2023: A Ferrari újonnan kinevezett csapatfőnöke, Frederic Vasseur úgy véli: minden adott Maranellóban ahhoz, hogy a gárda újra felérjen a Formula-1 csúcsára. Vasseur azt is elmondta első csapatvezetői interjújában, hogy nincs első számú pilóta a Scuderiánál, de ha esetleg úgy alakulna a bajnokság, nem hezitálna csapatsorrendet felállítani.
2022: A Honda motorjait átvevő Red Bull Powertrains az eddigi hondás F1-es főnök szolgálatait is megszerezte: Masashi Yamamoto elhagyta a japán vállalatot és tanácsadó céget hozott létre, amely a Red Bull-lal szerződött.
2021: Először vezette a Ferrarit Carlos Sainz: a csapat új igazolása Fioranóban szervezett privát teszten ült a 2018-as SF71H-ba.
2020: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke úgy látja, Alexander Albon nagyon hasonló erényekről tesz tanúbizonyságot, ha a nyomás kezeléséről van szó, mint csapattársa, Max Verstappen.
2019: A Renault-nál azt mondják, hogy a 2019-es szabályváltozások miatt már ebben a szezonban jóval közelebb lesz a középmezőny a három topcsapathoz. Enstone-ban úgy érzik, hogy a három nagyot érzékenyebben érintik az új első szárnyak, mert ők már messzire jutottak a régivel és most újra kell kezdeniük. Utólag mondhatjuk, hogy ez volt az egyike az elmúlt évek csúnya Renault-mellélövésének.
2018: Lewis Hamilton megnevezte a három legkeményebb ellenfelet a jelenlegi rajtrácson: Sebastian Vettel a Ferrarival, Max Verstappen a Red Bull-lal és Fernando Alonso a McLarennel azok, akikre különösen oda kell figyelni szoros csatában a pályán.
2017: A Formula-1 éléről leváltott Bernie Ecclestone közleményben tisztázta, nem tervezi rivális széria indítását. „Az elmúlt közel 50 évben építettem a bajnokságot, amire büszke vagyok. Az utolsó dolog, amit akarok, hogy kár érje.”
2016: A rajtrács újonca, a Haas tervével ellentétben nem tart nagy felhajtással övezett autóbemutatót, egyszerűen a barcelonai tesztelés első napján leplezi le versenygépét. Az ok, hogy a szezonnyitót és ezzel együtt a teszteket is előbbre hozták két héttel, így minden egyes napra szükség van a versenygép fejlesztéséhez.
2015: Esélyt latolgat a háromszoros futamgyőztes Daniel Ricciardo a szezonra. Úgy véli, a Williams ismét erős lesz, a McLaren-Honda pedig meglepetést okozhat. „Senki nem tudja, mennyire lehet gyors a Honda. Ezért mondom, hogy izgalmas lesz, tényleg gyorsak-e, vagy a mezőny végén vannak.”
2014: Bemutatta első Renault-motoros autóját, az STR9-et a Toro Rosso. A csapatfőnök, Franz Tost nem titkolja, nem tetszenek neki a 2014-es autók csúnya orrai, melyektől az F1-ről álmodó gyerekeknek rémálmaik lesznek. A Toro Rosso végül a „hangyászorr” mellett döntött, miután fontolóra vette, de elvetette a Lotuson megjelenő, különösen otromba „kettős agyart”.
2012: Jules Bianchi, a Ferrari akadémistája tartalékpilótaként csatlakozik a Force Indiához, ahol számos pénteki szabadedzésen vezethet, és már a téli teszten autóba ülhet.
2011: Képes lehet megnyerni nyolcadik világbajnoki címét, vélekedik Michael Schumacher. A rögös 2010-es szezon fényében emlékeztetett rá, hároméves tervük van, amelyből még csak a második kezdődik.
2010: Bár szerződése 2012 végéig szól, a Formula-1-be visszatérő Michael Schumacher szerint nincs kőbe vésve, hogy az említett idényben, 43 évesen visszavonul.
2009: Leigazolta Adam Khant, a Euroseries 3000 élmenőjét a Renault. Munkaköre az autó bemutatókon való vezetése lesz.
2007: Nem félti a Toro Rosso irháját a társtulajdonos Gerhard Berger. A csapat, akárcsak a Super Aguri, ügyfélautóval tervez versenyezni az új szezon során, a riválisok azonban azzal fenyegetőznek, bírósághoz fordulnak. Berger szerint minden szabályos: Frank Williams (az egyik fő hangadó) hiába ágál, nem ő az FIA elnöke, nem ő dönt arról, legális-e a két csapat autója.
2006: Törölték a barcelonai teszt utolsó napját hóesés miatt. Eközben a Williams bemutatta az FW28-at, versenyzőként Mark Webberrel és az újonc Nico Rosberggel, tesztpilótaként Alex Wurzcal és Narain Karthikeyannal.
2005: A túraautó Európa-bajnok Andy Priaulx Williams-BMW-t tesztelt: a lehetőség jutalom volt a BMW-től a bajnoki cím megszerzéésért.
2004: Megszakadt a tárgyalás Jos Verstappen és a Jordan között. Mivel már csak a silverstone-i csapatnál vannak szabad ülések, a holland pilóta nem lesz a mezőnyben.
2003: Újra megnyitották az Ayrton Senna halála miatt folytatott bírósági ügyet Olaszországban, kilenc évvel a tragédia és több mint három évvel Adrian Newey és Patrick Head felmentése után.
2002: Flavio Briatore megcáfolta a pletykákat, melyek szerint az alulteljesítő Jenson Buttont meneszthetik a Renault-vál váló Benettontól. A csapatfőnök szerint a brit újra a régi, és bár ő gyári támogatással sem hiszi elérhetőnek a győzelmeket, maga Button a világbajnoki címet célozta meg,
2001: Jacques Villeneuve dicséretbe bújtatott kritikát fogalmazott meg Michael Schumacherrel szemben: a németet nehezebb legyőzni, mint Mika Hakkinent, de azért, mert „nem tudod, a pálya elég széles lesz-e, nem tudod, hogy meglátott-e”, míg a finnről „tudod, hogy normál emberi lényként, normálisan fog viselkedni”.
2000: Az újonc Jenson Button leigazolása nem jelenti azt, hogy a Williams ne tervezne a jövőben Juan Pablo Montoyával, aki 2000-ben a CART-ban folytatja. Frank Williams elmondása szerint az ülést egy szezonra megkapó Buttonnel több évre előremenőleg opciós joguk van.