2023: Újra irányba állt a Williams: a nemrég munkába álló új csapatfőnök, James Vowles szerint hatalmas változásokon mentek keresztül a tél folyamán, jelentős átalakításokat eszközöltek a csapatban, és most újra megvan a szikra, a motiváció, a sikeréhség. Most már csak az autón is meg kell ennek mutatkoznia.
2022: Izgalmas DRS-es adok-kapok játék után Max Verstappen nyerte a Szaúd-arábiai Nagydíjat, megelőzve Charles Leclerc-t. A pole-ból induló és eleinte vezető Sergio Perez egy számára rosszul időzített biztonsági autós fázis miatt csupán negyedik lett.
2021: Max Verstappen diadalmaskodik a szezon első időmérőjén Bahreinben, a Red Bull hollandja Lewis Hamilton orra elől cseni el a pole-t. A csapatváltó Sebastian Vettel viszont katasztrofálisan kezd, a Q1-ből sem jut tovább, ráadásul a felügyelők is beidézik, a dupla sárga zászló figyelmen kívül hagyása miatt.
2020: Az F1 egykori nagyura, Bernie Ecclestone nem hezitálna, a koronavírus miatt azonnal törölné a teljes 2020-as szezont. Az AlphaTauri csapatfőnöke, Franz Tost eközben azon a véleményen van, hogy a szezonkezdet csúszása anyagilag még jót is tesz az istállóknak.
2019: Az F1 világa azt találgatja, hogy vajon mi történt a Ferrarival Melbourne-ben, hiszen mindenki győzelmet várt tőlük, ehelyett csak szenvedtek. Dr. Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója azzal magyarázza a rivális váratlan betlijét, hogy a hűtési problémáikat nem tudták megoldani, emiatt vissza kellett tekerniük a motorokat - ez ekkor még megnyugtató magyarázat lehetett a szurkolók számára, de nem sokáig...
2018: Lewis Hamilton már Melbourne után arról beszél, hogy óvnia kell a motorját, mert túlmelegedett és még nagyon sok futamot kell vele megtennie - így nem is lehet tőle elvárni nagy csodákat, hiszen neki figyelnie kell... Toto Wolff közben azt mondja, hogy nem Valtteri Bottas hibája, hogy a 15. rajthelyről alig tudott feljönni Ausztráliában, egyszerűen ilyen már az F1, ennyire kicsik a különbségek.
2017: Mark Webber megérzi, hogy mi következik: az ausztrál szerint Fernando Alonso vissza fog vonulni a Formula-1-től, akár már a szezon közben is el tudja mindezt képzelni. Ha nem, akkor legkésőbb jövőre, kivéve, ha a McLaren valami érthetetlenül nagy javulást mutat be, mert egy esélyes autóval azért még lenne motivációja a spanyolnak.
2016: A Red Bull abban bízik, hogy Kanadára megérkezik a Renault-motor frissítése és onnantól aztán már ténylegesen harcban lehetnek az első helyért a Mercedessel és a Ferrarival. A maranellóiak egyébként sincsenek sokkal előttük, úgyhogy az ő beérésükhöz valóban elég is lehet néhány plusz lóerő.
2015: Nico Rosberg a leggyorsabb Malajziában, az első szabadedzésen, míg csapattársa, Lewis Hamilton technikai hiba miatt ezúttal nem tudott érdemben hozzászólni. A Mercedes részéről elhangzik az azóta is sokszor hallott mondat, mely szerint "a Ferrari nagyon erősnek tűnik", Fernando Alonso pedig azt mondja, hogy a McLaren nagyon biztatóan fejlődik...
2014: Kimi Raikkönen szerint a Ferrarihoz való visszatérése egyelőre azért nem sikerült jól, mert nem lehet beállítani az új autót - a brake-by-wire rendszer is össze-vissza működik, de egyéb beállítási gondokkal is küzd. Közben Sebastian Vettel és Fernando Alonso egybehangzóan arról beszél, hogy milyen borzalmas az új hibrid autók hangja.
2013: A patinás Williams istálló alapítója, Sir Frank lányát, Claire-t nevezte ki helyettesének – ő a második nő Monisha Kaltenborn után, aki ennyire fontos szerepet kap egy F1-es istálló vezetésében. Közben a Mercedeshez igazoló Lewis Hamilton arról beszél, hogy az autójuk már a második legjobb a mezőnyben a Red Bull mögött.
2011: Fölényes győzelmet aratott Sebastian Vettel a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, ahol a Pirelli és a DRS is bemutatkozott az F1-ben. Lewis Hamilton második lett a McLaren-Mercedesszek, míg a harmadik helyet nagy meglepetésre a renault-s Vitalij Petrov szerezte meg remek rajtja után - a látottak alapján a Red Bull egyelőre jelentős fölényben van.
2010: A Red Bull versenyzői szerezték meg Melbourne-ben az első két rajthelyet Vettel-Webber sorrendben, tovább tart tehát a Milton Keynes-iek jó egykörös formája. A második sorból Alonso és Button, míg mögülük Massa és Rosberg indulhat. Michael Schumacher a hetedik helyen zárta a kvalifikációt.
2009: Az első három helyen egyaránt kettős diffúzorral szerelt autó végzett a szezonnyitó ausztrál hétvége második szabadedzésén Nico Rosberg, Rubens Barrichello, Jarno Trulli sorrendben, sőt az első hét közé is csak Mark Webber tudott beférni a Brawn, a Toyota és a Williams versenyzőin kívül. Látszik, hogy mi az irányadó...
2008: Ross Brawn egyértelművé tette, hogy bár még csak március van, a Honda máris 2009-es autójára koncentrál, hiszen a nagy szabályváltozások miatt kiemelten fontos ez a fejlesztőprogram - ebből lett aztán később az a bizonyos Brawn GP, már Honda nélkül, amely rommá verte a mezőnyt 2009-ben...
2007: Újfent bizonyítja a BMW-Sauber, hogy számolni kell vele az élmezőnyben, a sepangi tesztnapon ugyanis Robert Kubica futja a leggyorsabb kört, megelőzve a ferraris Kimi Raikkönent és a Williams-Toyotával támadó Alex Wurzot. A Sauber új aerodinamikai csomagjáról a többiek is beszélnek és az új sebességváltó is előrelépést hozott.
2006: Semmit sem változott Fernando Alonso hozzáállása amiatt, hogy bejelentették, 2007-ben már a McLaren versenyzője lesz - állítja a Renault csapatfőnöke, Flavio Briatore. Szerinte a spanyol továbbra is mindent annak rendel alá, hogy nyerni tudjon a Renault-val, hiába bíznak másban a riválisok.
2005: Miután úgy néz ki, hogy Juan Pablo Montoya sérülése miatt nem indulhat Bahreinben, a McLarennek át kell alakítania harmadik autóját, hogy Alexander Wurz beférjen a versenygépbe – hiszen az eddigi harmadik számú versenyző Pedro de la Rosa minden bizonnyal a kolumbiait fogja helyettesíteni.
2004: Továbbra is gyorsnak tűnik a BAR-Honda, Jenson Button újabb tesztnapot zár az élen a Paul Ricardon, méghozzá tekintélyes előnnyel, nagyjából fél másodpercet osztott ki a Williamsszel támadó Ralf Schumachernek. A harmadik helyre Anthony Davidson hozta be a másik BAR-t, a McLarenek már bő másfél másodpercet kaptak.
2003: Michael Schumacher egyelőre nem hajlandó tárgyalni a Ferrarival a szerződéséről, bár a csapat már megtette az ajánlatát - a világbajnok kontraktusa 2004 végén jár le. Egyesek szerint a német megöregedett, az idei első két futamon szokatlan hibákat követett el és egyelőre csak a hatodik helyen áll, úgyhogy az az általános vélekedés, hogy 2004 végén visszavonul.
2002: Michael Schumacher szimpatikusnak találja az újonnan bevezetett tíz rajthelyes büntetést, melyet akkor alkalmazhatnak, ha valaki valamilyen kihágást követ el egy versenyen. „Ez egy sokkal észszerűbb módja azok megbüntetésének, akik nem viselkednek megfelelően ahelyett, hogy egy egész versenyről eltiltanánk őket” – mondta a négyszeres bajnok.
2001: Sorozatban elért hetedik futamgyőzelmére készül Brazíliában Michael Schumacher, míg csapattársa, Rubens Barrichello épp ennyi alkalommal próbált hiába nyerni hazai versenyén. A Ferrari brazil pilótája megfogadta, hogy mindkettőn változtatni fog: „Nem akarok örökre második számú lenni, az elsődleges kihívás számomra az, hogy megverjem Schumachert.”
2000: Órákig úgy tűnt, hogy veszélyben forog Michael Schumacher interlagosi futamgyőzelme, de végül nem találták szabálytalannak autóját, ellentétben a második helyen végző David Coultharddal, akit kizártak a versenyből. Ha a németet is diszkvalifikálják, akkor Giancarlo Fisichella ölébe hullott volna élete első győzelme, így viszont maradt neki a második hely. A 3-4. pozíció a két Jordané, Frentzené és Trullié lett, majd következett a két Williams, Ralf Schumacher és az újonc Jenson Button. Utóbbi minden idők legfiatalabb pontszerzője lett Ricardo Rodriguez 38 éves rekordját megdöntve.
1999: Michael Schumacher kemény támadást intézett a pár napja a Ferrarit kritizáló tanácsadó, Niki Lauda ellen: „Már elvesztette azt a képességét, hogy felismerje, miért nem működnek egyes dolgok” – majd hozzátette: „A csapat egyedül is működik, Lauda munkájára már nincs szükség.”
1998: Az FIA a mai szabadedzésekre betiltotta a McLaren, a Williams és a Jordan által használt új fékrendszert, miután több csapat, köztük a Ferrari is panaszt emelt a technikai megoldás ellen.
1997: Immár biztos, hogy véget ért a Lola rövidke F1-es kalandja: miután a MasterCard megvonta a támogatást a Melbourne-ben szégyenteljesen teljesítő istállótól, s így nem tudták vállalni a szereplést a továbbiakban.
1996: A pletykák szerint az FIA hajlandó lenne azonnali hatállyal megújítani Alain Prost szuperlicenszét, hogy ő helyettesíthesse a McLarennél azt a Mika Hakkinent, aki bár ott volt az idénynyitón, még mindig nem épült fel teljesen a tavalyi idényzárón elszenvedett hatalmas balesetét követően.