2023: A pletykával ellentétben – amelyet Helmut Marko terjesztett – Max Verstappen magángépén nincsen szimulátor: a holland beszélt arról, hogy ez még tőle is abszurd lenne.
2022: Végre megkezdődött a bemutatók sora az F1-ben: a tavalyi sereghajtó Haas mindenki mást beelőzve leplezte új dizájnját – amely nem sokat változott, viszont már egy új tervezésű autón láthattuk. A szezonra tervezett két pilóta, Mick Schumacher és Nyikita Mazepin mellett a 2021-es főszponzor, az Uralkali is maradt, így az orosz támogató színeiben pompázott az autó.
2021: A hírek szerint a Formula-1 vezetése kipróbálná a sprintversenyeket a 2021-es szezon során, Stefano Domenicali, a sport vezérigazgatója ugyanakkor elmondta: a fordított rajtrács ötletét mostanra teljesen elvetették.
2020: Max Verstappen ugyan a Formula-1 történetének legjobbjai közé sorolja a hatszoros világbajnok Lewis Hamiltont, de azt is hozzátette, hogy a brit sem Isten, őt is le lehet győzni.
2019: A Ferrarinál lelt új munkára a Toro Rosso volt pilótája, Brendon Hartley, aki a maranellóiak szimulátorversenyzője lesz.
2018: Toto Wolffot irritálja, ha két csapattárs ütközik össze a versenyeken – még akkor is ha nem saját alakulatáról van szó. A Mercedes-főnököt a két Force Indiá-s, Sergio Perez és Esteban Ocon viszálya zavarta. A Mercedes-védenc Ocon Wolffhoz fordult tanácsért.
2017: Cyril Abiteboul ügyvezető igazgató azt szeretné, ha a Renault és Nico Hülkenberg ikonikus párossá válna. A Mercedes és Lewis Hamilton, valamint a Red Bull és Sebastian Vettel kombinációjához hasonlította vágyát.
2016: Egy közeli ismerős, a volt Ferrari-elnök Luca di Montezemolo rövid kijelentést tett Michael Schumacher állapotáról: „híreket kaptam róla, és sajnálatos módon nem jókat” – mondta, de ennél több részletet nem árult el.
2015: Kimi Raikkönen zárta az élen a Ferrarival a jerezi teszt utolsó napját. Marcus Ericsson második helyet szerzett, folytatva a Sauber szériáját: a csapat mind a négy napon első vagy második pozícióban végzett. A svéd tagadta, hogy szándékosan a mutatós köridőkre mentek.
2014: Adrian Sutil és Felipe Massa is kifejezetten lassúnak nevezte az új generációs Formula-1-es versenygépeket. A legjobb köridő lemaradása a jerezi pályacsúcshoz képest nyolc másodperc volt az első teszten.
2013: Egy nappal a jerezi tesztelés kezdete előtt a Mercedes és Toro Rosso is bemutatta új versenygépét, 11-ből már csak három csapat maradt adós.
2011: A McLaren sajátos autóbemutatót tartott Berlinben: a közönség előtt szerelték össze a versenygépet. Az igazán ötletes megoldásokat azonban álalkatrészekkel helyettesítették, a motort és kipufogórendszert például műanyagból készült utánzat pótolta.
2010: A harmadik számú pilóta is német lesz a Mercedesnél: Nico Rosberg és Michael Schumacher oldalára Nick Heidfeldet igazolták le teszt- és tartalékpilótaként.
2009: Egy amerikai vállalkozás a Formula-1-be akar jutni egy vadonatúj csapat formájában. A USF1 projektről eddig nem sok minden ismert: két személy, a tervező Ken Anderson és a korábbi Williams-csapatmenedzser Peter Windsor személye, egy weboldal, valamint egy logó.
2008: A két spanyol verseny (Barcelona és Valencia) is veszélybe került a tesztelésen megjelent, Lewis Hamiltonra irányuló rasszista megnyilvánulás miatt. A katalán pálya ígéretet tett rá, hogy az eset nem ismétlődik meg, az ország autósport-szövetsége pedig elítélte a rasszista szurkolókat.
2006: Heikki Kovalainen, a Renault tesztpilótája bizakodó, hogy Fernando Alonso év végi távozása után megkapja a csapat felszabaduló versenyülését. Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke, egyben a finn menedzsere 90 % esélyt adott erre.
2005: Michael Schumacher boldog, hogy Nick Heidfeld topcsapatnál, a Williams-BMW-nél kapott lehetőséget. „Nagyon jól ismerem őt már nagyon régóta. Néha még a pályán kívül is együtt töltjük az időnk, ezért örülök neki, megérdemelte” – nyilatkozta elismerően.
2004: Felipe Massa nagy balesetet szenvedett a barcelonai tesztelés szerdai napján. A fiatal brazil pilótát kórházba szállították, de még aznap hazaengedték, miután sértetlenül megúszta a bukást.
2003: Ralph Firman, a Formula Nippon bajnoka hároméves szerződést írt alá a Jordannel.
2002: Luca di Montezemolo a Ferrari pilótájának, Rubens Barrichellónak küldött bátorító üzenetet: nem látja okát, miért cserélnék le a csapattal harmadik évére készülő brazilt. „Nincs sok versenyző a pilótapiacon, aki képes lenne vezetni egy Ferrarit” – mondta.
2001: 14 nap után véget ért a maratoni Formula-1-es teszt Barcelonában. A 2000-es Ferrariban ülő Rubens Barrichello pályacsúccsal zárta a kéthetes felkészülést.
2000: A McLaren MP4-15 bemutatóján David Coulthard ígéretet tett rá, nem lesz többé jófiú, önzőbbé válik és kevesebb időt tölt el másokkal a Formula-1-en belül, mert erre van szüksége, hogy a sportág élére jusson.