2023: Lewis Hamilton idei küszködésének fő oka a Mercedes üléspozíciója: egy nyilatkozatában árulta el, az első kerekekhez túl közel helyezkedik el a pilótafülke, innen pedig sokkal nehezebb felmérni az autó várható viselkedését, mint hátrébb, a tömegközépponthoz közelebb.
2022: Toto Wolff állítja: nincs ujjal mutogatás a felelősöket keresve a Mercedes gyenge és problémás idénykezdetét követően.
2021: Sebastian Vettel kiemelkedő versenyző, de a nyomást sosem bírta jól – vélekedett Gerhard Berger, mikor a négyszeres világbajnok pocsék debütálását jellemezte az Aston Martinnál. Arra emlékeztetett, amikor a Red Bullnál Ricciardót kapta csapattársként, majd a Ferrarinál is voltak gyenge pillanatai.
2020: Érdekes nyilatkozatot tett Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója: elmondása szerint szeretett volna egy edzőtábort a versenyzőiknek, hogy ott elkaphassák a koronavírust és még az elhalasztott szezonrajt előtt áteshessenek a fertőzésen.
2019: Mindössze második ferraris futamán, a Bahreini Nagydíjon Charles Leclerc megszerezte pályafutása első pole-pozícióját. 0,294 másodperccel előzte meg a csapattársat, Sebastian Vettelt.
2018: Minden alapot nélkülöznek a Haasszal kapcsolatos pletykák, melyek szerint a csapat a megengedettnél nagyobb segítséget kap a Ferraritól – reagált a szóbeszédre Günther Steiner csapatfőnök.
2017: A Williams túl nagy előnyben van a középmezőny csapatai között, jelenleg befoghatatlan, értékelte az Ausztrál Nagydíj után az erőviszonyokat a Force Indiá-s Sergio Perez.
2016: Az új szezonban szigorú korlátozás érvényes a rádiózásra és a versenyzővel megosztható információra. Az Ausztrál Nagydíj győztese, Nico Rosberg célba érését is a fékhőmérséklet veszélyeztette: a Mercedes-főnök Toto Wolff úgy véli, a jövőben bajt is okozhat a rádiós tilalom. Charlie Whiting versenyigazgató szerint a biztonsági aggályok alaptalanok, kritikus információ feltűnhet a kijelzőn. Onnan a pilótán múlik, hogy elhárítsa, amivel Whiting szerint a versenyzők képesek megbirkózni.
2015: A Ferrari csaknem két év elteltével győzött újra, Sebastian Vettel erőből fosztotta meg a sikertől a Mercedest. Maurizio Arrivabene csapatfőnök azonban nem bízza el magát: „Realistának kell maradni. A szezon elején azt mondtam, két győzelmet akarunk szerezni, most pedig egy már megvan, második nekifutásra. A korai győzelem előny és hátrány is lehet. Ezért a realitás talaján kell maradnunk.”
2014: Lewis Hamilton nyerte a Malajziai Nagydíjat - a 2008-as világbajnok ellentmondást nem tűrően húzta be az év második futamát, az 56 kör alatt esélyt sem hagyott a Melbourne-ben diadalmaskodó Nico Rosbergnek. Sebastian Vettel végzett a harmadik helyen, a hetedikként célba érő Felipe Massa pedig figyelmen kívül hagyta a csapatutasítást, és nem engedte el Valtteri Bottast.
2013: Charles Pic nem bánja, hogy elhagyta a Marussiát a Caterham kedvéért. A két sereghajtó közül idén Pic új csapata tűnik gyengébbnek.
2012: Jaime Alguersuarit igazolta le Lucas di Grassi mellé a Pirelli - a gumigyártó termékeit a spanyol-brazil páros fogja tesztelni a szezon során, mégpedig egy 2010-es specifikációjú Renault R30-assal. A tesztprogram négy alkalomra korlátozódik majd: az ex F1-esek Jerezben, Spában, Monzában és Barcelonában próbálgathatják a sportág fekete aranyát.
2011: Lewis Hamilton szerint a McLaren le tudja győzni a Red Bullt, ha a bajnokcsapat továbbra sem használja az energia-visszanyerő KERS-t. Ausztráliában a Red Bull csak szabadedzésen próbálta ki a rendszert, ennek ellenére Sebastian Vettel győzött a futamon a KERS-szel felszerelt Hamilton előtt. A későbbi pályákon azonban már sokkal nagyobb előnyt jelent az energia-visszanyerés.
2010: Sebastian Vettel és a Red Bull első ízben a nekik az Ausztrál Nagydíjra féket szállító Brembót vádolták meg azzal, hogy német pilóta az olasz gyártó termékei miatt csúszott kavicságyba a hétvégi versenyen. A Brembo azonban elutasította ezeket a feltételezéseket, és közleményben adta a világ tudtára, hogy a fékek végig rendeltetésszerűen működtek az RB6-oson.
2009: Jenson Button fölényes győzelmet szerzett az Ausztrál Nagydíjon, melynek másnapján úgy nyilatkozott, hogy ez csak a kezdet volt a megszűnt Hondából lett Brawn GP-től. Ennek ellenére úgy véli, hogy az Albert Parkban pont nélkül maradt Ferrari és McLaren is felszívja magát Sepangra.
2008: Michael Schumacher negyedik helyen ért célba első motorversenyén, egy KTM-kupa misanói fordulóján. A harmadik rajtkockát megszerző német visszacsúszott a 14. helyig, utána viszont számos előzést bemutatott. Hangsúlyozta: nem szándéka második karrierbe kezdeni.
2007: A Motorsport Világtanács ülésén a Nemzetközi Automobil Szövetség komoly szabályokat hozott a 2008-as évadot illetően: az FIA betiltja a kipörgésgátlót, viszont nem vezeti be ismét a szélesebb autókat és a slick felületű gumikat, és nem csökkenti le a versenyautók súlyát a jelenlegi 605-ről 550 kilogrammra.
2006: Mika Hakkinen egyik nyilatkozatában megnevezte, kiben látja a jelenlegi fiatalok közül a jövő világbajnokát: „Számomra csak egyetlen egyvalaki jöhet számításba: Nico Rosberg. Ő félig finn, félig német, egy nemzetközi srác, ha úgy tetszik, de versenyzőként már bizonyított. Nico bajnok lehet - tudom, hogy időbe telik, majd, de mindenképp így lesz.” A ’82-es világbajnok Keke Rosberg fia a mezőny végéről küzdötte fel magát első futamán a 7., pontszerző helyre, melyet leggyorsabb körrel spékelt meg, Malajziában pedig harmadik helyre hozta be Williamsét az időmérő edzésen.
2005: A McLaren kolumbiai pilótája, Juan Pablo Montoya ki fogja hagyni a bahreini nagydíjat - áll a csapat közleményében. A négyszeres győztes teniszezés közben sérült meg Madridban, és a vállában keletkezett hajszálrepedés, valamint szövetei sérülése miatt alkalmatlan a versenyzésre. A sivatagi versenyen Pedro de la Rosa fogja helyettesíteni, aki utolsó versenyét a 2002-es Japán Nagydíjon futotta, még a Jaguar színeiben.
2004: Az év első két versenyén domináló Michael Schumacher nyugalomra inti társait abban a tekintetben, hogy biztonságosan sikerül majd lefutni a történelem első közel-keleti F1-es nagydíját Bahreinben. A hatszoros világbajnok azért gondolja így, mert óriási biztonsági intézkedések övezik majd a versenyt, és egyébként is, támadások bárhol történhetnek a világon.
2002: Juan Pablo Montoya negyedik pole pozícióját szerezte meg karrierje során a Brazil Nagydíjra, maga mögé utasítva a Schumacher-testvérpárt. Első helyét nagyrészt annak köszönhette, hogy a Michelin-gumijai tökéletesen alkalmazkodtak a forró interlagosi aszfalthoz.
2001: A Minardi kemény hangú levélben fordult a Nemzetközi Automobil Szövetséghez, mivel a pénteki szabadedzések előtti éjszaka hét darab felnit loptak el a csapat interlagosi garázsából. Nem ez volt az első alkalom, hogy rablás ért egy F1-es csapatot: szerda éjszaka a Jaguartól mozdítottak el hét laptopot, melyeken nagyon fontos adatok voltak a zöldek motorjaival kapcsolatban.