2023: Stefano Domenicali, a Formula-1 vezérigazgatója állítja: az új F1-es rajongókat nem zavarja Max Verstappen elmúlt időszakban mutatott dominanciája.
2022: Franz Tost, az AlphaTauri csapatfőnöke szerint nem fog annyira egyenes út vezetni Mick Schumachernek a Ferrariig, mint azt sokan gondolnák: ő úgy látja, hogy három év múlva lehet erről beszélni először.
2021: George Russellnek meg sem fordult a fejében, hogy kilépjen a a Mercedes kötelékéből. A brit versenyző azt is elárulta, hogy nem beszélgetnek Hamiltonnal a beugrása óta, de ez előtte sem volt másképp.
2020: Az FIA korábbi elnöke, Max Mosley szerint a Formula-1-nek teljes egészében kukáznia kellene a 2020-as szezont a koronavírus-járvány miatt.
2019: Nico Rosberg szerint a Ferrari aerodinamikailag rossz irányba fejlesztett, amit nehéz lesz helyrehozniuk. Benyomása szerint a Mercedes idén is egyértelmű favorit.
2018: Az izgalmas Kínai Nagydíj Daniel Ricciardo és a Red Bull győzelmét hozta, miután az ausztrál friss abroncsokon vadászta le az addig vezető Valtteri Bottast. Az első helyért szintén harcban levő Sebastian Vettel és Max Verstappen ütközött a futamon. A gyengélkedő Lewis Hamiltontól így is csak negyedik helyre futotta.
2017: A Mercedesnek meg kellett erősítenie T-szárnyát Bahreinben, miután a második szabadedzésen az elem leesett Valtteri Bottas autójáról és megrongálta Max Verstappen Red Bullját. Toto Wolff csapatvezető elmondása szerint a szárnyacskát most már „baseballütővel sem lehetne leszedni.”
2016: Fernando Alonso újra beült a McLarenbe a Kínai Nagydíj szabadedzésein: az első tréning után még egy orvosi vizsgálaton kellett részt vennie, hogy a hétvége további részét is teljesíthesse. A spanyol úgy fogalmazott, jól van, de bordái, melyek a hatalmas melbourne-i bukásban sérültek meg, még mindig fájnak.
2015: Bár a Lotus nem szerzett pontot az első két nagydíj egyikén sem, Alan Permane mérnökigazgató úgy véli, a negyedik leggyorsabb autóval rendelkeznek.
2014: A mezőny négy kisebb csapata – a Force India, Sauber, Caterham és Marussia – levelet írt az FIA elnökének, Jean Todtnak címezve. Figyelmeztettek, hogy a Formula-1-et pénzügyi katasztrófa fenyegeti, a maradék hat istállóból összeálló, a döntéshozásból őket kizáró Stratégiai Csoport működését pedig igazságtalannak tartják.
2013: A Lotus nem fél, hogy Kimi Raikkönen másik csapatba igazol. A pletykák a Red Bull-lal hozták szóba, a háromszoros világbajnok Sebastian Vettel csapattársaként – a Multi21-eset kapcsán rebesgették, hogy Mark Webber a következő szezonban már nem marad az energiaitalos istálló tagja.
2012: Nico Rosberg pole-pozícióból indulva pályafutása első győzelmét szerezte meg a Kínai Nagydíjon, a Mercedes önálló csapatként az 1955-ös Olasz Nagydíj, Juan Manuel Fangio sikere óta nyert először. A futamnak egyetlen kiesője volt: a Rosberg mellől induló csapattárs, Michael Schumacher, akinek első kiállásánál rosszul rögzítették egy kerekét.
2011: Lewis Hamilton kijelentette, nem férhet kétség hűségéhez a McLaren iránt. Egy nappal korábban még azt mondta, kitartásának van határa: bajnoki címre képes autót vár el csapatától.
2010: A riválisok Lewis Hamilton versenyen való viselkedését kritizálták a Maláj Nagydíj után, a brit versenyző cikázással akadályozta, hogy megelőzzék őt. Rubens Barrichello szerint ezzel a pilóták szóbeli egyezségét rúgta fel, Robert Kubica egyenesen úgy vélte, Hamilton büntetést érdemel.
2009: Az FIA szabályosnak nyilvánította a dupla diffúzort, amelyet a Brawn GP, Toyota és Williams csapatok használtak. A panasztevők között szereplő Red Bull még aznap közölte, Adrian Newey nem lesz ott a következő nagydíjon, hogy az alkatrész újratervezésén dolgozhasson.
2008: Rubens Barrichello futotta meg a Hondával a barcelonai szezon közbeni teszt második napjának legjobb körét, közel egy másodperccel Giancarlo Fisichella előtt. Az autó orrára elefántfülre emlékeztető szárnyak kerültek fel.
2007: Lewis Hamilton történelmet írt, a Bahreini Nagydíjon a Formula-1 történetének első versenyzőjévé vált, aki pályafutása első három versenyének mindegyikén dobogóra állt. A brit második helyen ért célba, Felipe Massa mögött, Kimi Raikkönennel és Fernando Alonsóval hármas holtversenyben pedig még a bajnokság élére is felugrott.
2006: „Nyilvánvaló, hogy vannak csapatok, akik érdeklődnek utánam. Ez így működik, és az igazat megvallva semmit sem változtat meg” – reagált Michael Schumacher néhány nappal azután, hogy nyilvánosságra került, a Renault ajánlatot tett a Ferrari hétszeres világbajnokának.
2005: A Minardi pilótája, Christijan Albers a mugellói pályán bejáratta a PS05-öt, a csapat idei autóját, amely a San Marinó-i Nagydíjon bemutatkozik. A korábbi három versenyen a PS04B-t használták.
2004: A BAR-Honda versenyzője, Jenson Button 1:06.301-es körével megdöntötte a Paul Ricard versenypálya nem hivatalos rekordját a teszten, amelyen a McLaren, Williams, Renault, Toyota és Jaguar csapatok vettek még részt.
2003: A Toyota pontokra tör a San Marinói Nagydíjon. A téli tesztelésen mutatott erős tempó ellenére az első három versenyen nem sikerült ezt az eredményt elérni, a csapat legjobb helyezése Cristiano da Matta 10. pozíciója volt.
2002: Az FIA elnöke, Max Mosley arra kéri az Európai Uniót, halasszák el a dohányreklámok 2005 júliusára kitűzött tilalmát.
2001: 17 év elteltével, az Alain Prost által megnyert 1984-es Portugál Nagydíj óta szerzett először futamgyőzelmet a francia gumiszállító, a Michelin. Eredményüket a saját pályafutása első diadalát elérő Ralf Schumachernek köszönhették.
2000: Tovább folytatódik a Prost istálló vesszőfutása. Miután az első három versenyen csupán egy célba érést tudtak felmutatni, a silverstone-i teszten is szenvedtek, Jean Alesi összesen két installációs körig jutott. A csapat minden problémát a Peugeot motorok nyakába varrt.