2023: Toto Wolff Mercedes-vezér elmondta: nincs B tervük arra az esetre, ha Lewis Hamilton úgy dönt, hogy az idény végén visszavonul az F1-től.
2022: Karrierje során először számít esélyesnek a világbajnoki címre Charles Leclerc. A monacói pilóta úgy érzi, ebben sokat segíthetnek azok az apróságok, melyeket korábbi csapattársától, Sebastian Vetteltől lesett el.
2021: Sajtóértesülések szerint az F1 tíz csapata rábólintott a kísérleti jelleggel betervezett sprintfutamok költségvetésére, így hamarosan jöhet az első megbolondított versenyhétvége.
2020: A Kanadai Nagydíjjal egy újabb sor került a járvány miatt elhalasztott versenyek listájára. A montreali forduló sorozatban a kilencedik, amit lefújtak. Az F1 eközben 21-ről 35 napra hosszabbította meg a kötelező szünet időtartamát, amely során a csapatok kénytelenek bezárni a gyárakat.
2019: Romain Grosjean támogatja a felügyelők lazább felfogását a büntetéseket illetően, viszont a francia nem szeretné, ha ez azt eredményezné, hogy ilyen szintű koccanások váljanak megszokottá az F1-ben, mint amiket a Formula-E-ben láthatunk.
2018: A Ferrarié lett az első sor a Bahreini Nagydíj időmérőjén. Sebastian Vettel másfél tizeddel végzett csapattársa, Kimi Raikkönen előtt, akit ezredekre követett Valtteri Bottas. Lewis Hamilton a negyedik lett, ám egy öthelyes rajtbüntetés miatt a kilencedik pozícióból várja a rajtot.
2017: Heves esőzések akadályozzák a Kínai Nagydíj lebonyolítását. A mezőny már a hétvége első szabadedzését is csak két hosszú megszakítással tudta teljesíteni, a másodikat viszont már elkezdeni is képtelenség volt a pályára hulló csapadékmennyiség és a mentőhelikopter akadályozottsága miatt. A 20 autó összesen mindössze 88 kört teljesített a pénteki nap során.
2016: A csapatok követelik a régi időmérős formátum visszahozását, amire reagálva az F1 vezetői úgy döntenek, hogy a Kínai Nagydíjtól dobják a jelenlegi, kieséses formulát, és visszatér az etapokra osztott megoldás.
2015: A Toro Rosso annak ellenére nem foglalkozik a Red Bull legyőzésével, hogy jelenleg az anyacsapat előtt áll a konstruktőri tabellán, köszönhetően annak, hogy a középcsapatot erősítő Max Verstappen és Carlos Sainz Danyiil Kvjat és Daniel Ricciardo előtt végzett a Malajziai Nagydíjon. A fiókcsapat másodszorra került ilyen előkelő helyzetbe, legutóbb 2009 elején történt hasonló eset.
2014: A csapatok úgy vélik, hogy az izgalmas bahreini futam győztese maga a sokszor szenvedő Forma-1 lett. A vasárnapi versenyen az élen hajtó Mercedes párosa a győzelemért, a többiek pedig a jobbnál jobb pozíciókért vívtak késhegyre menő csatákat, felejthetetlenné varázsolva a sportág 900. futamát.
2011: Szolidan mutatkozott be a sportág legújabb fejlesztése, a mozgatható hátsó szárny, a DRS Ausztráliában. Mark Webber szerint azonban a sepangi pálya karakterisztikája hozzájárul majd ahhoz, hogy a rendszer hatékonyabban működjön, és több előzést láthassunk.
2010: A GP2 korábbi résztvevője, a Durango csapata bejelentette, hogy szeretné megkaparintani az FIA által üresen hagyott 13. helyet a listán – így 2011-ben vadonatúj F1-es csapatként csatlakozhat a királykategóriához. A gárda a 2009-es szezon végén anyagi okok miatt lépett ki a GP2-től, de a csapat vezetője szerint az új szponzorok akár az F1-es szerepvállalást is lehetővé tennék.
2009: Max Mosley kétli, hogy a bioüzemanyag lenne F1 jövője. Richard Branson, az idén Brawn GP-t szponzoráló Virgin cégcsoport vezetője év elején kijelentette, szeretné meggyőzni a csapatokat egy bizonyos növényekből készült üzemanyag használatáról, ám az FIA elnöke szerint jobb lenne, ha a mezőgazdaság továbbra is inkább élelmiszert termesztene.
2008: Miután Robert Kubica karrierje első pole-pozícióját szerezte meg Bahreinben, majd végig a Ferrarik sarkában loholt a verseny során, Stefano Domenicali, az olaszok csapatfőnöke a világbajnokság egyik esélyeseként nevezte meg a lengyel pilótát.
2007: Felipe Massa szerezte meg a Maláj Nagydíj-pole pozícióját, két és fél tizeddel megelőzve Fernando Alonsót. Csapattársa és az évadnyitó győztese, Kimi Raikkönen végzett a 3., míg az újonc Lewis Hamilton a 4. helyen.
2006: A Forma-1 újonca, a Super Aguri nem valószínű, hogy teljes állásban fog tartalékpilótát alkalmazni a 2006-os szezonban. A pozíciót eredetileg James Rossiter kapta volna meg, de a Honda úgy döntött, hogy fontosabb a brit számára ebben az esztendőben a WSR-re koncentrálni.
2005: A csapatok lehetőséget kapnak arra a barcelonai teszt során, hogy leróják kegyeletüket az április 2-án elhunyt katolikus egyházfő, II. János Pál pápa előtt. A pénteki tesztnapon 9:55-tól 10:05-ig csend honol majd a pályán, mivel a pápa temetése 10 órakor kezdődik majd.
2004: Juan Pablo Montoya visszautasítja, hogy megbánta 2005-ös mclarenes szerződését. A kolumbiai 2003-ban igazolt a vb-címért harcoló csapathoz, 2004-et viszont rettentően kezdték a wokingiak. Montoya szerint nem lesz tragédia, ha az első éve nem alakul majd várakozások szerint a csapatnál.
2003: Fernando Alonsót kiengedték a kórházból, egy nappal a Brazil Nagydíjon elszenvedett komoly balesete után. A spanyol Mark Webber pálya közepén heverő kerekére hajtott rá, és előbb a gumi-, majd a betonfalnak csapódott Renault-jával – a helyszínről mentő szállította el, de nem esett komolyabb baja, az imolai futam előtt azonban még át fog esni egy komolyabb vizsgálaton.
2000: Max Mosley, az FIA elnöke szerint egy csapat csalást követett el az 1999-es szezonban, mert tiltott kipörgésgátlót használt. Ezek az eszközök 1994 óta tiltva vannak az F1-ben, Mosley pedig hozzátette, hogy ha ismét engedélyeznék őket, „az véget vetne a GP-versenyzés modern korszakának.”