2023: Az F1-es beszállás konkrétumairól, terveiről beszél a sportággal évek óta szemezgető Team Panthera Asia társtulajdonosa és csapatvezetője, Benjamin Durand. Mint mondja, pénzük rengeteg van, az FIA-ra várnak, hogy meghatározza a pontos feltételeket, de nagyon komolyan gondolják azt, hogy ők lehetnek a 11. csapat a rajtrácson, szerinte mindenük adott hozzá, és üzletileg, politikailag is sokat hozhatnak a sportágnak, mert ők lennének az első ázsiai csapat a mezőnyben.
2022: Zak Brown, a McLaren elnök-vezérigazgatója abban bízik, hogy az új szabályokat hozó 2022-es szezonban három-négy autó is az utolsó futamig harcban lehet a világbajnoki címért.
2021: Megválhat az előző években használt rózsaszín festésétől a Racing Pointból átalakuló Aston Martin, amely a Cognizant révén új névadó szponzort is köszönthet majd a fedélzeten.
2020: Újabb három évre aláírt a Red Bull-lal Max Verstappen, aki így 2023 végéig szóló szerződéssel rendelkezik az energiaitalosokkal.
2019: A Ferrari bejelentette, hogy Maurizio Arrivabene távozik a csapatvezetői székből, a helyét pedig Mattia Binotto veszi át.
2018: Pierre Gasly abban reménykedik, hogy az ő betörése a Formula-1-be megmutatja a fiatalok számára, hogy nem csak akkor lehet ide eljutni, ha az embernek sok pénze van.
2017: Fernando Alonso azon a véleményen van, hogy a Formula-1 aranykorának nevezett ’80-as évek túl vannak lihegve, és szerinte a sport nem a Senna-Prost „háború” idején érte el a csúcspontját, hanem a 2000-es években.
2015: A Honda ezen a napon ül le megtárgyalni az FIA-val a motorfejlesztéssel kapcsolatos aggályait, hiszen az FIA megengedte a három másik gyártónak, hogy fejlesszen az erőforrásán, ami nem nyerte el a japánok tetszését.
2014: Néhány héttel Michael Schumacher síbalesete után a felesége arra kéri a médiát, hogy hagyják békén a családot és Schumachert, és hagyják el a grenoble-i kórházat, ahol a hétszeres világbajnok lábadozik.
2013: Gerard Lopez, a Lotus tulajdonosa teljesen elájult Raikkönen 2012-es teljesítményétől, szerinte pedig azért nyújthatott ennyire pazar formát a finn, mert a csapatnál uralkodó légkör pontosan olyan, mint amilyenre a Jégember mindig is vágyott.
2010: Egyre inkább felerősödtek a pletykák, hogy a csapatok hajlanak afelé, hogy a 2011-es szezontól kezdve betiltsák a dupla diffúzorokat, ezzel lelassítva az autókat.
2009: A tavaly bemutatkozó Szingapúri Nagydíj, mely a Formula-1 első éjszakai versenyének adott otthont, felvette a kapcsolatot a csapatokkal és az FIA-val, annak érdekében, hogy kis mértékben átalakítsák a pálya vonalvezetését, hogy több előzést láthassunk 2009-ben.
2008: Azok után, hogy Lewis Hamilton berobbant az F1 világába 2007-ben, megígérte, hogy a tavalyi csalódás után idén még erősebb lesz, de nem csak ő, hanem az autója is. Új csapattársat is kapott maga mellé a brit a 2007-es viharos időszakok után, Heikki Kovalainen személyében.
2006: Michael Schumacher úgy határozott, a 2006-os szezon folyamán meg fogja hozni döntését karrierjéről: „Ha nem lesz esélyem versenyeket nyerni és a bajnoki címért harcolni, akkor nem látom okát, hogy tovább húzzam a pályafutásomat.”
2005: A Red Bull Racing leváltja Tony Purnellt, és Christian Hornert nevezi ki sportigazgatóvá. A 31 éves brit szakembert azonnali hatállyal nevezték ki a Jaguar volt csapatfőnökének a helyére, amit Mateschitz előző év novemberében vásárolt fel.
2004: Juan Pablo Montoya nyitotta a legjobb idővel a téli tesztidőszak első napját. A Williams-BMW kolumbiai versenyzője négy tizeddel volt gyorsabb Spanyolországban, mint az előző évi autóval.
2003: Már-már visszatérő probléma volt a 2000-es évek elején, hogy a Minardi kivel álljon rajthoz, és nem volt ez másképp 2003-ban sem, amikor január 7-én a csapatnál még mindig nem tudták, kit is ültessenek be Justin Wilson mellé, így még több pilótával is folytak a tárgyalások erről.
2001: Jarno Trulli nem repes a boldogságtól, hogy csapata, a Jordan elvesztette Mark Smith-t, az istálló főtervezőjét, mindössze néhány nappal azután, hogy versenymérnöke, Dino Toss is a Benettonhoz távozott.