordan motorpartnereként csatlakoznak a következő szezontól az F1-be, mivel a sorozatban érintett istállók kifejezetten nekik tartották fent az utolsó, tizenkettedik helyet a mezőnyben, nem egy harmadik félnek, akit ők partnerként behoznak.
1996: Michael Schumacher a Williams pilótáit, Damon Hillt és Jacques Villeneuve-öt megelőzve szerezte meg a pole-pozíciót Imolában a Ferrarival, ám a másnapi versenyen a brittel nem bírt, és a célba „csak” a 2. helyen futott be mögötte.