2023: Átadja az F1 irányítását az FIA-elnök: Mohammed ben Sulayem levélben jelezte a csapatok felé, hogy kiszáll az F1 napi ügyeiből, a nemrég kinevezett Nikolas Tombazisnak átadva a stafétát – viszont az elnöki posztról nem mond le.
2022: Nem lesz már egységes térdelés a futamok előtt a 2022-es szezonban: bár az F1 továbbviszi a We Race As One brandet és filozófiát, más üzenetekre fognak koncentrálni - persze ettől még a pilóták ugyanúgy szabadon letérdelhetnek a rajtrácson, ha akarnak.
2021: Egy monacói csapat érkezhet meg a sportágba. Monaco F1 Racing Team néven csatlakozhat egy új istálló a Formula-1-es mezőnyhöz, kihasználva az új szabályok, a költséglimit és a Stefano Domenicali nemrégi nyilatkozata adta lehetőségeket.
2020: A McLaren számára helyes döntés volt búcsút inteni a Hondának, mivel csak így ismerhette fel saját hibáit - véli az F1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn. Bár sokak szerint a wokingiak részéről hiba volt búcsút inteni az azóta egyre jobbá váló Hondának, a szakember úgy véli, ez segítette őket a fejlődésben.
2019: A Honda szeretné, ha az FIA megvizsgálná a jelenlegi motorszabályokat, mielőtt meghozzák a 2021-es regulákat, hogy a szürke zónákat töröljék a szabálykönyvből.
2018: A McLaren vezérigazgatója, Zak Brown figyelmeztette a Liberty Mediat, hogy amennyiben a Ferrarinak és a Mercedesnek kedveznek az új szabályokkal, több csapat is kiszállhat az F1-ből.
2017: A Formula-1-es csapatok egyértelműen azon gondolkodnak, hogy bizonyos alkatrészeket standardizálnának az autókban, ezzel csökkentve a kiadásokat.
2016: Jean Todt szerint jogtalan kritikákat kap a Mercedes a 2014 óta tartó uralma miatt, ugyanakkor ő is elismeri, hogy nagyobb kihívásra lenne szüksége az Ezüst Nyilaknak.
2015: A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz szerint a Mercedes miatt idén is egy unalmas szezon elé nézünk…
2013: Sebastian Vettel sokkal jobb szájízzel int búcsút az első téli teszthétnek, miután jóval elégedettebb az autó megbízhatóságával, mint 12 hónappal korábban.
2012: Raikkönen 2009 óta először ült Fomula-1-es autóban, és a finn azt mondja, minden kérdésre választ kapott az első két tesztnapon.
2011: A Force India istállója bemutatta 2011-es versenygépét, a VJM04-est, amely narancs, fehér és zöld színekben, azaz India nemzeti zászlajának színeiben pompázik.
2009: A törökök nem érzik magukat biztonságban, mivel a hírek szerint Bernie Ecclestone nem tervezi megújítani az Istanbul Park 2011-ben lejáró kontraktusát.
2008: A Malajziai Nagydíj szervezői továbbra is azon gondolkodnak, hogy a jövőben villanyfényben rendeznék meg a Formula-1-es futamokat, azonban kikötötték, hogy ez csakis akkor valósulhat meg, ha alacsony költségek mellett tudják felhúzni a reflektorokat.
2007: Bár a McLaren nem mutatott gyenge formát a téli teszten, Fernando Alonso szerint a csapat előtt komoly munka áll, ha győzni szeretnének idén.
2006: Váratlanul törölték Spát a versenynaptárból. A hivatalos indoklás szerint a felújítási munkálatok elhúzódnak, de 2007-től visszavárják Belgiumba a száguldó cirkuszt.
2005: A McLaren egy eddig sosem látott megoldást, a motorborítás tetején elhelyezkedő szarvszárnyat tesztel ma Jerezben.
2002: Korábban már felmerült egy rivális sorozat ötlete, Ron Dennis pedig elmondta, hogy támogatja a szakadár széria létrejöttét.
2001: Az FIA elnöke, Max Mosley szerint azok után, hogy Kimi Raikkönen mindössze 21 évesen és összesen 23 együléses versenyt követően a Formula-1-ben találta magát, szükség lesz a liszenszpontok kiosztásának újragondolására.
2000: A Ferrarinál versenyző Michael Schumacher úgy érzi, hogy idén képes lesz megállítani Mika Hakkinent és a McLarent, ezzel megakadályozná, hogy a finn egymást követő három évben legyen világbajnok.