2023: Heikki Kovalainen, a McLaren korábbi pilótája elárulta, egykori csapattársa, Lewis Hamilton rajongója lett – neki szorít 2023-ban, bár úgy érzi, ismét Max Verstappen lesz a világbajnok.
2021: Még mindig részben a családjának tekinti a Mercedest, ezért nehezen élte meg az évadzáró hajráját Nico Rosberg, aki a 2021-es F1-es szezonról csak szuperlatívuszokban tudott beszélni. A 2016-os világbajnokban azonban nagyon kellemetlenül érezte magát korábbi csapata és Lewis Hamilton vereségénél.
2020: Dr. Helmut Marko Sebastian Vettelről és a négyszeres világbajnok formájának visszaeséséről beszél - kijelenti, hogy Vettel a 2018-as hockenheimi futamon vesztette el az önbizalmát, amit azóta sem tudott visszanyerni. Azt is hozzáteszi, hogy nem merült fel náluk a német szerződtetése 2021-re, mert amikorra eldöntötték, hogy lecserélik Alex Albont, Vettel már nem volt elérhető.
2019: Lando Norris úgy érzi, olykor túl vicceskedőre vette a figurát F1-es debütáló évében, ezért a második szezonjára jobban megtalálni az egyensúlyt ezen a téren.
2018: Franz Tost csapatfőnök szerint a Toro Rossónak több mint kétmillió eurójába kerültek az idény során elszenvedett baleseteik és az abból fakadó komoly autótöréseik.
2017: Rob Smedley, a Williams teljesítményért felelős igazgatója, aki korábban már a Ferrarinál is együtt dolgozott Felipe Massával a pilóta mérnökeként, úgy véli, hogy a brazil versenyző a csúcson vonult vissza a Formula-1-től – másodjára, de immár véglegesen.
2016: Susie Wolff, a Williams korábbi tesztpilótája és a Mercedes-főnök Toto Wolff felesége is a Brit Birodalom Rendjének tagja lett, miután a hölgyversenyző is szerepelt a királynő újévi listáján.
2015: Valtteri Bottas úgy érzi, csapata, az idényt a konstruktőri értékelés harmadik helyén záró Williams sokkal jobb teljesítményre lehet képes majd a következő szezonban.
2013: Természetesen két nappal a szörnyű síbaleset után is Michael Schumacherről a hírek: a legfrissebb közlemény szerint javult a német legenda állapota, egyúttal az is kiderült, hogy nem azért szenvedett balesetet az ex-pilóta, mert túl nagy sebességgel közlekedett a pályán.
2011: 34 évnyi munka után fordított hátat a Formula-1-nek Patrick Head, a Williams vezető mérnöke, miután azonnali hatállyal lemondott a pozíciójáról.
2010: Végre megkezdődtek az austini pálya munkálatai: a texasi létesítmény vezetői biztosak benne, hogy minden időben elkészül, mire 2012-ben visszatér az USA Nagydíj az F1-be.
2009: Bár Stefano Domenicalli, a Ferrari csapatfőnöke szerint a maranellóiak csalódottak voltak, amikor megtudták, hogy Michael Schumacher a Mercedesnél fog versenyezni, ennek ellenére úgy véli, a hétszeres világbajnok visszatérése a teljes sportág számára nagyszerű hír.
2008: Robert Kubica örül annak, hogy vetélytársai és a szakértők is elismerték a szezonban nyújtott teljesítményét, ám a lengyel úgy fogalmazott, számára csak a világbajnoki cím számít.
2007: A Toyota csapatvezetője, Tadahashi Yamashina azt mondta: alakulatának legkésőbb 2010-ig sikereket elérnie a Formula-1-ben – ezt azok után tűzte ki célul, hogy 2007-ben egyetlen dobogót sem tudott szerezni a Jarno Trulli, Ralf Schumacher duó.
2006: Mario Theissen, a BMW motorsport-igazgatója szerint tönkretenné az F1-et, ha a szabályok lehetővé tennék a karosszéria továbbadását ügyfélcsapatok számára: ezt a változtatást a Super Aguri és a Toro Rosso elleni várható jogi lépések okán lengették be a sportág vezetői.
2005: Jarno Trulli szeretne 2006 után is a Toyotánál maradni, de elmondása szerint más csapatoktól is kapott már ajánlatot, és biztos benne, hogy nem fogja olyan hamar eldönteni a jövőjét, mint tette azt Fernando Alonso, aki már be is jelentette, hogy 2007-től a McLarennél folytatja.
2002: David Coulthard biztos benne, hogy a McLaren annak ellenére is képes lesz felvenni a versenyt a következő évad elején az elmúlt két évben domináló Ferrarival, hogy a wokingiak a 2002-es autójuk továbbfejlesztett változatával vágnak neki az idénynek.
2000: Alexander Wurz úgy véli, közelebb van a Formula-1 élmezőnyéhez, mint valaha – nyilatkozta mindezt azok után, hogy 2001-ben újfent csak tesztpilótai szerepkörben számítanak rá.
1999: A hírek szerint megvalósulhat Rubens Barrichello kívánsága, miszerint ő nem kíván olyan másodhegedűs pozíciót betölteni Schumacher mellett, mint azt Eddie Irvine tette: úgy hírlik, a Ferrari a 2000-es szezontól kezdve egyik pilótáját sem részesíti majd előnyben.