2023: Korábbi pilótájuk, Mark Webber úgy véli, a költséglimit túllépése okán rájuk kibaszott korlátozó büntetések ellenére is a Red Bull marad a "legveszélyesebb" csapat a 2023-as világbajnoki címre.
2022: Franz Tost, az AlphaTauri csapatfőnöke szerint Pierre Gasly még tovább fejlődhet a következő szezonban.
2021: Mindössze néhány évad után a Liberty Media úgy döntött, megszünteti a 15 óra 10 perces rajtidőpontokat: a 2021-es szezonban újra egész órakor startolnak a futamok, a legtöbb esetben helyi idő szerint 15 órakor.
2020: Fernando Alonso szerint a verhetetlennek tűnő Lewis Hamiltonnak is vannak gyenge pontjai, amiket a 2021-es visszatérését követően szívesen letesztelne.
2019: A Liberty Mediát kritizálja a versenypromóterek szövetsége, ami szerint az F1 tulajdonosai hibát vétenek azzal, hogy a fizetős csatornák felé terelik a televíziós közvetítéseket. Szerintük az F1 ezzel nézőket veszít.
2018: Toto Wolff, a Mercedes vezére megvédi Sergio Marchionne vezetői munkáját: szerinte a fő rivális elnöke jól teszi a dolgát, hiába mondják sokan, hogy túl nagy nyomást helyez a csapatára. Wolff azt mondja, hogy Marchionne az egyik legélesebb elme, akit ismer, a Ferrari pedig nem miatta kapott k 2017-ben.
2017: Adrian Newey azt mondja, hogy Max Verstappen Nigel Mansellre emlékezteti. A Red Bull technikai főnöke szerint a holland sztár úgy vezet, mint a korábbi világbajnok, azonnal tudni, hogy ő ül az autóban, a stílusa ugyanolyan felismerhető, mint Mansellé volt. Mansell világbajnok autóját egyébként Newey tervezte és most is hasonlóra készül…
2016: Esteban Gutierrez szerint azzal kockáztatta a legnagyobbat a karrierje során azzal, hogy a Ferrari tartalékpilótája lett, ám ez a rizikó bejött, hiszen 2016-ban visszatérhet a pályára a Haas versenyzőjeként. Gutierrez elégedett magával, szerinte jobb pilóta lett Vetteléket figyelve, most már van tapasztalata is, ami a Haasnál is sokat érhet.
2015: Fernando Alonso arról beszél, hogy felkészült arra, hogy az új McLaren-Hondánál nem lesz minden zökkenőmentes az elején, de szerinte arra is felkészült, hogy türelmesnek kell lennie. A spanyol úgy véli, hogy a McLaren nagyon gyorsan hozza majd a fejlesztéseket és hamar fel fognak zárkózni.
2014: A jerezi előszezoni teszt második napján is úgy tűnik, hogy a Mercedes-motoros csapatok vannak némi előnyben: Jenson Button végez az élen a McLaren-Mercedesszel, hat tizeddel megelőzve a Ferrarihoz visszatérő Kimi Raikkönent. Őket Valtteri Bottas követi a Williams-Mercedesszel, majd a gyári Mercedesszel jön Nico Rosberg, a Renault-motorok viszont nem működnek, a négyszeres címvédő Sebastian Vettel Red Bullját is folyamatos műszaki gondok hátráltatták az erőforrás miatt.
2013: Mark Webber elég flegmán rázza le magáról dr. Helmut Marko kritikáját, amelyek az ausztrál vezetői és mentális képességeiről szóltak. Webber szerint ő már megszokta, hogy Marko mindig kritizálja, mindenkinek megvan, hogy mivel foglalkozik, ő pedig már régóta tudja, hogy Marko napirendi pontjai között az ő ekézése is szerepel.
2011: A Ferrari technikai igazgatója, Aldo Costa szerint a pilótáknak most már annyi gombbal kell törődniük vezetés közben, hogy az elérte az elfogadhatatlan szintet. Costa azt mondja, hogy azt kell nézniük egy pilótánál, hogy képes-e mindent kezelni, ami elég extrém és a csapat versenyzője, Fernando Alonso is arról beszél, hogy folyamatosan reagálniuk kell némi matatással, így kell gyorsan menniük, ami elég nehéz számukra. Costa hozzáteszi, hogy az autó képességei így a pilóták gombnyomogatásától függnek, ami szintén nem elfogadható.
2010: A McLaren radikálisan megújított autóval vág neki az új szezonnak, ez pedig nagyon tetszik Lewis Hamiltonnak, valamint a címvédőként a csapathoz érkező Jenson Buttonnak is – utóbbi azt mondja, hogy sosem volt még annyira izgatott egy szezon elején, mint most, a McLarennél. Nagy dolgokat várnak ettől az évtől és abszolút vb-esélyesnek várják magukat – közben a Williams tesztpilótaként szerződtet egy bizonyos Valtteri Bottast.
2009: A Renault bevallja, hogy csalódást keltő az új autó – Pat Symonds vezető mérnök szerint semmi sem úgy működik, ahogy azt várták, az első teszt nagyon rosszul sikerült. Persze van még idejük javulni, de egyelőre nem úgy tűnik, hogy most térnek vissza az elitbe – Fernando Alonso konkrétan a leglassabb volt az autóval a legutóbbi teszten, a Williamsnél két másodperccel lassabb körre volt csak képes. A baj persze leginkább Symonds következő mondata: „Nem igazán tudom az okokat.”
2008: Jenson Button arról beszél, hogy hosszabb távra, évekre szeretne még itt maradni a Hondánál, mert Ross Brawn-t sokra tartja és úgy véli, hogy az ő irányításával biztosítva van az eredményes jövőjük. Csapattársa, Rubens Barrichello is motivált, egyáltalán nem beszél a visszavonulásról, Brawn pedig szintén csupa jó dolgokat mond a légkörről és a stablitásról…
2007: Frank Williams szerint az nem lehet szabályos, hogy egy csapat egy másik által tervezett autó alapjaira építi a sajátját – ezzel a Toro Rossóra és a Super Agurira gondol. A Williams vezére nem hiszi, hogy ez legális és azt sem, hogy jót tesz a sportnak. Az FIA közben kötelezni akarja a csapatokat arra, hogy tegyék nyilvánossá a gumiválasztásukat, hogy a közvetítésekben mindenki számára egyértelmű legyen.
2006: Alex Wurz a McLaren tesztpilótai állását cseréli le éppen a Williams tesztpilótai állására, úgyhogy összehasonlítja a két neves istállót: konkrétumokat nem akar mondani, de annyit elárul, hogy emberi és kommunikációs szempontból teljesen más a kettő, a McLarennél voltak nagyon „érdekes” és nagyon nehéz időszakok Ron Dennisékkel, de Frank Williamsék egészen más karakterű emberek.
2005: Két helyen is tesztelnek egyszerre a csapatok, Barcelonában Luca Badoer a Ferrarival még csapattársát, Michael Schumachert is legyőzni, így megszerzi az első helyet, míg Valenciában kettős Renault-siker születik: Franck Montagny zár az élen Fernando Alonso autójával Giancarlo Fisichella előtt, megelőzve a két BAR-t és a lassúnak bizonyuló két Toyotát.
2004: A Renault már most bejelenti, hogy 2005-ben a világbajnoki címet célozza meg – idén ez még nem reális, de a következő szezonban ez lesz a célkeresztben. Fernando Alonso, a csapat tehetséges fiatal pilótája nem érzi úgy, hogy nyomás lenne rajta: a 22 éves versenyző arról beszél, hogy a Renault az ő nagy családja, semmi oka elmenni máshova, egy nagy projekt elején járnak, alig várja, hogy learassák a babérokat.
2003: McLaren-Ferrari csatát hoz a valenciai teszt mai napja. Alex Wurz zár végül az élen a wokingiak autójával, hat tizeddel előzi meg Michael Schumachert, a harmadik helyet David Coulthard, a negyediket Rubens Barrichello szerzi meg, a többiek szűk másfél másodpercet kapnak. A fiatal Felipe Massa közben elárulja, hogy megegyezett a Jordannel az idei szezonról és remélhetőleg a szerződés a következő napokban hivatalossá is válik.
2002: A két Ferrari uralja a barcelonai teszt kilencedik napját: Michael Schumacher nagy előnnyel zár az élen csapattársa, Rubens Barrichello előtt. A többieknél elég nagy a szórás, Nick Heidfeld a Sauber-Petronasszal szerzi meg a harmadik helyet, majd jön Anthony Davidson és a BAR-Honda, aztán a két Williams-BMW Antonio Pizzoniával és Ralf Schumacherrel.
2001: Bemutatja új autóját a világbajnoki címet hosszú idő után tavaly megszerző Ferrari. Az egyéni bajnok Michael Schumacher azt mondja, hogy sokkal nyugodtabb így, hogy egyszer már nyert az olaszokkal is, Jean Todt megígéri, hogy a dominanciájuk még nagyobb lesz idén, míg Rubens Barrichello azt jósolja, hogy a Williams idén beleszól a vb-harcba és felnő melléjük, illetve a McLaren mellé.
2000: A McLarenhez frissen szerződtetett Olivier Panis a leggyorsabb az aktuális barcelonai tesztnapon, négy tizeddel megelőzi Ralf Schumachert és a Williams-BMW-t. A harmadik helyre a Sauber új pilótája, Mika Salo fér be, a negyedik helyet pedig a brit tehetség, Jenson Button szerzi meg. A Williams és a BAR egy dél-amerikai tesztre utazik a folytatásban.