2023: Mike Krack, a szezont meglepetésre második erőként kezdő Aston Martin csapatfőnöke elmondta: az előző idény végén tőlük visszavonult Sebastian Vettelnek is vannak érdemei az istálló látványos formajavulásában.
2022: Charles Leclerc szerezte meg a pole-pozíciót az Ausztrál Nagydíjra Max Verstappen előtt, és meg is tarthatta azt, miután a felügyelők egy ideig vizsgálták a Ferrari versenyzőjét a túl lassú levezető köre miatt.
2021: Lando Norris úgy érzi, a McLaren nincs mérföldekre a Mercedes és a Red Bull párosától, viszont egész szezonon át tartó küzdelemre számít a Ferrari és az AlphaTauri ellen a konstruktőri harmadik helyezésért.
2020: Jean Todt szerint az F1 számára elkerülhetetlen a változás. Az FIA elnöke a Covid-világjárvány és annak hatásai kapcsán nyilatkozott a száguldó cirkuszról: úgy fogalmazott, itt az ideje felülvizsgálni a széria működését és annak költségeit, ugyanis hosszú távon egyik sem fenntartható.
2019: A tesztbemutatkozás után a Ferrari újabb nagy dobásra készül az ifjú Schumacherrel, a német Express lap szerint ugyanis a történetnek lesz folytatása is: úgy tudják, Maranello Schumacher hazai közönsége előtt, a Német Nagydíjon a pénteki első szabadedzés erejére Sebastian Vettel vagy Charles Leclerc autóját átadja juniorpilótájánának.
2018: Sikeres műtéten esik át a Kimi Raikkönen által elütött Ferrari-szerelő, az F1-es társadalomban szinte mindenki mielőbbi gyógyulást kíván neki. Közben Lewis Hamilton "p*csfejnek" nevezi a vele ütköző Max Verstappent, de természetesen a holland válasza sem késik - igaz, ő finomabban fogalmaz, szerinte Hamilton most már biztosan mást mondana, mert lehiggadt.
2017: Magabiztos győzelmet arat a Kínai Nagydíjon Lewis Hamilton, aki a pole-ból rajtolva végig kontrollálta a futamot, ezzel visszavágott Sebastian Vettelnek a legutóbbi vereségért. A német ferraris lett a második, a dobogóért viszont nagy csata folyt, melyből végül Max Verstappen jött ki legjobban Daniel Ricciardo és Kimi Raikkönen előtt.
2016: Zajlanak a viták a halóval kapcsolatban, az első tervek alapján rengetegen idegennek és csúnyának tartják, nem értik, hogy ez hogy tetszhet bárkinek is. Alex Wurz szerint azonban ez abszolút másodlagos szempont, az számít, hogy hatásos legyen, a biztonság az első - egyelőre nem vezetik be, mert nem végleges a megoldás, de a közeljövőben megérkezhet az F1-be.
2015: Némi meglepetésre Sebastian Vettel és a Ferrari nyer Malajziában, ez pedig azonnal kérdéseket vet fel - a maranellóiak viszont azt mondják, hogy ez csak egyszeri alkalom volt, a Mercedes továbbra is jóval gyorsabb náluk. Nico Rosberg közben megemlítei, hogy Vettel lehet az ő szövetségese a Lewis Hamilton elleni harcban...
2014: Kimi Raikkönen kifakadt a csapatát ért visszatérő kritikák hallatán, és egyik nyilatkozatában úgy fogalmazott: „A Ferrari nem hülye. Tudjuk, mit miért csinálunk, és hogyan tudunk közelebb kerülni az élmezőnyhöz.” Ez abban az évben ugyan nem sikerült nekik, a Mercedes-motoros autókkal nem tudták felvenni a kesztyűt.
2013: A McLaren elismeri, hogy nem pilótáin van jelen pillanatban a nyomás, sokkal inkább rajtuk, hogy olyan autót tudjanak rakni Jenson Button és Sergio Perez alá, amivel a dobogó közeli eredményekért harcolhatnak. A wokingi egylet végül a konstruktőri tabella 5. helyén zárta a szezont, a dobogóra azonban egyszer sem értek fel.
2011: Lewis Hamilton úgy nyilatkozik, elfogadná Sebastian Vettelt a csapattársának, és szerinte ütős párost alkotnának – a Red Bullnál! Azóta már változott a helyzet, a két klasszis egymás fő ellenfelévé vált a Mercedes és a Ferrari színeiben, azóta pedig többen is elmondták róluk, hogy nem, együtt nem alkottak volna jó párost.
2010: Az FIA egy új szabálypontban rögzítette, hogy tilos az F1-ben bármely olyan rendszer használata, amely a Parc Fermé hatálya alatt bármilyen módon megváltoztatja az autó paramétereit vagy beállításait. Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke rögvest leszögezte, őket biztosan nem fogja érzékenyen érinteni az új megszorítás.
2009: Bernie Ecclestone kijelenti, hogy a McLaren komoly büntetésre számíthat, amiért hazudott a Motorsport Világtanács előtt a Bahreini Nagydíjon történt esetről, amikor Jarno Trulli a biztonsági autós periódus alatt előzte Lewis Hamiltont. Nemcsak a csapat hazudott, de mint kiderült, pilótájukat is erre utasították.
2008: A Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében nem kell eltávolítani az internetről a Max Mosley akkori FIA-elnök botrányt kiváltó, náci utalásokat sem mellőző perverz szexvideóját, ami eddigre már bejárta az egész világot.
2007: Miközben a nemzetközi szaksajtó Lewis Hamilton szenzációs F1-es bemutatkozásától hangos, a McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh nyilatkozatában Fernando Alonsót dicséri, hangsúlyozva, hogy a kétszeres világbajnok spanyol jóval nagyobb részt vállalt az autó fejlesztésében, így inkább neki köszönhető az, hogy a wokingiak visszataláltak a győzelem útjára, mintsem újonc csapattársának.
2006: Jenson Button nyilatkozatában külön kiemeli az az évi újoncok közül Nico Rosberget, aki szerinte egyértelműen a többi frissen bemutatkozó F1-es „zöldfülű” fölé nő mind tehetség, mind érettség tekintetében. „Nagy rajongója vagyok Rosbergnek” – mint mondja.
2005: Michael Schumacher azt mondja, hogy a Ferrari ugyan gyengén kezdte az évet, de a következő futamon, Imolában már más lesz a helyzet és visszaáll a világ rendje - figyelmezteti a Renault-t és Fernando Alonsót, hogy talán már nem sokáig fogják vezetni a világbajnoki tabellákat. Nem igazán jött be.
2004: Jean Todtot először hozzák szóba az FIA egyik lehetséges leendő elnökeként. Az akkoriban Ferrari csapatfőnökeként ténykedő, legendás csücsörítő szájmozdulatáról is ismert francia szakembernek 2006 év végéig érvényes szerződése volt a maranellói F1-es egylettel, ám a nemzetközi szaksajtó már ekkor tudni vélte, hogy egy nap ő lesz Max Mosley utódja az elnöki székben. Ez így is lett.
2003: Michael Schumacher utólag megkérdőjelezi a Brazil Nagydíj végeredményét, és részletesen kifejti, miért mond ellent a vonatkozó szabályoknak, hogy Kimi Raikkönent hirdették ki győztesként, miközben teljes pontokat osztottak. Mint nyilatkozatában elmondta, a Fernando Alonso balesete miatt idő előtt leintett verseny győzteseként vagy Giancarlo Fisichellát kell kihirdetni, vagy fél pontokat osztani, mert amikor Kimi Raikkönen vezetett, akkor a mezőny még nem volt túl a versenytáv háromnegyedén. A németnek igazat adtak: hivatalos Fisichelláé lett a futamgyőzelem, amiért teljes pontszám járt.
2002: Kimi Raikkönen eljegyezte akkori kedvesét, a korábbi Miss Skandináviát, Jenni Dahlmant. A Jégember még csak 22 éves volt ekkor, tehát nem várt túl sokat a döntéssel, igaz, az nem is szólt egy életre, hiszen ma már Minttu Virtanen férjeként és közös gyermekük, Robin édesapjaként él boldog magánéletet.
2001: Félő volt, hogy az az évi Brit Nagydíjat zárt kapuk mögött rendezik, amennyiben a Nagy-Britanniában pusztító száj- és körömfájásos járvány tovább terjed. Szerencsére erre végül nem került sor, így a szurkolók a helyszínen láthatták, ahogy Mika Hakkinen a Ferrarikat megelőzve győzelemre vezeti a McLarent.
2000: Michael Schumacher (Ferrari) nagy csatában legyőzve Mika Hakkinent (McLaren) megnyerte az Imolában rendezett San Marinó-i Nagydíjat. A dobogó harmadik fokára Hakkinen csapattársa, David Coulthard állhatott fel.
1999: „Schumacher Jr. zárta az élen az esős brazil szabadedzést” – számolt be róla az autosport.com. Mai szemmel furcsán hat ez a fogalmazásmód, hiszen ma már egyértelműen Michael Schumacher fiára, Mickre gondolnánk a fenti nevet olvasva, de 1999-ben még a nagy bajnok öccsét, Ralfot aposztrofálták juniorként.