2023: Szerepkört cserél a Mercedes két technikai szakembere: James Allison rövid kitérő után visszatér a műszaki igazgató posztjára, míg az azt addig betöltő Mike Elliott mostantól a vezető technikai igazgató lesz. Előbbi így újra az F1-es projekt élére kerül, utóbbi pedig a hosszabb távú technikai stratégiáért felel majd.
2022: Carlos Sainz még két évre, 2024 végéig aláírt a Ferrarival. A spanyol elmondta, jókat nevetett a pár nappal korábbi híreken, melyek szerint megrekedtek a tárgyalások – hiszen akkor már el volt dőlve minden.
2021: "Nagyon rossz teljesítmény" - így értékelte Sergio Perez imolai produkcióját dr. Helmut Marko. A Red Bull főtanácsadóját felbosszantotta, hogy a mexikói egy amatőr hiba miatt a dobogó esélye helyett még pontot sem szerzett Imolában. Marko pár napon belül másodszor kritizálta Perezt és Yuki Tsunodába, az AlphaTauri újoncába is beleszállt, szerinte nagyképű lett...
2020: Sebastian Vettel egy tízfutamos világbajnoki évtől sem zárkózna el. A Ferrari pilótája szerint a múltban is voltak már rövid szezonok, így a koronavírus-járványra való tekintettel ez az év is lehetne a régiekhez hasonló. Az F1 eközben azon dolgozik, hogy összeálljon egy teljesen átalakított versenynaptár, ami nyári kezdést jelentene Ausztriában.
2019: Bár Paddy Lowe technikai igazgató elhagyja a Williamst, a náluk visszatérő Robert Kubica szerint nem lehet egyedül őt hibáztatni a grove-i istálló borzalmas szerepléséért.
2018: Az F1-nek nem szabad az IndyCar útját követni az egységesített karosszériák terén - vélekedik a Haas csapatvezetője, Günther Steiner.
2017: Ross Brawn, a Formula-1 új sportért felelős igazgatója elmondta: biztosan nem tudott volna együtt dolgozni az F1 korábbi urával, Bernie Ecclestone-nal, ugyanakkor sosem fogalmazta meg feltételként az ő eltávolítását a pozíció elfogadásához.
2016: Újabb ötéves szerződést írt alá a Hungaroring és a Formula-1 vezetése, így ez azt jelenti, hogy a Magyar Nagydíj 2026-ig biztosan a versenynaptár része marad.
2015: Danyiil Kvjat saját bevallása szerint nem foglalkozik a kritikákkal, amelyek azok után érték, hogy nem kis részben a Renault-motor gondjai miatt meglehetősen nehezen alakult a Red Bull-os karrierjének kezdete. Az oroszt mindössze egy év után léptették elő a Toro Rossótól, hogy pótolja a Ferrarihoz távozó Vettelt.
2014: Lewis Hamilton úgy érzi, még sosem volt olyan boldog a Formula-1-ben, mint most, miután Kínában zsinórban harmadik győzelmét aratta a turbóéra elején megállíthatatlan Mercedesszel.
2013: Sebastian Vettel nyerte meg a Bahreini Nagydíjat, miután a harmadik körben sikerült megelőznie a pole pozíciós Nico Rosberget. A Mercedes párosát az erős gumikopás fektette két vállra, míg Fernando Alonsónak kétszer is a bokszban kellett járnia, kijavítani a DRS meghibásodását. Így a pódiumon ugyanazokat az arcokat láttuk, mint 2012 ben: Vettel mellé Kimi Raikkönen és Romain Grosjean állhatott dobogóra a két Lotusszal, Paul di Resta pedig élete legjobb F1-es eredményét érte el negyedik helyével.
2012: Sebastian Vettel szerezte meg a Bahreini Nagydíj pole pozícióját – a címvédő ebben a szezonban először végzett első helyen időmérő edzésen, mögé Lewis Hamilton, Mark Webber és Jenson Button kvalifikált.
2011: Robert Kubica súlyos ralibalesetét követően 10 napon belül elhagyhatja az olaszországi Santa Corona-kórházat – ezt maga a lengyel versenyző mondta a Renault internetes oldalának. Kubica reméli, hogy hamarosan hazamehet Monte-Carlóba, hogy aztán visszatérjen Olaszországba elkezdeni rehabilitációját.
2010: Luca di Montezemolo bejelentette, hogy leköszön a FIAT elnöki székéből, helyét pedig az Agnelli-család rokona és az eddigi alelnök, John Elkann veszi át. Montezemolo hat éven keresztül töltötte be ezt a tisztséget, és nehéz anyagi helyzetből sikerült ismét sikeressé tennie a céget.
2007: Eddie Jordan szerint Ron Dennisnek abba kellene hagynia Lewis Hamilton pátyolgatását – a brit pilóta az év első három versenyén három dobogóval debütált, ami miatt a McLaren csapatfőnöke próbálta védeni az őt üldöző médiahadtól a paddockban. A volt csapatfőnök szerint „az interjúk, a médiamegjelenések érdeklődést generálnak, ami jó a szponzoroknak is – ez adja a Forma-1 lényegét.”
2006: Átalakításra került sor erre az évre az imolai pályán: a pályalevágásokat megelőzendő kiszélesítették és elnyújtották a Variante Alta-sikánt, ami a pénteki szabadedzéseken nem nyerte el a pilóták tetszését. „Nem túl jó, tavaly sokkal nagyobb móka volt” – nyilatkozta róla Jenson Button.
2005: A Red Bull először vitte el F1-es versenyre high-tech motorhome-ját, az Energy Stationt Imolába. A háromszintes építmény egyből megragadta mindenki szemét a paddockban, a csapat tagjai és Dietrich Mateschitz tulajdonos szerint az építmény jól jellemzi, milyen nagyra törő tervei vannak a sportágban az energiaital-gyártónak.
2004: Valentino Rossi Fioranóban kapott lehetőséget arra, hogy a Ferrari aktuális versenygépével, az F2004-essel körözzön. A népszerű motoros világbajnok ezelőtt nem vezetett még együléses versenyautót, de mindössze 3 másodperccel maradt el a Michael Schumacher által korábban felállított rekordtól.
2003: Bernie Ecclestone úgy nyilatkozott, hogy a vasárnapi San Marinói Nagydíj lehet az utolsó futam Imolában. Bahrein és Kína 2004-es érkezése miatt ugyanis helyet kell csinálni a naptárban, erre pedig a legkézenfekvőbb lépés egy jelenlegi futam törlése lenne – az Osztrák Nagydíj szervezői már korábban bejelentették, hogy beláthatatlan időre a 2003-as volt az utolsó futamuk.
2002: A Sunday Mirror értesülései szerint a Renault-nál versenyző Jenson Buttont szemelte ki a Ferrari Rubens Barrichello helyetteséül a 2003-as szezontól kezdődően. Mindezt annak ellenére, hogy a brit még mindig szerződésben áll a Williamsszel, de a grove-iaknál való ismételt szerepvállalásának Ralf Schumacher és Juan Pablo Montoya miatt kicsi a valószínűsége.
2001: David Coulthard továbbra is bízik abban, hogy saját és autója képességei segítenek neki abban, hogy ebben az évben a bajnoki címért harcolhasson Michael Schumacherrel. A skót a San Marinói Nagydíjon szerzett 2. helyével egálba került a ferrarissal a vb-pontverseny élén. „Az autónk jó, és a motorunk is jó. Tudom, mire vagyok képes, a többi pedig a kezünkben van – miért is aggódnék” – nyilatkozta a mclarenes a német Bild-nek.
2000: A Brit Nagydíj szervezői felszólították a silverstone-i pályára autóval érkezőket, hogy szombaton egyszerűen maradjanak távol az eseményektől, mert heves esőzéseket jósoltak az aszfaltcsík környékére az időmérő napján. Döntésüket azzal indokolták, hogy a betonnal nem borított parkolókat lezárták, a káoszt és a sártengert elkerülendő.
1999: Az F1-be gyári csapattal visszatérni kívánó Honda főnöke, Dr. Harvey Postletwaithe halála bizonytalanná tette a japánok projektjét, mivel ő volt az összekötő kapocs az Egyesült Királyságban székelő Honda Racing Developement és a gyár Japánban található központja között (A Honda félbeszakadt F1-es terveiről korábban egy hosszabb cikkben is megemlékeztünk).