2023: Szezonja legjobb teljesítményét nyújtva megnyeri az Azerbajdzsáni Nagydíjat Sergio Perez, miután egy rosszul időzített bokszkiállás miatt Max Verstappen elveszíti az első helyet. A mexikói ezt követően remek tempót diktálva tartotta maga mögött a hollandot, majad a futam végén úgy fogalmazott, hogy ő kontrollálta Verstappent ezen a nagydíjon. A dobogó harmadik fokára a pole-pozícióból rajtoló Charles Leclerc állhat fel.
2022: Az IndyCar sztárja, Colton Hertha válthatná a McLaren ausztrál pilótáját 2024-től a hírek szerint. Az értesülések alapján a fiatal tehetség az egyik legnagyobb esélyes Daniel Ricciardo ülésére a következő években.
2021: Lewis Hamilton szerint rossz gumikat hozott a Pirelli. A 2020-as Portugál Nagydíjhoz hasonlóan a Mercedes pilótája ezúttal is azt kifogásolja, hogy az F1 gumibeszállítója nem a megfelelő keverékeket szállította a hétvégére, emiatt túl alacsony a tapadás.
2020: Valódi autóversenyek híján az e-sportról szólnak a hírek. Lando Norris, aki pár napja megnyerte a virtuális IndyCar austini futamát, újra megméreti magát, ezúttal oválon, Indianapolisban fog rajthoz állni.
2019: Zandvoort, a Holland Nagydíj helyszíne bekerül a versenynaptárba 2020-ban, ezzel pedig a Spanyol Nagydíj kiesik onnan – értesült az Autosport szaklap.
2018: Azerbajdzsáni győzelme után Lewis Hamilton arról beszélt, nem tudott igazán örülni a Valtteri Bottas defektje után megörökölt sikernek. Ő nem úgy működik, mint mások. „Amikor a dobogón álltam, az járt a fejemben, hogy Valtterinek kellene itt állnia. Nem olyan, amikor az ember érzi, hogy valaki más érdemelte volna meg. Voltak olyan napok, amikor elvesztettem a nagydíjat, de dobogóra álltam. A győzelmet más kapta ajándékba, legyen szó olyan versenyzőről, aki még itt van, vagy olyanról, aki már távozott. Nagyon boldog volt, függetlenül attól, hogy megérdemelte-e vagy sem, ujjal mutogatott a levegőbe… Én máshogy vagyok bekötve.”
2017: Valtteri Bottas pályafutása első győzelmét szerezte az Orosz Nagydíjon, a rajtnál megelőzve a két Ferrarit, és végül hat tizedmásodperccel Sebastian Vettel előtt végezve. Lewis Hamilton szenvedett Szocsiban, végül csak negyedik lett a másik Mercedesszel.
2016: Lewis Hamiltonnak motorprobléma miatt az Orosz Nagydíj időmérőjén már a Q2-ben ki kellett szállnia: pontosan ugyanaz az MGU-H-hiba ismétlődött meg, amely Sanghajban is jelentkezett. Kiesésével csapattársa, Nico Rosberg simán húzta be a pole-pozíciót a Mercedesnek, 1,1 másodperccel Valtteri Bottas Williamse előtt.
2015: „Túl sokáig maradtam hűséges a csapathoz” – vélekedik Heikki Kovalainen, aki 2010 és 2012 között versenyzett a Lotus/Caterhamnél. A második év végén nagyobb istállók is érdeklődtek iránta, de úgy döntött, marad: ha vált, valószínűleg tovább tartott volna F1-es pályafutása.
2014: Ayrton Senna halálának 20. évfordulójához közeledve Luca di Montezemolo elárulta, hogy 1994-ben tárgyalásokat folytatott a brazil világbajnokkal a Ferrarihoz való csatlakozásról. „Ő a Ferrarihoz akart jönni, mi pedig akartuk őt. Az a bizonyos San Marinó-i Nagydíj előtt, április 27-én találkoztunk a bolognai otthonomban. Hosszú ideig beszélgettünk, és világossá tette, hogy a Ferrarinál akarja befejezni a karrierjét, hiszen már pár évvel korábban is közel álltunk egy megállapodáshoz” - fedte fel az érzelmes részleteket Montezemolo.
2013: Jenson Button különös járműre cserélte a McLarent. A brit pilóta a május 1-jei budapesti Nagy Futam rendezvényre érkezett Magyarországra, és az esemény előtti napon a Vodafone kedvéért beült egy az 1970-es években készült, az országban sokáig népszerűnek számító régi Ladába a zsámbéki tesztpályán. „Szeretem a régi autókat, de azt hiszem, életem legijesztőbb pillanata éppen most fog következni” - viccelődött a brit, mielőtt elvitte volna egy körre az autót.
2009: Az FIA bejelentette, hogy 2010-től tilos lesz a futamközi tankolás a versenyek során, ezzel az F1 visszatér az 1984 és 1993 közötti állapotokhoz. Reményük szerint a csapatokat ez arra ösztönzi majd, hogy javítsanak motorjaik üzemanyag-felhasználásán a súlycsökkentés érdekében. Emellett azt is közzé tették, hogy 2010-től tilos lesz a gumimelegítők használata - ebből persze mint tudjuk, végül semmi nem lett.
2008: Még egy hétig bizonytalanságok között kell készülnie a Super Agurinak, amely csapat részvétele a szezon további részére kérdésessé vált, miután anyagi nehézségekkel szembesültek, és az istállót 2006-ban életre hívó Honda is kezd kihátrálni mögülük. Noha tárgyalnak befektetőkkel, a csapat jövőjét érintő döntés csak a következő héten, a Hondával való tárgyalás során születik majd meg, addig viszont a Super Agurinál folytatódnak az előkészületek a Török Nagydíjra. Végül oda már nem utazhattak el, Barcelonában volt a japán istálló utolsó futama.
2006: Luca di Montezemolo szerint csak Michael Schumacheren múlik, hogy a szezon után is a Ferrarinál fog-e versenyezni. „Az ő döntése lesz, és jól tudja, hogy ha még két évig maradni akar, bele fogunk egyezni. Csak mondania kell. A jövője az ő fejében fog eldőlni, nem a Ferrari vezetőségében” - nyilatkozta akkor az istálló elnöke. Ennek fényében érdekes, hogy Schumacher év végi visszavonulása után az általános vélekedés az volt, hogy a Ferrari kérte őt távozásra, hogy helyet csinálhassanak az érkező Kimi Raikkönennek.
2004: Jacques Villeneuve visszatérhet a Williamshez. Az erre az évre F1-es ülés nélkül maradt kanadai pilóta menedzsere, Craig Pollock szerint a világbajnok hamarosan mindenképpen újra a mezőnyben lesz, méghozzá egy ütőképes autóval. „Elég sok pénzt fel mernék tenni arra, hogy Jacques visszatér 2005-ben. Erre az évre is kapott ajánlatokat, de csak olyan csapatnál akar vezetni, amelyben lehetősége lenne harcolni Michael Schumacherrel a bajnoki címért. A Williams ebből a szempontból ígéretes lehetőség” - mondta Pollock. Nos, Villeneuve valóban visszatért a mezőnybe 2005-re, ám se nem a Williams pilótájaként, sem nem Schumacher kihívójaként.
2002: A Williams technikai igazgatója, Patrick Head szerint már-már gyanús, hogy Michael Schumachernek az utóbbi időben milyen gyakran volt szerencséje a versenypályán. „Úgy tűnik, minden az ő oldalán áll - még Barcelonában is a bemelegítő edzésen állt meg az autója, nem a versenyen. A szerencse nagyasszonya nyilvánvalóan vigyáz rá. Azt mondják, hogy bizonyos mértékben mindenki a saját szerencséjének kovácsa, de a Ferrarinál valamiért minden balszerencse Rubens Barrichellót sújtja.”
2001: Felreppent annak a híre, hogy az F1-ben még csak második szezonját kezdő Jenson Button hamarosan a Ferrari versenyzője lehet. Konkrétumokat persze egyik fél sem mondott, de Button és egy Ferrari-bennfentes is célzott arra, hogy örülnének egy ilyen forgatókönyvnek. A britet egyelőre 2002 végéig köti szerződés a Benettonhoz, és menedzsere szerint a pilóta rendkívül lojális munkaadóihoz. Szerinte ha az őt az enstone-iakhoz kölcsönadó Frank Williams visszahívná csapatához, Button még a Ferrari ajánlatát is elutasítaná.