2023: Már ezen a napon 12-13 F1-es csapatról beszélt Mohammed ben Sulayem, az FIA elnöke. Szerinte minden érdeklődő autógyártót kitörő örömmel kellene fogadnia a sportágnak, a General Motors esetében pedig szerinte egyértelmű a döntés. Ugyanakkor kis csapatokat is szívesen látna, ha megfelelnek a feltételeknek. Az F1 nem igazán reagál ezekre a szavakra...
2022: Laurent Mekies, a Ferrari sportigazgatója arra számít, hogy a költségvetési plafon eredményeként kevesebb szezonközi fejlesztéssel fognak előrukkolni az F1-es istállók.
2021: Esteban Ocon szerint a Renault-főnök, Cyril Abiteboul biztatásai a verseny előtti beszélgetések során segítettek neki átvészelni azt a nehéz időszakot, amikor tavaly visszatért az F1-be.
2020: Pat Symonds, a Formula-1 technikai főnöke elismerte, befuccsolt a terv, mely szerint a tavalyi aerodinamikai szabályok megváltoztatásával nőni fog az előzések száma.
2019: A McLaren a Porsche Endurance World Championship korábbi vezetőjét, Andreas Seidlt nevezte ki a csapat új ügyvezető igazgatójának.
2018: Daniil Kvyat marad a Formula-1-ben idén is, méghozzá a Ferrari fejlesztőpilótájaként. Az orosz nagyon igyekezett megőrizni kapcsolatait a száguldó cirkusszal, hiszen miután a Williams is visszautasította, nem maradt számára ülés.
2017: Megerősítették Paddy Lowe technikai igazgató távozását a Mercedestől.
2016: Daniel Ricciardo úgy véli, a Red Bull elég erős volt a tavalyi Magyar Nagydíjtól kezdve ahhoz, hogy a győzelemért küzdjön – épp csak annyi kellett volna, hogy az autót Mercedes-motor hajtsa.
2015: Az F1-es versenyzőből lett szakértő, Allan McNish támogatja az ötletet, miszerint 2017-ben 1000 lóerős autókat vezessenek be.
2014: Az FIA lépéseket tett annak érdekében, hogy elkerüljék az olyan balesetek megismétlődését, mint ami Mark Robinson pályabíró halálához vezetett a 2013-as Kanadai Nagydíjon.
2013: Dieter Rencken magyarázata szerint a még mindig nem végleges naptár, a még nem lezárt Concorde-megállapodás és néhány jelentős jogi csatározás fenyegeti az idei F1-et.
2011: A Red Bull cáfolta azokat a találgatásokat, amelyek szerint Sebastian Vettelt a következő években a Ferrarihoz csábítják.
2010: Mike Gascoyne, a Lotus műszaki vezérigazgatója szerint az a döntés, hogy Jarno Trullit és Heikki Kovalainent szerződtetik a csapat bemutatkozó szezonjára a jobban finanszírozott újoncok helyett azt bizonyítja, hogy a csapatfőnök, Tony Fernandes komolyan gondolja, hogy sikereket szeretne elérni az F1-ben.
2009: Martin Brundle szerint a nagy szabálymódosítások miatt rendkívül nehéz megjósolni, mi fog történni az idei szezonban.
2008: A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner úgy gondolja, a veterán David Coulthard sokkal energiadúsabban vág neki az idei szezonnak, mint valaha karrierje során.
2007: Kimi Raikkönen kijelentette, nem tervez változtatni a hozzáállásán most, hogy a McLarentől a Ferrarihoz igazolt. Szerinte ugyanis a tavalyi eredménytelenséget nem a rossz megközelítés, hanem az autó gyengesége okozta.
2006: Miközben Michael Schumacher uralta a pályát a Ferrarival az első tesztnapon, menedzsere, WIlli Weber cáfolta azt a pletykát, miszerint pilótája 2007-ben a Toyotához igazol.
2005: Benigno Bartoletti orvos azt állítja, szavait kiforgatta egy újságíró, hogy szenzációsabbá tegye a történetet, amely szerint ő azt mondta, egyes pilóták a mezőnyből kokaint használnak. Bartelotti szerint megváltoztatták a mondanivalója jelentését, ugyanis amit kijelentett, pusztán annyi volt: fennáll a doppinghasználat veszélye a motorsportban.
2004: A csapat bejelentette, hogy a Jaguar 2004-es F1-es autója átment a kötelező törésteszteken, és hamarosan debütál Belgiumban.
2003: Az F1 újonca, Justin Wilson örömmel fogadta a hírt, hogy Jos Verstappen lesz a csapattársa a Minardiban. Eközben David Coulthard, Ross Brawn és Rubens Barrichello a mai napon a 2002-es British Racing Drivers Club (BRDC) díjátadón a legmagasabb kitüntetésben részesültek.
2002: Ralf Schumacher, a Williams-BMW pilótája cáfolja a róla és csapattársáról, Juan Pablo Montoyáról szóló pletykákat, amelyek szerint köztük a legrobbanékonyabb a viszony az F1-ben. Állítja, a kolumbiai a legegyüttműködőbb csapattárs.
2001: Eddie Irvine, a Jaguar pilótája reméli, hogy a következő szezonban több pontot tud majd szerezni, és így nem lesz szükség arra, hogy folyton panaszkodjon.
2000: A Williams F1-es csapata ma bemutatta új festését az új motorpartner, a BMW főhadiszállásán.