2023: A Ferrari ajánlatát nem lehet visszautasítani – ezt üzente az Audi a Scuderiához távozó Frederic Vasseurnek, aki eleinte mindenki elől titkolta, hogy ajánlatot kapott John Elkanntól. Közben az amszterdami bíróság Nyck de Vries számára kedvező ítéletet hozott egy felé követelést benyújtó szponzorral szemben: a holland újonc minden kötelezettségének eleget tett korábbi szponzorával szemben, a megállapodás pedig érvényét vesztette 2022-ben.
2022: Négy nap múlva tartja meg autóbemutatóját a Red Bull, de a csapat tanácsadója már most lehűtötte a kedélyeket: Helmut Marko elmondása szerint semmilyen érdemi technikai részletet nem fognak felfedni az RB18-cal kapcsolatban.
2021: Semleges színekben versenyzik az F1 orosz újonca, Nyikita Mazepin, miután Oroszországot két évre doppingellenes szankciókkal sújtották.
2020: Helmut Marko igen elismerően nyilatkozik Charles Leclerc-ről. Szerinte a monacói a legjobb az F1-ben jelenleg, aki nem Red Bull-nevelés.
2019: A Williams egykori tesztpilótája, Susie Wolff reméli, hogy kolléganőjének, Tatiana Calderonnak már sikerülhet eljutnia a Formula-1-ig.
2018: A rajtrácslányok helyett jönnek a rajtrácsgyerekek, a teljes szezonra.
2017: Mark Webber honfitársa fölényére fogad a Red Bullnál. Szerinte Daniel Ricciardo könnyűszerrel legyőzi majd a tinédzser Max Verstappent.
2016: A Michelin továbbra is érdeklődik az F1-es visszatérés iránt, annak ellenére is, hogy a 2017-19 közötti időszakra már biztosan a Pirelli lesz a száguldó cirkusz egyedüli beszállítója. A lehető leghamarabb sszeretnének visszacsatlakozni a királykategóriába.
2015: A Stratégiai Munkacsoport visszadobta a Marussia kérését, a kiscsapat nem kapta meg az engedélyt, hogy 2014-es autójával állhasson rajthoz a szezonban.
2014: A Williams szerint egyáltalán nem fogja befolyásolni a szezonjukat, hogy a Mercedes partnercsapataként tevékenykednek.
2013: Jerezben már zajlik is a szezon előtti teszt, amelynek első napján Jenson Button kerül az élre a McLarennel, ami kellőképpen meg is lepi. A nap elejére marad még két autóbemutató is, a Caterham és a Marussia is eddig húzta a leleplezést.
2012: Megérkezett a Lotus idei autója, az E20 névre keresztelt gép. A csapatfőnök, Eric Boullier még nem bízná el magát a szezon előtt, Kimi Raikkönen azonban szeretné, ha versenyképes lenne az autója. A finn egyébiránt kijelenti, a motivációjával sosem volt probléma.
2010: A téli szünet után újra pályán egy F1-es autó. A Virgin versenygépe Silverstone-ban teszi meg első métereit.
2009: Max Mosley, az FIA elnöke beszél arról, hogyan is látja a Formula-1 közeljövőjét. Szerinte Lewis Hamilton címvédésére komoly esély van, és tizenkét csapatos világbajnokságot is vizionál.
2008: A barcelonai F1-es pálya főnöke, Ramon Padreras szerint nem fog megismétlődni az a rasszista jelenetsor, ami Lewis Hamilton ellen irányult.
2007: A Spyker csapatfőnöke, Colin Kolles nincs éppen jó véleménnyel a partnercsapatokról. Szerinte az olyan testvércsapatoknak, mint a Toro Rosso vagy a Super Aguri, nem szabadna világbajnoki pontot osztani.
2006: Idősebb Nelson Piquet úgy véli, csemetéjének egy GP2-es bajnoki cím nyithatja csak meg az utat a Formula-1 felé.
2005: Éveken belül érkezhet az Indiai Nagydíj, köszönhetően annak a Narain Karthikeyannak, aki épp a Jordannel ütött nyélbe egy megállapodást.
2004: Óriási balesetet szenved a barcelonai szezon előtti teszten Olivier Panis. Szerencsére úgy tűnik, nagyobb a füstje, mint a lángja, a francia úgy nyilatkozik, jól érzi magát a csattanás ellenére is.
2003: A zöldfülű Ralph Firman mindenki, még maga szerint is ígéretes karriert futhat be a Formula-1-ben. Eddie Jordan szerint ő lehet az év újonca, és tagadja, hogy csak a pénze miatt alkalmazzák.
2002: Nem igazán nyerte el az új Williams Gerhard Berger tetszését, a tesztek alapján egyelőre nem sok jóra számít a versenygéptől.
2001: Egy ifjú spanyol, bizonyos Fernando Alonso lesz a Minardi versenyzője ebben a szezonban, ezt a Benetton-főnök, Flavio Briatore erősíti meg.