2023: A nap Formula-1-es híreinek többsége a Ferrari körül forgott. Az olasz sajtó szerint például Leclerc új szerződése lesz Vasseur egyik prioritása: az érkező csapatfőnök feladata a hosszabb távú stabilitás biztosítása, Charles Leclerc pedig a Scuderia terveinek egyik pillére. Ugyanezt Carlos Sainzról nem mondták el.
2022: Hiába szállt ki névleg a Honda, a gyártó egészen 2025-ig, a motorbefagyasztás időtartama alatt technikai segítséget ad a Red Bullnak, az erőforrásokat is Japánban szerelik össze – árulta el Christian Horner.
2021: Visszatér a Williamshez Jenson Button, legalábbis tanácsadói munkakörben.
2020: Nem bánja Helmut Marko, hogy elengedték Carlos Sainzot a Red Bull-családból. Szerinte egyébként sincs Verstappen szintjén.
2019: Az egykori Ferrari-akadémista, Guanyu Zhou új csapatot és szerepkört talál magának. A kínai versenyzőt a Renault szerződteti mint fejlesztő- és tesztpilótát.
2018: Cyril Abiteboul arra használná a Renault partnercsapatait, hogy a saját nevelésű tehetségeket elhelyezze náluk.
2017: Monisha Kaltenborn potenciális futamgyőztest lát a Sauber versenyzőjében, Marcus Ericssonban.
2016: Stoffel Vandoorne hisz abban, hogy nem jut majd Kevin Magnussen sorsára, és kiérdemelhet egy szerződéshosszabbítást a McLarennél.
2015: Jogi útra terelné az egykori F1-es versenyző, Philippe Streiff ügyét az FIA. Streiff keresetlen szavakkal minősítette a szövetség vizsgálatát Jules Bianchi balesetét követően.
2014: A csapatok közül elsőként a Force India leplezi le új autóját, melynek orrán még terveznek egy plasztikai műtétet. A versenygépek csúnya orrától való megszabadulást Cyril Abiteboul is támogatja.
2013: Toto Wolff szerint Robert Kubica még nincs olyan állapotban, hogy F1-es autóba ülhessen. A 2011-ben balesetet szenvedett lengyel a Mercedestől DTM-es tesztlehetőséget kap.
2012: Pat Symonds szerint mindössze az aerodinamikán múlt, hogy a Marussia gyengélkedett. A kiscsapatban szerint komoly potenciál volt az elmúlt évben.
2010: A következő szezontól kezdve tilos lesz a dupla diffúzor használata.
2009: Elmossa az eső a szezon előtti tesztet Portugáliában, ami miatt a Bridgestone különösen szomorkodik.
2008: Az előző évi kémbotrány után az FIA elnöke, Max Mosley gyorsan tisztázza a szabályokat: nem lesz kegyelem, amelyik csapatot kémkedésen kapják, azonnal kizárják a világbajnokságból.
2007: El kell halasztania autóbemutatóját a Super Agurinak, miután a versenygép nem ment át a törésteszten.
2006: Még tovább szigoríthatja az FIA a V10-es motorok használatát. A szervezet attól fél, túl nagylelkűek még most is.
2005: Peter Sauber tagadja, hogy a Volkswagen beszállna a Formula-1-be, ráadásul az ő csapatán keresztül. Már jó ideje pletykálták ezt a paddockban.
2004: Fernando Alonso már temeti is világbajnoki esélyeit, szerinte a Renault nem lesz eléggé versenyképes.
2003: Három különböző helyszínen is zajlik az új autók szezon előtti tesztje: Barcelonában Ferrari-dominancia van, Paul Ricard ura Fernando Alonso, míg Valenciában Juan Pablo Montoya a leggyorsabb.
2002: Patrick Head, a Williams technikai igazgatója annyira bízik két pilótájukban, Ralf Schumacherben és Juan Pablo Montoyában, hogy egyenesen kijelenti, nekik van a legjobb pilótapárosuk a mezőnyben. Eközben a McLaren volánja mögött Alexander Wurz új pályarekordot állít fel a barcelonai teszten.
2001: Kiengedik a kórházból Luca Badoert, aki csodával határos módon csak karcolásokkal megúszott egy nagy tesztbalesetet. Két hetes pihenőre mindenesetre elküldik.
2000: Hivatalos Alessandro Zanardi és a Williams szakítása. Az olasz pilóta négymillió fontnyi végkielégítést kap.