2023: Franz Tost, az AlphaTauri csapatfőnöke állítja: semmi alapja azoknak a pletykáknak, hogy a Red Bull fontolgatná a második számú alakulata eladását.
2022: Döntést hozott az FIA: indulhatnak orosz és belorusz versenyzők az FIA rendezvényein, két feltétellel. Semleges sportolóként, az FIA zászlója alatt, valamint betartva a szervezet békére és politikai semlegességre irányuló elveit. FIA-versenyt tartani Oroszország és Fehéroroszország területén nem lehet. Az FIA elrendelte a két ország nemzeti szimbólumai, színei, zászlói eltüntetését a csapatruhákról, felszerelésről és autókról, valamint a nemzeti himnuszok lejátszását a versenyeken. Azaz a Haas autójának fényezését módosítani kell – míg Nyikita Mazepin a fentiek értelmében a csapat versenyzője maradhat.
2021: Mattia Binotto támogatja az F1 újítását, a sprintversenyeket, szerinte ugyanis az új formátum igen ígéretes. Reméli, minél hamarabb tisztázódik, hogyan is zajlanak majd az ilyen különleges hétvégék.
2020: Visszaesett a Ferrari erőforrásának teljesítménye 2019-hez képest. Mattia Binotto csapatfőnök már a szezon első futama előtt csillapítani próbálta a csapata elé állított elvárásokat azzal, hogy azt hangoztatta: csökkent az autó végsebessége, így a márka visszaesett a riválisokhoz képest.
2019: Ezredmásodpercek döntöttek az előszezoni teszt utolsó napján a két leggyorsabb autó között. A tesztsorozat legjobb idejét Sebastian Vettel futotta a Ferrarival (1:16,221), aki mögött mindössze három ezredmásodperccel végzett a címvédő Lewis Hamilton a Mercedesszel. Az elépesztően szoros zárás előtt Hamilton arról beszélt, hogy a Ferrarinak akár fél másodperces előnye is lehet a Mercedesszel szemben, de ezt a vörösök csapatfőnöke, Mattia Binotto teljesen alaptalan kijelentésnek nevezte.
2018: Hiába erőlködött össze egy komoly kört a leglágyabb gumin a McLaren, Lewis Hamilton és a Mercedes a közepes keveréken mégis elviszi előle a tesztnap első helyét - ezzel ráadásul oda is csap egyet a riválisoknak a világbajnok. Sebastian Vettel a lágy gumikon a harmadik helyet szerzi meg, Max Verstappen pedig arról beszéli, hogy egészen jónak érződik az új Red Bull/Renault, bizakodó.
2017: Lance Stroll egy nap alatt kétszer töri meg a Williamst a teszten, Lewis Hamilton viszont nem bántja az újoncot, aki amúgy is rengeteg kritikát kap az F1-be kerülése módja miatt. "Ez a legnehezebb év az F1-be kerüléshez. Várható volt ez, nem könnyű vezetni az új autókat, nagyon gyorsak a kanyarokban, a pontosság sokkal fontosabb, mint korábban" - védi meg Strollt Hamilton.
2016: A riválisok szerint messze a többiek felett áll a szezon elején a Mercedes, az elmúlt két évben látott dominanciára lehet számítani most is. Nico Rosberg hozzáteszi azért, hogy az egykörös tempójuk még nem az igazi, de így is ő zárja az élen a tesztnapot, a hosszabb etapokon pedig űridőkre képesek a többiekhez képest.
2015: Lewis Hamilton választhatná az #1-es rajtszámot is világbajnoki címvédőként, de a brit pilóta inkább marad az eddigi #44-esnél - számára "lényegtelen", hogy a vb-címét hirdeti-e egy nagy 1-es az autóján. "A 44-es többet jelent nekem és ez nem jelenti azt, hogy nem én vagyok az egyes számú. Az 1-es amúgy sem nézett ki jól korábban az autómon, a 44-es jobb" - magyarázza.
2014: Egyre többen beszélnek a Red Bull gondjairól, Felipe Massa szerint nem lehet még leírni az évek óta uralkodó istállót a gyenge motor és a technikai gondok miatt, a Renault visszautasítja a segítséget a határidőkkel kapcsolatban, Sebastian Vettel viszont bevallja, hogy meglepődött azon, hogy nem sikerült megoldaniuk a problémákat. A német egyetlen kört sem tudott megtenni a tesztnap során...
2013: A teszteken szerzett tapasztalatai után Fernando Alonso kijelentette, hogy az új Ferrari „200-szor jobb”, mint a 2012-es modell, amellyel egyébként az utolsó futamig harcban volt a világbajnoki címért. Utólag pedig már tudjuk, hogy ez az év gyengébben sikerült a spanyol számára, mint az előző, hiszen autója lendülete csak az első futamokig tartott ki.
2012: Romain Grosjean és a Lotus a leggyorsabb az előszezoni teszt első napján - ezzel bizonyítja a csapat, hogy valóban számolni kell vele idén. Mögötte Jenson Button (McLaren), Sergio Perez (Sauber), Mark Webber (Red Bull) és Nico Rosberg (Mercedes) volt a sorrend, Rosberg pedig nem aggódik amiatt, hogy a Mercedest csak késve tudták bemutatni - ő volt a legszorgalmasabb a nap során. A Ferrarinál technikai gondok jelentkeztek.
2011: Bernie Ecclestone-nak kételyei vannak afelől, hogy az erre az évre bevezetett mozgatható hátsó szárny, a DRS beváltja majd a hozzá fűzött reményeket. „Számomra ez egy elég veszélyes szerkezet. Mi lesz, ha a szárny nem csukódik be a kanyar előtt? Ez könnyen balesetekhez vezethet.”
2010: Kimi Raikkönen hátat fordított a Formula-1-nek és a WRC-ben a Citroen juniorcsapatához csatlakozott, amelyet a Red Bull szponzorál. Dietrich Mateschitznek máris cáfolnia kellett azon találgatásokat, hogy ez a jövőben a finn F1-es szerződtetéséhez vezet majd. „Komolytalan lenne, ha most kijelenteném, hogy Kimi nálunk fog vezetni 2011-ben. Ha ugyanis Webber csúcsteljesítményt nyújt, nem azzal fogjuk őt megjutalmazni, hogy odaadjuk az ülését Raikkönennek.”
2009: Tovább tart a Red Bull kiváló formája, a jerezi tesztnapon megint Sebastian Vettel a leggyorsabb: a fiatal német 1,3 másodpercet oszt ki az előző vb-címet az utolsó métereken elvesztő Felipe Massának. Pedro de la Rosa és a McLaren már közel három másodpercet kap egy körön, úgy fest, hogy a megújult 2009-es autók hozhatnak meglepetést...
2007: Alonso-Massa csatát jósol a szezonra a McLaren korábbi csapatmenedzsere, Jo Ramirez. „Alonso fog nyerni, a tehetsége felől semmi kétség” - mondta. „És az a helyzet, hogy szerintem a McLaren fő kihívója nem Raikkönen lesz, hanem Massa.” Ezt pedig Massa nyomatékosítja is az utolsó bahreini tesztnapon, ahol ő futja a legjobb időt a két Renault, Kovalainen és Fisichella, Raikkönen és Alonso előtt.
2006: A David Richards által birtokolt Prodrive új gyárat épít, amely elég felszerelt lesz ahhoz, hogy egy F1-es csapat otthonául szolgáljon. Richardsék ugyanis tárgyalásokat folytatnak Max Mosley-val és Bernie Ecclestone-nal arról, hogy 2008-ban debütálhassanak a sportban.
2005: Az F1-be frissen csatlakozott Red Bull vezetősége az egekig magasztalta tapasztalt pilótáját, a McLarentől hozzájuk szerződött David Coulthardot. „Ő egy igazi kincs számunkra, nyitott, együttműködő és remekül kommunikál a fiatal versenyzőkkel. Azt hiszem, David motiváltabb, mint valaha” - mondta a skótról Mateschitz.
2004: Ralf Schumacher meglepődik azon, hogy Juan Pablo Montoya már a McLaren versenyzője lesz a következő szezonban - elég hamar kiderült ez az információ és a német pilóta nem igazán érti, hogy Montoyáért miért nem harcolt a Williams. Schumacher szerződése 2004 végén jár le a Williamsnél és bár a pletykák szerint ő is megegyezett már a Toyotával, egyelőre arról beszél, hogy Jenson Buttont, vagy Mark Webbert szeretné csapattársnak.
2003: Michael Schumacher nem érti azokat a kritikákat, amelyek szerint a Formula-1 veszített vonzerejéből a Ferrari dominanciája miatt. „Elég furcsa, már-már paradox jelenség, ha bocsánatot kell kérnünk azért, mert ilyen jó munkát végzünk.”
2002: Felipe Massa elégedett F1-es debütálásával az Ausztrál Nagydíj pénteki edzésnapja után. „Szerintem elég jó kezdés volt ez számomra. Az autó jól működött és gyorsan meg tudtam tanulni a pályát. A célom, hogy a legjobb tíz közé kvalifikáljak, és jó alapokkal rendelkezek ehhez.
2000: Eddie Irvine élesen kritizálta David Coulthard teljesítményét. „Folyamatosan azt olvasom, hogy Coulthard ebben az évben bajnok szeretne lenni, de minden évben ezt mondja. Egyszerűen nem elég gyors. Inkább arra kellene koncentrálnia, hogy ne csússzon ki a szezon utolsó futamán, amivel elveszi a konstruktőri bajnoki címet a McLarentől. Én elég profi vagyok ahhoz, hogy ezzel tisztában legyek.”