2023: Döbbenetes hír rázta meg az autósport világát: elhunyt Ken Block. A tájékoztatás szerint balesetet szenvedett egy motorosszánnal, és ebben veszítette életét, Instagram-fiókja szerint a hétvégét Utah-ban töltötte. A helyi hatóságok jelentése alapján egy meredek lejtőn száguldott lefelé a szánnal, amikor felborult, a jármű pedig ráesett. Emiatt olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy még a helyszínen életét veszítette. Mindössze 55 esztendős volt.
2022: Az FIA néhány héttel korábban megválasztott új elnöke, Mohammed ben Sulayem magabiztos azzal kapcsolatban, hogy Lewis Hamilton a botrányos végjátékot hozó Abu Dhabi Nagydíjon elszenvedett vb-veresége ellenére sem fog hátat fordítani az F1-nek. A brit az idényzáró óta teljesen eltűnt a nyilvánosság elől, a közösségi oldalain sem posztolt semmit.
2021: A Ferrari rutinos mérnökét, Jock Cleart Mick Schumacher mellé rendelte. Clear 2015 óta mérnökigazgató posztot tölt be a Ferrarinál, de 2019-ben Charles Leclerc beilleszkedését is segítette a csapatnál tanácsadó státuszban. Szerepe tovább bővülhet a Ferrari-akadémisták, Mick Schumacher, Robert Svarcman és Callum Ilott mellett ellátott hasonló segítő feladatkörrel.
2020: Fernando Alonso elsődleges célja a Dakar Ralin: elkerülni, hogy egy buta hiba miatt a második-harmadik napon kiessen. A spanyol Toyota Hiluxot vezet első Dakarján, Szaúd-Arábiában.
2019: Toto Wolff szerint a Mercedes a ma születésnapos Michael Schumachernek köszönheti a sikereit. A csapatvezető elárulta, a hatszoros világbajnok tapasztalatai mérhetetlenül sokat segítették az alakulatot a 2010-es évek elején.
2018: „Nagyon szigorúnak” és „észszerűtlennek” tartja a Honda a szezon egészére vonatkozó hárommotoros szabályt – előző évben a McLarennél fordult elő, hogy egyetlen autó a turbó és MGU-H komponensből tizenkettőt fogyasztott el…
2017: Egyes csapatok – elsősorban a Mercedes – arra kényszerülhetnek, hogy újratervezzék felfüggesztési rendszerüket. A Ferrari formális levelet írt Charlie Whitingnak, amely arra irányul, szabályos-e egy bizonyos elven működő felfüggesztés.
2016: „Nem vagyunk a legjobb pajtások” – jellemezte Marcus Ericsson kapcsolatát sauberes csapattársával, Felipe Nasrrel.
2014: Michael Schumacher családja egy rövid közleményben mondott köszönetet a rajongóknak támogatásukért. Az öt nappal korábban síbalesetet szenvedett hétszeres világbajnok 45. születésnapján Ferrari-öltözetet viselő rajongók hada gyűlt össze a grenoble-i kórház előtt.
2013: Az 1996-os világbajnok, Damon Hill vélekedése szerint Lewis Hamilton a McLarennel ellentétben csapatvezérré léphet elő a Mercedesnél.
2012: Adrian Newey, a Red Bull technikai igazgatója úgy gondolja, Sebastian Vettel természetéből fakadóan ki fogja küszöbölni azt a kevés hibát is, amennyit 2011-es világbajnoki szezonja során elkövetett. Newey hangsúlyozta, két egyéni és két konstruktőri vb-cím után sem csökkent a nyerni akarás a csapatban.
2008: Ross Brawn csapatfőnökként csatlakozott a Honda Racinghez, a brit szakvezető azonban még nem döntötte el, milyen aktív szerepet fog betölteni a versenyek közben – azaz belefolyik-e a stratégiába, mint a Ferrarinál.
2007: Gerhard Berger, a Toro Rosso csapatfőnöke bízik benne, hogy az STR2 megkapja a versenyengedélyt. A konstrukció lényegében a Red Bull idei autója, az RB3 fejlesztési verziója lesz, amit rivális csapatok nem néznek jó szemmel.
2006: Michael Schumacher védelmezte a bajnok Fernando Alonso képességeit: „Ő a világbajnok! Az ilyen nem jön össze véletlenül. Ezért kérem, senki ne kérdezzen olyat, jó versenyző-e Fernando. Természetes, hogy az, és már sokszor elmondtam, nagyon tisztelem azért, amit elért ebben a szezonban a csapatával együtt.”
2005: Újabb fontos lépés történt a GPWC, a Formula-1 rivális szériája irányába: a vezető autógyártók a csapatfőnökökkel találkoznak március 6-án. A tervek szerint 2008-ban induló sorozat a bevételek 80 %-át ígéri a csapatoknak – ez az F1-es mennyiség négyszerese.
2003: A Minardi csapatfőnöke, Paul Stoddart nem tudja, képesek lesznek-e túlélni a privát, egyetlen gyártóhoz sem kötődő alakulatok. Mindössze hárman maradtak az F1-ben: az olasz istálló mellett a Jordan és a Sauber. Két társuk, a Prost és az Arrows az előző 12 hónap során omlott össze.
2002: Svájci sajtóhírek szerint Michael Schumacher 51 millió font értékű biztosítást kötött arra az esetre, ha megsérülne Formula-1-es autóban.
2001: A Michelin, amely 1984 után tér vissza a királykategóriába, nem számít azonnal sikerre – azonban úgy véli, a McLaren és Ferrari uralma hamarosan véget érhet. A francia gyártó a Williams, Jaguar, Benetton és Prost számára szállít abroncsokat.
2000: A McLaren pilótája, David Coulthard furcsa felhívást intézett a brit közönséghez: olyan támogatást akar, mint amilyet Damon Hill és Nigel Mansell kapott egykor. „Álljatok mögém, én pedig elhozom a vb-címet” – ígérte, majd odaszúrt ferraris honfitársának: „Nem akarom kisebbíteni, amit Eddie (Irvine) elért az előző szezonban, de ő is tudja, mázlija volt a bajnoki esélyével.”