2023: Az FIA elnökét, Mohammed ben Sulayemet meglepte, hogy az F1 bizonyos szereplői részéről kedvezőtlen fogadtatásban részesült az Andretti és a GM közös bejelentése, miszerint beszállnának a Formula-1-be.
2022: Az előző szezon végén visszavonult Kimi Raikkönen nem tudja, mennyire fog hiányozni neki a Formula-1: bevallja, hogy kizárólag a versenyzést élvezte, ezért azt sem tartja kizártnak, hogy a lábát sem teszi be többé a paddockba.
2021: Lance Stroll úgy érzi, a 2020-as szezonban nyújtott teljesítménye révén sok kérdést meg tudott válaszolni saját magának a képességei kapcsán.
2020: Egy hollywoodi filmhez hasonlította az előző idényét Pierre Gasly: a francia az évet még a Red Bullnál kezdte, ahonnan menet közben rakták vissza a Toro Rossóhoz, ahol viszont dobogós helyezésig jutott a Brazil Nagydíjon.
2019: Érdekes igazolást jelentett be a Ferrari: a korábban a Mercedes kötelékeibe tartozó Pascal Wehrlein csatlakozik hozzájuk fejlesztőpilótai szerepkörben.
2018: Távozott a Ferraritól Kimi Raikkönen eddigi versenymérnöke, David Greenwood, aki korábban a Marussiánál volt vezető mérnök, s aki 2015-ben csatlakozott a Scuderiához.
2017: A hét hét napján, napi 24 órában dolgoznak a Toro Rossónál azon, hogy időben elkészüljön az új versenyautó a téli tesztekig.
2016: Pozitív hírek a Formula-1-es bemutatkozás előtt álló Haas háza tájáról: a csapat teljesítette fennállása első F1-es töréstesztjét.
2015: Az FIA hivatalosan is ismertette az újonnan bevezetendő virtuális biztonsági autós fázisokra vonatkozó procedúrákat. Az újításra Jules Bianchi előző évi balesete következtében kerül sor.
2014: Bár a pontos sebességét még nem tudják megmondani a sisakkamerájának képei alapján, a Michael Schumacher másfél héttel ezelőtti síbalesetét vizsgáló bizottság biztos benne, hogy az nem volt fontos faktor az incidens során.
2013: Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója úgy látja, Mark Webber nehezen birkózik meg a vb-esélyesség terhével, ezért maradt alul már többször is Sebastian Vettellel szemben. A szakember egyúttal a ferraris Fernando Alonsónak is beszólt, akinek szerinte „túl politikus” a hozzáállása.
2012: Szintén Marko úgy fogalmazott egy évvel korábban, hogy a Toro Rossótól és egyúttal a Red Bull kötelékeiből elküldött Sebastien Buemi és Jaime Alguersuari is elegendő időt kapott annak bizonyítására, hogy egy nagydíjgyőztes rejlik-e bennük.
2010: A mezőnyhöz csatlakozni szándékozó US F1 Team bejelentette, hogy a következő hónapban az amerikai Barber Motorsport Parkban fog pályára hajtani először a versenyautójuk. Az istálló végül sosem mutatkozott be a száguldó cirkuszban.
2009: Az Autosport értesülései szerint egytucatnyi érdeklődő van arra, hogy felvásárolja a Honda F1-es csapatát a gyártó azonnali kivonulása után – David Richards, a Prodrive főnöke ugyanakkor cáfolta, hogy ők is köztük lennének.
2008: A Mercedes-Benz motorsportfőnöke, Norbert Haug úgy érzi, sokan alábecsülik a McLarenhez szerződő Heikki Kovalainen képességeit a renault-s újoncéve után, így a finn meglepheti az embereket.
2007: Jean Todt Ferrari-csapatfőnök arra számít, hogy egészséges versengés fog kialakulni két pilótájuk, Kimi Raikkönen és Felipe Massa között – előbbi kapcsán arról is beszélt a szakvezető, hogy a beilleszkedéséhez akár Michael Schumachert is segítségül hívhatják.
2006: A Red Bull új technikai vezetője, Adrien Newey úgy véli: az energiaitalosoknak gyors autóra, nem pedig egy sztárversenyzőre van szükségük az F1-ben.
2005: A csapatok közül elsőként a Toyota leplezte le idei Formula-1-es versenygépét, amellyel az újonnan igazolt Ralf Schumacher szerint az évad végére a dobogókat is célba vehetik.
2004: Juan Pablo Montoya volt ismét a leggyorsabb a több istálló részvételével zajló jerezi teszt második napján az új Williamsszel.
2003: Ebben az évben is erre a napra esett a Toyota csapatbemutatója, ekkor azonban még csak azt tűzték ki célul maguk elé az alakulatnál, hogy rendszeres pontszerzővé váljanak.
2002: A McLaren-Mercedest vezető David Coulthard érte el a legjobb köridőt a barcelonai teszt második napján, mielőtt megérkezett volna az eső a katalán helyszínre.
2001: A Williamsek uralták az első jerezi tesztnapot: Ralf Schumacher új kollégáját, Juan Pablo Montoyát megelőzve zárt az eredménylista élén.
2000: A Bridgestone ígéri, hogy azok után is fair bánásmódban részesítik a Williamst, hogy a csapat bejelentette, hogy a következő szezontól kezdve nem a japánok, hanem a Michelin abroncsait fogják használni.