2023: A korábbi F1-es pilóta, Martin Brundle biztos benne, hogy megfordult Lewis Hamilton fejében, hogy a Mercedest elhagyva máshol próbálja megszerezni a hőn áhított nyolcadik vb-címét. „Úgy gondolom, van egy rész Lewisban, ami azt mondja, hogy ’szeretnék a Ferrarihoz menni és húzni egy Michael Schumachert, és tényleg újra győztes csapattá tenni őket: ha nem tudom most megnyerni a nyolcadik vagy a kilencedik címet, akkor miért ne mennék?’. Biztos vagyok benne, hogy ez mind lejátszódik a fejében, és beszélni fog erről az apjával és a menedzsmentjével is arról, hogy hova mehetnének innen, és ezt súlyosbíthatja az autó gyenge bahreini teljesítménye.”
2022: Az előző évi idényzáró Abu Dhabi Nagydíj hajrájában történt vitatott események után az FIA változtatott és pontosított a safety car-szabályokon: mostantól egyértelműen minden lekörözött autónak vissza kell vennie a körét, ha ezzel kapcsolatban érkezik üzenet a versenyirányítás részéről.
2021: Daniel Ricciardo arról beszél, hogy otthonra talált a McLarennél, a Ferrari-motor jelentős előrelépésétől és erősödésétől hangos a bokszutca, a "legforróbb" sztori pedig Kimi Raikkönen és Carlos Sainz esete: a két pilóta kis híján ütközött a teszten és egyiküknek sem igazán tetszett az eset, főleg Sainz vette zokon a Jégember megmozdulását.
2020: Alig vagyunk a koronavírus megjelenése után, és még minden az elmaradt melbourne-i futam törlésétől hangos - derülnek ki a részletek arról, hogy a Mercedes döntött a törlés mellett, boldog-boldogtalan nyilatkozik arról, hogy mit és hogyan kellett volna jobban csinálnia az F1 vezetőségének, közben kiderül, hogy szerencsére nincs komoly baja a McLaren fertőzött csapattagjának. Mellékszál: sajtóértesülések szerint a McLaren szeretné leigazolni Sebastian Vettelt.
2019: Az év első szabadedzésén Lewis Hamilton volt a leggyorsabb Melbourne-ben, de mindkét Ferrari, Sebastian Vettel és Charles Leclerc is csupán egy tizedmásodpercen belül végzett hozzá képest. A Williams két másodperccel le van maradva minden más csapattól.
2018: Esteban Ocon szerint már semmi problémája nincs Max Verstappennel annak ellenére, hogy junior kategóriákban óriási csatákat vívtak egymással. A Force India fiatalja szerint néha túl sok volt már Verstappen agresszivitása korábban, de biztos abban, hogy most már rendben vannak egymással és még találkozni fognak egy vb-harcban, ahogy Charles Leclerc-rel is.
2017: Továbbra is tartják magukat a pletykák, hogy Fernando Alonso 2018-ra csapatot keres magának az F1-ben. A spanyol pilóta szerződése 2017 végén lejár a McLarennél és mivel a csapat évek óta képtelen érdemi autót tenni alá, most vizsgálgatja a lehetőségeit - igaz, a hírek szerint nincs könnyű dolga, mert a legtöbb istállónak megvannak a maga jelöltjei, akik főleg fiatalok.
2016: Cyril Abiteboul, a Renault vezére örül annak, hogy végre pozitív visszajelzéseket kaptak a Red Bulltól - a két cég együttműködése már nem a régi, folyamatosan az oda-vissza beszólogatások, de egyelőre még nem tűnik menthetetlennek a kapcsolat, csak egy jó Renault-motor hiányzik hozzá. A franciák szerint ez most meglesz, a Red Bull pedig bizakodó.
2015: A két Mercedes külön csatáját hozza az Ausztrál Nagydíj, ezt pedig végül Lewis Hamilton nyeri meg - a világbajnoki címvédő a pole-ból indulva végig vezet a futam során, de csak bő egy másodperccel tudja legyőzni csapattársát, Nico Rosberget. A harmadik Sebastian Vettel már több mint fél percet kap Hamiltontól, de így is pozitív a hangulat a Ferrarinál: a pocsék 2014 után úgy fest, hogy övék lehet a második legjobb autó.
2014: A várakozásoknak megfelelően Lewis Hamilton szerezte meg a pole-pozíciót a szezon első időmérő edzésére: a brit versenyző mögött meglepetésre nem csapattársa, hanem Daniel Ricciardo végzett, aki a harmadik helyre szorította Rosberget. Ők hárman négy tizeden belül voltak, majd jött egy bő egy másodperces szakadék a német és a kellemes meglepetésre a negyedik rajthelyet megszerző Kevin Magnussen közt. A négyszeres bajnok Vettel, a mclarenes Button és a Ferrarihoz visszatérő Raikkönen egyaránt búcsúzott a Q2-ben.
2013: Sebastian Vettel a szezonnyitó ausztrál futam mindkét szabadedzését az élen zárta, így magabiztosan készülhet a holnapi időmérőre. A második hely délután csapattársáé, Mark Webberé lett, őt a mercedeses Nico Rosberg és a két Lotus követte.
2012: Jenson Button egy interjúban elmondta, hogy nagyon szomorú, hogy nem sikerült tisztességesen elbúcsúztatni Rubens Barrichellót, hiszen a tavalyi idényzárón még nem tűnt kizártnak, hogy a brazil folytatni tudja karrierjét.
2011: A Red Bull határozottan cáfolja, hogy szeretné megszerezni Lewis Hamiltont Sebastian Vettel mellé. A hírek szerint a brit világbajnok már nem akar hosszabb távon a wokingiaknál maradni és a közeljövőben csapatot válthat, ha nem lesz egyértelműen top autó a McLaren - Christian Horner megdicséri Hamiltont, de azt is hozzáteszi, hogy nekik nincs rá szükségük, van két jó versenyzőjük jelenleg.
2010: Jelenleg mindenki bizakodó az F1-ben: Fernando Alonso megnyerte első ferraris futamát, amivel feldobta a 2009-ben szenvedő csapatot, a McLarennél úgy érzik, hogy vb-címre alkalmas autójuk van, Michael Schumacher is azt mondja, hogy a Mercedes odaérhet a legjobbak közé, a Red Bull-lal kapcsolatban pedig általános a vélekedés, hogy jelenleg talán az lehet a leggyorsabb autó.
2009: Megkezdődött az előszezon utolsó tesztje, melyen a Brawn GP ott folytatta, ahol legutóbb abbahagyta: az élen. A néhány hete még nem is létező csapat az idénynyitó legnagyobb esélyesévé lépett elő, ezt pedig a riválisok nyilatkozatai is alátámasztják, most már mindenki elhiszi, hogy valós Jenson Buttonék tempója.
2008: A tavalyi ezüstérmes Lewis Hamilton zárta az élen az ausztráliai szezonnyitó időmérő edzését – a pole-ért némi meglepetésre nem a Ferrarikkal, hanem Robert Kubicával kellett megküzdenie, aki végül élete legjobbját teljesítve a második rajtkockát szerezte meg. A címvédő Kimi Raikkönen műszaki hiba miatt csak 16. lett.
2007: Fernando Alonso korábbi menedzsere, Adrian Campos úgy nyilatkozott, hogy a spanyol képes lehet Michael Schumacher rekordjainak megdöntésére, mivel „ő az egyetlen versenyző a világon, aki képes egy jó autót nagyszerűvé tenni.”
2006: Háromszereplős csatára számít a következő futamokon Pat Symonds, a Renault mérnökigazgatója: szerinte Kimi Raikkönen bahreini tempója megmutatta, hogy a finn pilótával akkor is számolni kell, ha nem a McLaren a leggyorsabb, a Ferrari és Michael Schumacher pedig a gyengébb 2005 után ismét vb-esélyesnek tűnik. Ezzel együtt természetesen Fernando Alonsót tartja a "mércének".
2005: A Toyota erős kritikával illette a Hondát, miután riválisaik kihasználtak egy kiskaput az új motorszabályban azzal, hogy szándékosan „kiestek” a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjról, s ezáltal lehetőséget kaptak a büntetlen motorcserére. A szabályok értelmében egy erőforrásnak két egymás utáni versenyt ki kell bírnia, ám kiesés esetén le lehet cserélni azt.
2004: Már egy futam után odaadják a Ferrarinak a vb-címet a legtöbben, még Gerhard Berger is azt mondja, hogy a Williams-BMW-nek nincs esélye a sikerre. Melbourne-ben sem a szabadedzéseket, sem az időmérőn nem tudott Rubens Barrichellón kívül senki egy másodpercen belül kerülni Michael Schumacherhez képest, ez pedig akkora különbség, amit egyszerűen nem lehet ledolgozni egy egész szezon alatt sem.
2003: Erősnek tűnik a BAR-Honda: a harmadik jerezi tesztnapon Takuma Sato az élen zár a csapat autójával, megelőzi a Williams-BMW-t és a McLaren-Mercedest is, de Olivier Panis Toyotája is jóval lassabbnak bizonyul a BAR-nál. A Hondánál jelentkeztek ugyan megbízhatósági gondok, de azt mondják, hogy ezzel a teszttel sikerült megoldást találniuk erre.
2002: A McLarennél első versenyhétvégéjét teljesítő Kimi Raikkönen zárta az élen a szezonnyitó ausztrál futam péntek délutáni szabadedzését csapattársa, David Coulthard előtt. Kellemes meglepetést okozott az újonc Toyota is Salo 5. és McNish 11. helyével.
2001: A Jaguar csapatának első embere, Bobby Rahal megerősítette, hogy jövőre Pedro de la Rosa lesz az istálló egyik versenyzője. Arról viszont nem beszélt az amerikai csapatvezető, hogy Eddie Irvine vagy Luciano Burti kárára kap ülést a spanyol...
1999: Michael Schumacher kihagyja az e heti barcelonai tesztet, mivel kocogás közben megrántotta a bokáját. A kétszeres világbajnok szóvivője leszögezte, hogy a sérülés nem fenyegeti a ferraris sztár részvételét a Brazil Nagydíjon.
1996: A Ferrari két kanyart átépít saját tesztpályáján, kimondottan Michael Schumacher kérésére – a német sztár autóján a brazil futam előtt az ülést, az aerodinamikát és a féket is módosítani fogják.