2023: Bár elmaradnak az eredeti célkitűzéseiktől, az Alpine csapatvezetője, Otmar Szafnauer továbbra is hiszi, hogy az istálló felveheti a versenyt a szezon közben a Mercedesszel.
2022: Ellopták Charles Leclerc 110 millió forint értékű karóráját. A monacóit egy csoport rajongó állította meg egy olasz városban, köztük voltak a tolvajok. A pilótának csak később tűnt fel, hogy eltűnt csuklójáról az óra.
2021: Egy nappal az imolai futam után George Russell elnézést kért Valtteri Bottastól amiatt, ahogyan reagált kettejük vasárnapi ütközését követően: a közösségi médiában megosztott posztja alapján nem ez volt a „legbüszkébb” napja.
2020: Újabb virtuális futamot nyert Charles Leclerc, a melbourni-i pálya után a sanghaji vonalvezetésen is győzött, aznap, mikor a Kínai Nagydíjat tartották volna. Hét F1-es versenyző is indult a futamon, akik közül Alex Albon szorongatott meg a nyertest.
2019: Három nagydíj után Christian Horner látja az előrelépést Pierre Gaslytól, de kijelentette, a pilóta vezetési stílus nem passzol a Red Bull autójához, ezért finomítania kell rajta.
2018:Max Verstappen malőrjei Sebastian Vettelre emlékeztetik a Red Bull csapatfőnökét. A fiatal holland az idei év során rendszeres vezetői hibáival osztja meg szurkolóit, amiről Christian Hornernek egyik korábbi pilótája, az azóta négyszeres világbajnok Sebastian Vettel jut eszébe.
2017: A McLaren nem érti, hirtelen mitől ilyen megbízható az erőforrása. A wokingi csapat bahreini hétvégéjét a Honda motorjához köthető problémák tették tönkre, így az istálló úgy döntött, a következő hétköznap rendezett teszten kivizsgálják az eseteket. Mindenki nagy meglepetésére a tét nélküli körözés során a hajtáslánc kifogástalanul működött.
2016: Günther Steiner az univerzum üzenetének tartja a Haas legutóbbi versenyen produkált eredményét. A Haas újonc csapatként az első két versenyen álomszerű hatodik és ötödik helyezéssel kezdte F1-es történetét, ám harmadjára nem sikerült a bravúr, egyik autó sem szerzett pontot. A csapatvezető ezt egy kijózanító pofonnak tartja, szerinte jobb, ha visszatérnek a valóságba.
2015: Lewis Hamilton nyerte a Bahreini Nagydíjat Kimi Raikkönen és Nico Rosberg előtt. A brit világbajnoknak idén négy versenyből ez a harmadik sikere. Eközben a mezőny hátsóbb traktusában Felipe Massa arra panaszkodott, hogy Pastor Maldonado tönkretette a versenyét, Daniel Ricciardo autójába pedig már a negyedik erőforrást kénytelen beszerelni a Red Bull.
2014: Csak a legnagyobbak sajátja, hogy képesek belátni, amikor valaki átmenetileg jobb náluk. Sebastian Vettel e napon őszinte elismerte, hogy Red Bull-os csapattársa, Daniel Ricciardo jobb munkát végez nála, ezért győzi le őt folyton az időmérőkön és a futamok többségén is.
2013: Nico Rosberg állítja, nem viselte meg a nehéz évkezdés, és az, hogy az első néhány versenyt követően jelentős ponthátrányba került csapattársához, Lewis Hamiltonhoz képest.
2012: Michael Schumacher élvezi, hogy ilyen erős és szoros az aktuális F1-es mezőny, még ha ez azzal is jár, hogy egy kis hiba is elég ahhoz, hogy valaki rögtön a sor végén találja magát. Mint mondja, szerinte rendkívül izgalmas az, hogy amíg az egyik hétvégén az első sorból rajtolhatnak, addig a következőn lehet, hogy a top10-be se férnek be.
2011: Nico Rosberg szerint a frissen bevezetett DRS (állítható hátsó szárny) az F1 történetének legjobb innovációja lehet, aminek köszönhetően minden eddiginél izgalmasabb versenyeket és több előzést láthatnak a nézők.
2009: Egy nappal azután, hogy megszerezte a Red Bull első F1-es pole-pozícióját, csapata első nagydíjgyőzelmét is begyűjtötte az esőtől áztatott Kínai Nagydíjon Sebastian Vettel. A Red Bull kettősgyőzelméhez Mark Webber második helye járult hozzá, míg mögöttük a Brawn GP két versenyzője ért célba, Jenson Button, Rubens Barrichello sorrendben.
2008: Még mindig minden Max Mosley szexbotrányától hangos. Most épp Mark Webber, a Red Bull pilótája szólalt fel az FIA-elnök leváltását követelve, mondván, árt az F1 hírnevének egy efféle botrány, és ezt nem engedheti meg magának egy világbajnoki versenysorozat.
2007: A McLaren vezetői, Martin Whitmarsh és Ron Dennis tagadják azokat a találgatásokat, melyek szerint a kétszeres világbajnok Fernando Alonso zavarba jött volna újonc csapattársa, Lewis Hamilton tempójától. Whitmarsh felhívta rá a figyelmet, hogy miközben minden Hamilton csodálatos bemutatkozásától hangos, addig Alonso három verseny után pontazonossággal vezeti a világbajnokságot, ami nem egy zavarba jött versenyzőre utal.
2006: A Red Bull vezére, Dietrich Mateschitz egy nyilatkozatában kijelentette, hogy minden követ meg fog mozgatni annak érdekében, hogy Michael Schumacher a kedvükért otthagyja a Ferrarit. Ebből csak annyi valósult meg, hogy Schumacher elhagyta a Ferrarit, és átmenetileg visszavonult az F1-ből.
2005: Alexander Wurz fogja helyettesíteni a hétvégi San Marinói Nagydíjon Juan-Pablo Montoyát, miután a McLaren kolumbiai ásza teniszezés közben megsérült. Ez máig minden idők egyik legkülönösebb esete, ami miatt egy F1-es pilótának futamot kellett kihagynia.
2004: A Toyota türelmet kér szurkolóitól, mondván, hosszú távra terveznek az F1-ben, és jó munkához idő kell. Ez állandóan visszatérő nyilatkozatuk lett az évek folyamán, mígnem egy nap már rövid távra sem terveztek tovább, összecsomagoltak, és egyetlen nagydíjgyőzelem nélkül, dollármilliárdokkal szegényebben elhagyták az F1-et.
2003: Fernando Alonso a HANS nyakvédő-rendszert dicséri, amikor úgy nyilatkozik, a Brazil Nagydíjon néhány nappal korábban elszenvedett balesete már teljesen a múlté, és abszolút százszázalékos formában és erőnléti állapotban várja a szezon folytatását. Ugyanezen a napon derült ki az is, hogy sem ő, sem Michael Schumacher nem kap büntetést interlagosi balesetéért.
2002: Mark Webber alatt kigyulladt a Minardi, amely két év után látogatott el újra Silverstone-ba tesztelni. Az ausztrálnak volt néhány forró pillanata a volánnál – ilyenkor persze nem jön az a híres brit eső!
2001: Juan-Pablo Montoya egyértelműen kijelenti, hogy csak akkor igazolna a Ferrarihoz, miután Michael Schumacher eljött onnan. A kolumbiai indoklással is szolgált, kertelés nélkül kimondva, amit lényegében mindenki tudott: Schumacher a Ferrarinál egyértelmű első számú pilóta, és az aktuális csapattársának semmi más dolga nincs, mint hogy segítse őt. Montoya persze nyilván sarkított és túlzott egy kicsit, amikor így fogalmazott, de érthető volt álláspontja, hogy miért nem óhajt a maranellóiakhoz igazolni.