2023: Carlos Sainz a Ferrari aktuális versenyautójának bemutatását követően kifejtette, hogy 2023-ban nem lehet más a céljuk mint a világbajnoki cím megszerzése.
2022: Új csapatfőnök és motorrészleg-vezető az Alpine-nál. Az Aston Martin korábbi fejét, Otmar Szafnauert, valamint a Peugeot WEC-programjában aktív Bruno Famint nevezték ki Enstone és Viry-Chatillon első emberének.
2021: Teljesítette az első köreit az FW43B-vel, azaz a 2021-es autójával a Williams Silverstone-ban. Korábban a McLaren is pályára gurult Daniel Ricciardóval, aki jól érezte magát az első menet során.
2020: Felébredt téli álmából az F1: egy napon fedte fel új festését a Williams és a Racing Point, valamint előbbi csapat a Haasszal és a Renault-val egyetemben pályára is vitte aktuális autóját.
2019: Súlyosbodik a Williams kálváriája: az egykor szebb napokat megélt istállóról kiderül, hogy nem lesz ott az első barcelonai tesztnapon. Claire Williams szép mondatokba csomagolja a hírt, de attl még tény marad, hogy komoly szégyent él meg a csapat - egyelőre annyit mondanak, hogy hétfő helyett kedd reggelre fognak maximálisan készen állni.
2018: A címvédő Mercedes csapatvezetője, Toto Wolff nemcsak a Ferrarival és a Red Bull-lal számol potenciális vb-riválisként, hanem a Renault-motorra váltó McLarennel és a franciák gyári alakulatával is: „Ők harcolhatnak a címért, de mások is meglephetnek minket” – mondta.
2017: Claire Williams elárulta: egyszer 2015-ben már Valtteri Bottas útjába álltak, amikor az átigazolhatott volna tőlük a Ferrarihoz, ám ezúttal ezt nem tették meg, amikor a Mercedes hívta a finnt a váratlanul visszavonuló Nico Rosberg helyére.
2016: Christian Horner, a Red Bull F1-es csapatának első embere arra számít, a Toro Rosso le fogja őket győzni az idény első szakaszában, miután a faenzai kiscsapat immár a Ferrari erőforrásait használja a Renault-é helyett.
2014: Befejezik Michael Schumacher síbalesetének vizsgálatát – az ügyben illetékes hatóság közli, hogy nem találtak bűnösnek senkit az esetben.
2012: Vitalij Petrov helyettesíti Jarno Trullit a Caterhamként induló Lotusnál – a viborgi csapattársa továbbra is Heikki Kovalainen lesz.
2011: A bahreini évadnyitó szervezői az országban zajló zavargások ellenére is remélik, hogy sikeres futamot tudnak szervezni ez év márciusában.
2010: Fairuz Fauzy először viszi pályára nyilvánosság előtt a malajziai szponzorok által támogatott és a mezőnybe, legalábbis névleg 1994 után visszatérő Lotus autóját Jerezben.
2009: Jackie Stewart úgy véli, hogy a sportág nem veszítheti el a Brit Nagydíjat, hiszen a pletykák arról szólnak, hogy a doningtoni pálya nem lesz kész a 2010-es verseny idejére.
2006: Bernie Ecclestone Las Vegasba vinné a Forma-1-et, oda ahol 1981-ben és 1982-ben már vendégeskedett a száguldó cirkusz mezőnye – méghozzá azért, mert a 2005-ös indanapolisi gumibotrány miatt kétségessé vált a sportág jövője az USA-ban.
2005: Visszatérhet a Mexikói Nagydíj, méghozzá egy új helyszínen, néhány kilométerre az eredetileg megjelölt Cancúntól. Az első futamot 2006-ban rendezhetik a Hermann Tilke által tervezett aszfaltcsíkon.
2004: Patrick Head szerint élpilótájuk, a 2005-ben már a McLarennél versenyző Juan Pablo Montoya szenvedni fog a wokingiaknál töltött első szezonjában, mert „keményfejű” és „nehezen kezelhető”.
2003: Paul Stoddart, a Minardi csapatfőnöke bejelentette, hogy anyagi problémái miatt csak az szezon első versenyére tudja finanszírozni a gárda által használt Cosworth-motorokat, és Bernie Ecclestone-hoz fordult segítségért.
2001: Michael Schumacher ellen eljárás indulhat, mivel megszegte eddigi sisakgyártójával, a Bellel kötött, év végén lejáró szerződését, és egy másik gyártó más színű fejvédőjével fog rajthoz állni a 2001-es szezonban.
2000: Michael Schumacher megdönti a mugellói pálya körrekordját 1:25.506-os idővel – új társával, Rubens Barrichellóval azonban nem csak az F1-2000-est, hanem az előző évi F399-es is nyúzták Olaszországban.
1999: Max Mosley bejelentette, hogy az erre az évre tervezett első Malajziai Nagydíj október 17-én fog debütálni, noha olyan hírek láttak korábban napvilágot, hogy anyagi problémák miatt esetleg törölhetik is a versenyt.
1998: Az Arrows istálló bemutatja új autóját, a saját gyártású motorral hajtott A19-et, melyet a korábbi Ferrari-szakember, John Barnard tervezett.
1997: Olasz ügyészek tovább folytatják a vizsgálatot Ayrton Senna balesetének ügyében, melyhez egy fényképet használnak majd új bizonyítékként.