2022: A Mirror bulvárlap hivatkozik egy korábbi, újra felkapott videóra, amelyben Andrew és Tristan Tate gyalázzák Lewis Hamiltont. A testvérpárt és két társukat emberkereskedelem és nemi erőszak vádjával vette őrizetbe a rendőrség Romániában. A korábbi kickboxvilágbajnok Andrew Tate – aki arról híres, hogy minden nagyobb közösségi oldalról kitiltották – a következőket mondta a videóban, amely egy F1-es verseny, feltehetően a 2021-es Abu Dhabi Nagydíj VIP-zónájában készült: „Ez semmi, ezt én is meg tudom csinálni. Beülök egy autóba, elindulok, balra, jobbra kanyarodok. Csessze meg, megyek már most. Ebben a sz*rban nem tudna legyőzni, adják oda az autóját. Nem fogják odaadni, mert tudják, hogy győznék. Ezért nem adják oda a kocsiját” – mondta a videóban a 36 éves Andrew Tate. Ezután öccse vette át a szót, már szóba hozva Hamilton megverését is: „De ha Lewis Hamilton kiszáll az autóból és harcolnom kell vele a kocsijáért… Csessze meg, kábé ilyen magas” – mondta Tristan. Eközben Andrew verést imitált, és a két testvértől elhangzott, hogy Hamilton „egy p***i”, valamint „eltöröm a gerincét” és „összehajtogatom.”
2021: „Azt hiszem, már nagyon korán világossá tettük, hogy 2022-re váltunk. Persze reménykedtünk abban, hogy a harmadik helyért harcolhatunk, de úgy döntöttünk, hogy jövő évvel kapcsolatban nulla kompromisszumot kötünk. Az egyetlen fejlesztésünk az év második felében a hibrid rendszerre vonatkozott, amit ismét csak jövőre fogunk használni” – mondta Laurent Mekies Ferreri-sportigazgató arról, hogy mennyire 2022-re koncentrált 2021-ben a Scuderia.
2020: Egy hónappal a bahreini balesete után virtuálisan már visszatért a volán mögé Romain Grosjean, aki a streamelés során elmondta: folyamatosan javul a megégett kezeinek az állapota.
2019: Louis Camilleri, a Ferrari elnök-vezérigazgatója úgy véli, hogy ha nem vezetnek be belátható időn belül szigorú költséglimitet a sportban, a Formula-1 „lassan meg fog halni”.
2018: Ross Brawn szerint Lewis Hamilton olyan szintet ért el a 2018-as, ötödik vb-címét hozó idény során, amellyel ugyanúgy megváltoztatta a viszonyítási alapot az F1-en belül, mint tette azt korábban Ayrton Senna vagy Michael Schumacher.
2017: Felkészült arra a lehetőségre is a Honda, hogy problémái adódnak a 2018-as erőforrással: ebben az esetben a jelenlegi motorjukhoz tudnak visszanyúlni a McLaren helyett a Toro Rossót kiszolgáló gyártónál.
2016: Marcus Ericsson szerint egyfelől a tapasztalat, másfelől a mentális hozzáállásának megváltoztatása révén erősebb F1-es versenyző vált belőle a legutóbbi szezon során.
2015: Jenson Button bízik benne, hogy a Honda hasonló fejlődést tud produkálni a motorjával 2016-os évadra, mint tette azt a Ferrari egy évvel korábban. A japánok visszatérő éve ugyanis borzalmasra sikerült a McLarennel.
2014: Friss információkat osztott meg családja a Japán Nagydíjon súlyos sérülést szenvedő Jules Bianchiról: ugyan a fiatal pilóta neurológiai állapota nem változott – nincs tudatánál, de gépi segítség nélkül tud lélegezni –, de a közlemény szerint megkezdte a rehabilitációs terápiát a francia kórházban.
2013: Az orvosok szerint „rendkívül súlyos” és kritikus az előző napon síbalesetet szenvedő Michael Schumacher állapota, akit az incidens óta mesterséges kómában tartanak. A doktorok úgy vélik, a védősisak nélkül a német valószínűleg nem élte volna túl a balesetet.
2012: Bernie Ecclestone elismerte, hogy az F1-es uralkodása végét jelentheti, amennyiben a német hatóságok komolyabb lépéseket tesznek a vizsgált vesztegetési ügye kapcsán.
2011: Paul di Resta úgy véli, a Force India erős szezonhajrája kellő löketet adhat istállójának, hogy a következő esztendőben a legjobb öt konstruktőr közé kerüljenek.
2009: Piero Ferrari, a legendás alapító Enzo fia nem gondolja, hogy Schumacher árulást követett volna el azzal, hogy nem a Scuderiával, hanem a Mercedesszel tér vissza három év kihagyás után a Formula-1-be.
2008: Nick Heidfeld attól tart, hogy megnőhet a 2009-es évad elején az ütközések és a balesetek száma, amíg a versenyzők meg nem szokták az új szabályok szerinti szélesebb első szárnyakat.
2007: A Hondánál biztosak benne, hogy maguk mögött tudják hagyni a katasztrofális idei szezont, s a 2008-as esztendőnek olyan formában vághatnak neki, amilyenben a 2006-ost befejezték.
2006: Mark Webber meg van győződve róla, hogy akár a McLarennél is bemutatkozhatott volna az F1-ben, amennyiben a Mercedesnek – amely gyártó színeiben versenyzett korábban sportautókkal – lett volna beleszólása a wokingi gárda pilótafelállásába, ám a csapatnál Ron Dennisé volt a döntő szó.
2005: A Renault ügyvezetője, Pat Symonds azt szeretné, ha Fernando Alonso jövőre támadóbb felfogásban vezetne – annak ellenére, hogy az ez évi konzervatív hozzáállás világbajnoki címet eredményezett számára.
2004: Hiába nyert már hét vb-címet, Michael Schumacher állítja: ugyanolyan motiváltan és sikerre éhesen várja a 2005-ös idényt, mint a korábbiakat, a célja pedig a nyolcadik elsőség.
2003: A McLarennél egyelőre nem döntöttek a 2005-ös pilótafelállásról: Juan Pablo Montoyát már leigazolták a Williamstől, a csapattársának kiléte azonban még nem ismert – igaz, a legtöbben arra számítanak, hogy David Coulthardnak kötnek útilaput a talpára, nem Kimi Raikkönennek.
2002: Miután felmosta a padlót a mezőnnyel a szezonban, Schumacher elmondta: 2003-ban egy jóval kevésbé domináns teljesítménnyel is beérné a Ferrarival.
2000: Elismerően beszélt a Williamstől a Benettonhoz igazoló Jenson Buttonról Michael Schumacher: a német szerint a fiatal britben minden megvan ahhoz, hogy a jövőben világbajnokká váljon.