2023: Az FIA hivatalosan is megnyitja az érdeklődő új csapatok számára a jelentkezési folyamatot: a kiírás szerint leghamarabb 2025-ben érkezhetnének új istállók az F1-es mezőnybe.
2022: Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója egy közös vonást talált Ayrton Sennában, Michael Schumacherben és a friss világbajnok Max Verstappenben: ez a vakmerőség, a két többszörös világbajnok fejében is csak az járt mindig, hogy a győzelemért bármit megtesznek.
2021: Brazil kormányzati források megerősítették, hogy hivatalosan is elkaszálták a riói versenypálya építésének ötletét, miután természetvédők tiltakoztak az ehhez szükséges erdőirtások miatt.
2020: Fernando Alonso nem hiszi, hogy az életkora (addigra 39 éves lesz) problémát jelentene, ha esetleg 2021-ben vissza akarna térni a Formula-1-be.
2019: Pierre Gasly úgy érzi, a Red Bull-os lehetőség már kijárt neki, miután az energiaitalosok Carlos Sainzot és Danyiil Kvjatot választották helyette 2017-re, holott ő megnyerte előző évben a GP2-es bajnokságot.
2018: Daniel Ricciardo úgy érzi, Max Verstappen személyében végre megkapta az első olyan csapattársát, aki fel tudja vele venni a versenyt.
2017: Miután megérkeztek az autókra a Pirelli szélesebb abroncsai, az FIA úgy határozott, hogy 6 kg-mal megemeli az autók minimális súlyát, amely így már legalább 722 kg kell legyen, üzemanyag nélkül.
2016: Az Autosport arról értesült, hogy Esteban Ocon, a Mercedes reménysége a Renault-nál kap majd helyet mint harmadik számú pilóta.
2015: A Ferrarihoz igazoló Sebastian Vettel bizonyult a leggyorsabbnak a jerezi második tesztnapon, mielőtt délután az eső elmosta volna az adatok további begyűjtésének lehetőségét.
2014: Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa aggodalmát fejezte ki az esetlegesen bevezetésre kerülő költségvetési sapkával kapcsolatban, mondván egy gyári csapat simán el tudja írni a költségeket máshová.
2013: A Sauber bemutatta 2013-as versenyautóját, a C32-est, melynek minden eddiginél keskenyebb oldaldoboza van.
2012: A Ferrari február 2-án szerette volna bemutatni az autóját, azonban olyan mennyiségű hó esett le Maranellóban, hogy az olaszok inkább elnapolták Alonso és Massa új autójának bemutatóját.
2011: Fernando Alonso diktálta a tempót az utolsó előtti valenciai tesztnapon a Ferrarival.
2010: A Force India megerősítette, hogy a 2010-es szezonban Paul di Resta lesz az istálló tesztpilótája.
2009: A Szingapúri Nagydíj helyszínén és vonalvezetésén minimális változtatásokat vezetnek be, ezt maga a pálya vezetősége jelentette be.
2008: Egy nappal azután, hogy egy szárnyprobléma miatt Kazuki Nakajima csúnyán összetörte az autót, a Williams inkább összepakolt biztonsági okokból és visszatért Angliába, hogy kiderítse a probléma okát.
2007: Lewis Hamilton az utolsó valenciai tesztnapon megautózta a hét leggyorsabb idejét, mögötte a ferraris Kimi Raikkönen végzett.
2006: Visszatér a Ferrarihoz Nicholas Tombazis, aki a csapat főtervezőjeként áll munkába márciustól.
2005: Valenciában, az első tesztnapon Alexander Wurz bizonyult a leggyorsabbnak a McLaren-Mercedesszel, mögötte pedig a két Williams zárt.
2004: Az F1 rekordot jelentő 18 futamot felölelő szezon előtt áll, azonban az FIA elnöke, Max Mosley szerint jobb volna visszatérni 16 versenyre.
2002: Miközben Barcelonában már az ötödik tesztnap zajlik, a Minardi még csak ma tette meg az első köröket az imolai pályán. A hírek szerint 20 problémamentes kört teljesített Alex Young.
2001: A barcelonai tesztek 13. napján a BAR versenyzője, Olivier Panis megfutotta a leggyorsabb időt a 2001-es teszten.