DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 25. szerda
Retro

F1-Archív: Steiner a Red Bullnál

Niki Lauda újra F1-es autóban, magabiztosan nyilatkoznak az újoncok és a csapatváltók, Jenson Button édesapjától búcsúzunk. Ezek voltak január 13. hírei az elmúlt bő két évtizedben.

2023: Megműtik Kevin Magnussent! A Haas dán pilótájának csuklójában cisztát fedeztek fel. A szükséges műtét nem fenyegeti az F1-es szezont, de a hónap végi daytonai 24 órást igen.

2022: Az Alpine bejelenti, hogy távozik a csapat ügyvezetői igazgatói posztjáról Marcin Budkowski, akinek feladatait ideiglenesen Laurent Rossi vezérigazgató veszi át.

2021: Megtisztelve, ugyanakkor nyomás alatt is érzi magát a Haas, hogy a Schumacher név éppen náluk tér vissza a száguldó cirkuszba.

2020: Miután Lando Norris véletlenül kikotyogta a McLaren leleplezésének dátumát, a wokingiak nem tehetnek mást, mint megerősítik, február 13-án érkezik az új autójuk.

f1-perez-forceindia-2019



2019: Sergio Perez úgy véli, egy esetleges mclarenes visszatérésnél sokkal jobb a Force Indiában versenyzés.

2018: Lewis Hamilton szeretné, ha az F1-es pályákon sokkal több olyan jellegű kanyar lenne, mint Donington Parkban.

2017: Vörös szőnyeggel várná a Ferrari Mick Schumachert. A maranellóiak szívesen látnák egykori bajnokuk fiát a pilótaneveldéjükben.

2016: A Renault nagy erőkkel dolgozik azon, hogy néhány venezuelai szponzor révén biztosíthassák Pastor Maldonado helyét a száguldó cirkuszban.

2015: Romain Grosjean szerint ezek az autók már másfajta vezetési stílust kívánnak, mint 2014 előtti társaik.

2014: 70 éves korában meghal Jenson Button édesapja, John.

2013: Hosszú távon kockázatos az, amit Lewis Hamilton meglépett, vagyis hogy csatlakozott a Mercedeshez. Sir Jackie Stewart legalábbis így véli.

2012: A Ferrari aggódik a történelmi versenyek miatt, és arra biztatja az F1 vezetőit, hogy minél több európai versenyt tartsanak meg a naptárban.

2011: Meg van győződve a McLaren arról, hogy helyesen döntöttek, amikor a téli tesztekre nem vitték el az új autót. Szerintük így lesznek majd vb-esélyesek.

2010: Valentino Rossi újból F1-es autóba ülhet majd, ezúttal azonban egy régebbi specifikációt kap.

2009: Sebastian Vettel rendkívül nyugodt, kétsége sincs afelől, hogy a Red Bullba átülése zökkenőmentes lesz.

2008: Néhány technikai hír érkezik a sportág háza tájáról: a motorbefagyasztás csak öt évig fog tartani, és a költségvetési plafonon is erősen gondolkodik a vezetőség.

2007: Anthony Davidson szerint a partnercsapatok jelenléte csak jobbá tenné a Formula-1-et.

2006: Az F1 nagyura, Bernie Ecclestone különböző témákban nyilatkozik. Például a kevés előzésért a pilótákat és nem az autók tervezőit hibáztatja, az USA Nagydíjnak egyelőre nem látja a jövőjét, Michael Schumacher visszavonulását viszont annál inkább.

2005: Michael Schumacher még szerelmesebb az F1-be, mint valaha. A hétszeres világbajnok, akinek erejét a családja adja, egyáltalán nem tervezgeti a visszavonulást. Az újonc Red Bullnak eközben Günther Steiner technikai igazgató személyében nagy hal akad a horgára.

2004: „A Ferrari volt az én egyetemem” – Felipe Massa áldja így az olaszokat, akiknél Michael Schumacher mellett rengeteget tanulhatott az autóversenyzés csínjáról-bínjáról.

2003: Bevetésen a Sauber új autója: a szezon előtti teszten Nick Heidfeld vezetheti először a C22-est, és mindenki rendkívül elégedett vele. A svájciak csupán a másodikok, akiknek már a friss versenygépük gurul pályára.

2002: Niki Lauda újra F1-es autóba ült, de nincs benne köszönet. A háromszoros világbajnok pörög-forog, ezért pedig Pedro de la Rosát hibáztatja.

2001: „Az első pillanattól kezdve 100%-os leszek” – az újonc Kimi Raikkönen nem is lehetne magabiztosabb.

2000: Rubens Barrichello úgy véli, teljesen egyenlőek lesznek új csapattársával, Michael Schumacherrel. Ő továbbra is azért van a Ferrarinál, hogy győzzön.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: