2023: Ismét feketébe borult a Mercedes: a sorban utolsó előttiként rántották le a leplet a nyolcszoros konstruktőri világbajnok istálló új F1-es gépéről, a W14-esről, amely egy év után ismét feketében pompázik. A műszaki megoldások terén pedig a legfontosabb, hogy nem hagyták el a zéró oldaldobozos alapkoncepciót, csak módosítottak rajta, továbbra is roppant karcsú az autó oldalszekrénye.
2022: Bemutatja új autóját a Williams: pontosabban csak annak festését, ugyanis valójában egy demoautót leplezett le az új dizájnnal az alakulat. A színvilágot a kék dominálja, egy érdekesség pedig az, hogy eltávolította az alakulat Ayrton Senna S-logóját az autóról.
2021: Megérkezik a 2021-es McLaren, az MCL35M, a wokingiak az elsők, akik lerántják a leplet új versenygépükről. A friss szerzemény Daniel Ricciardo már másnap autóba is ülhet, míg a koronavírusból felgyógyult Lando Norris nagy terveket szövöget.
2020: Alain Prost szerint a Renault formája önmagában nem fogja náluk tartani Daniel Ricciardót. A csapat szakértője reaálistán tekintett a szezon elé, amely során az ausztrál pilóta részéről hitre is szükség lesz ahhoz, hogy az év végén lejáró szerződést követően közösen folytassák a versenyzést.
2019: Átalakul a Ferrari pilótapolitikája. Eddig Sebastian Vettelt a kétség kívül kedvezményezett versenyző volt, ekkor viszont már a csapat úgy fogalmaz, hogy csak akkor állnak be már a szezon elején a négyszeres világbajnok német mögé újdonsült társával, Charles Leclerc-rel szemben, ha az feltétlenül muszáj.
2018: A Williams versenyüléséről lemaradó Robert Kubica elárulta, melyik három nagydíj szabadedzésén ülhet a csapat autójába: Spanyolországban, Ausztriában és Abu Dhabiban vezet újra versenyhétvégén a tartalékpilóta.
2017: A csapatok hajlanak arra, hogy érdekvédelmi szövetséget alakítsanak, amilyen korábban a FOTA (Formula One Teams Association) volt, ám az Autosportnak egyik megkérdezett csapatvezető sem akart névvel nyilatkozni.
2016: A gyári csapattal visszatérő Renault 160 új alkalmazottat akar felvenni a következő két év folyamán. Az egykori Lotusnak csupán 490 munkatársa van, míg egyes nagycsapatoknak akár 800 is.
2014: A közvélemény attól tart, hogy az új szabályok mellett a könnyebben vezethető autók miatt alaposan leegyszerűsödik majd a versenyzők dolga a pilótafülkében. Maguk a versenyzők azonban nem így gondolják, Sebastian Vettel és Nico Hülkenberg is úgy vélekedik, a legjobbak ezután is ki fognak tűnni a mezőnyből.
2012: Az F1 világa attól tart, hogy az előző évhez hasonlóan ezúttal is az utolsó pillanatban kell majd törölni a naptárból a Bahreini Nagydíjat, ahol a belpolitikai viszályok azóta sem csitultak el. A mindig higgadt Bernie Ecclestone azonban mindenkit megnyugtatott, hogy nem lesz szükség törlésre, és garantálta, hogy a sport biztonságban lesz az országban töltött idő alatt.
2011: Az első világbajnoki címét az elmúlt ősszel megszerző Sebastian Vettel máris arról álmodik, hogy egy napon a Ferrarinál versenyezhessen. „Különleges, ha az ember neve a világbajnokok között szerepel, de az is az, ha a Ferrari pilótái között tartják számon.”
2010: A szezon első teszthetének jelentős része esőben zajlott, és az előrejelzés szerint a következő négynapos jerezi gyakorlás is hasonlóan mostoha időjárást hozhat. A csapatok aggódni kezdtek amiatt, hogy nem lesz elég lehetőségük száraz pályán tesztelni a szezonkezdet előtt, és az ötlet szintjén még az is felmerült, hogy a barcelonai vagy a portimaói pályára meneküljenek az időjárás elől.
2008: A csapatok egyöntetűen támogatják az FIA azon kezdeményezését, miszerint a Spanyol Nagydíjtól beindítja rasszizmus elleni kampányát. Az ötletet nem titkoltan az váltotta ki, hogy az előző tesztel Lewis Hamilton kellemetlen fogadtatásban részesült a szurkolóktól.
2007: Nemrég három ország, Mexikó, India és Oroszország is jelezte szándékát az F1-es mezőny fogadására, ám Hermann Tilke lehűtötte a kedélyeket, rávilágítva, hogy különféle okokból egyik állam sincs felkészülve arra, hogy nagydíjat rendezzen a közeljövőben.
2006: Az F1-be a Honda támogatásával újonnan csatlakozó Super Aguri bejelentette pilótapárosát első szezonjára: a papírforma Takuma Sato mellé a nemzetközi motorsportvilág számára szinte teljesen ismeretlen Yuji Ide ül majd be az autókba.
2005: Kimi Raikkönen hatalmas balesetet úszott meg, amikor a barcelonai teszten a 11-es kanyarban elvesztette az irányítást McLarenje felett, ami nagy sebességgel a szalagkorlátnak csapódott. A finnt nem kellett kórházba szállítani, de kihagyja a következő tesztet.
2003: Giancarlo Fisichella továbbra is hisz abban, hogy egy napon a Ferrari versenyzője lesz. Bár az olaszok nemrég leigazolták tesztpilótának Felipe Massát, Fisico szerint ez semmit nem jelent, és 2004-re egy élcsapatot célozna meg.
2001: Az 1997-ben az F1-et ez kéztörés miatt elhagyó Gianni Morbidelli bízik benne, hogy a Minardi színeiben visszatérhet a sportba. Fernando Alonso csapattársa lehetne, de a vezetőség még nem adott választ számára.
1999: A Ferrari versenyzője, Eddie Irvine szerencsésen megúszott egy közúti balesetet Milánóban. A hírek szerint a másik autót egy hölgy vezette.