2022: Esteban Ocon nem hiszi, hogy túl sok segítségre lesz szüksége új csapattársának, az AlphaTauritól érkező Pierre Gaslynak ahhoz, hogy felvegye a ritmust az Alpine-nál.
2021: A Ferrari csapatfőnöke, Mattia Binotto ígéri: Charles Leclerc és Carlos Sainz egyenlő bánásmódban fog részesülni a következő szezon elején. Első közös évükben a spanyol egy hajszállal végzett a monacói előtt a vb-tabellán.
2020: Lewis Hamilton megnevezte kiemelkedő versenyét a szezonból, amely során 16 próbálkozásból 11-szer győzött: a Török Nagydíjat tartja különlegesnek, ahol a hatodik rajtkockából indulva végül 30 másodperces előnnyel nyert az esőben, ezzel pedig hetedik világbajnoki címét is garantálta.
2019: A tévéközvetítés rendezőire panaszkodott Sergio Perez: a mexikói szerint a középmezőnyben vannak a legjobb csaták, mégis túl keveset mutatnak belőlük. Perez az Abu Dhabi Nagydíj utolsó körében előzte meg Lando Norrist a hetedik helyért, amivel a bajnokság 10. pozícióját is megszerezte a brit előtt, de a manővert nem mutatták.
2017: A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint Max Verstappen felnőtt Daniel Ricciardo szintjére: különösen a szombati napok folyamán fejlődött rengeteget. Bár a párosnak ütközése is volt a Magyar Nagydíjon, a csapatfőnök arról beszélt, hogy a duó remekül működik és megvan az egymás iránti tisztelet.
2016: A brit szaksajtó számításai alapján a szezon során legtöbbet költő csapat a Ferrari (330 millió font), a Mercedes (265 millió) és Red Bull (215 millió) voltak, a legkevesebből a Force India (90 millió) és a Manor (85 millió) gazdálkodott.
2015: A Ferrari versenyzői akadémiájának főnöke, Luca Baldisserri, aki korábban sportigazgató is volt a csapatnál, elhagyta a Maranellót, hogy Lance Stroll pályafutását egyengesse – a kanadai versenyző a Ferraritól a Williams utánpótlásába került. Várhatóan Massimo Rivola lesz az akadémia új vezetője.
2014: A 17 éves Max Verstappen szerint a gokartból Formula-3-ba váltás nagyobb lépcső volt, mint az F3-ból F1-be érkezés lesz. „A lényeg ugyanaz, csak éppen sokkal gyorsabb” – egyszerűsítette le a holland ifjonc, aki minden idők legfiatalabb Formula-1-es versenyzőjévé válik.
2013: Kórházba került Michael Schumacher. A hétszeres világbajnok a Francia Alpokban, síelés közben, egy jelöletlen pályán esett el és ütötte be a fejét. A meribeli sípálya igazgatója szerint 15 percen belül szállították kórházba és öntudatánál volt – menedzsere azonban nem árult el további részleteket állapotáról.
2012: Romain Grosjean szerint a Lotus 2013-ban képes lesz felülmúlni idei szezonját: az istálló negyedik lett a konstruktőrök között egy győzelemmel és 10 dobogóval. „A cél az lesz, hogy évről évre jobbak és jobbak legyünk, kezdve 2013-mal” – mondta.
2011: A Red Bull 11 győzelemmel és 15 pole-pozícióval nyerte meg a világbajnokságot, de Adrian Newey szerint a csapat gyengeségei kijavításával így is képes lehet előrelépést tenni 2012-ben. A csapat műszaki vezetője szerint a kipufogóra vonatkozó új korlátozások lesznek a döntők: aki az emiatt elvesztett leszorítóerőből a legtöbbet tudja visszanyerni, az lesz a győztes a következő évben.
2009: A Formula-1-be vágyó Stefan GP-nek van B terve, ha nem kap helyet a rajtrácson: ebben az esetben a formáció a Toyotától átvett autóval fizetős teszteket fog szervezni. Az elképzelés szerint más csapatok próbálhatják ki új versenyzőiket, valamint fiatal pilóták juthatnak vezetési lehetőséghez – a Stefan GP-re ugyanis nem lesz érvényes a teszttilalom.
2008: A Honda vezetői – Ross Brawn és Nick Fry – puszta spekulációnak nevezik, hogy a mexikói milliárdos, Carlos Slim vásárolhatja meg a csapatot.
2007: A Renault-tól távozó Giancarlo Fisichellának nem kell pénzt vinnie a Force Indiához, hogy a csapatnál versenyezhessen – értesült a szaksajtó. Korábban arról szóltak a hírek, hogy az istálló 10 millió eurós szponzori csomagot kér a veterán pilótától. Ezzel szemben ha a Force India őt választja Adrian Sutil csapattársának, fizetést fog kapni.
2006: Gerhard Berger, a Toro Rosso társtulajdonosa állítása szerint ő vette rá Mika Hakkinent, hogy újra teszteljen a Formula-1-ben. A kétszeres világbajnok novemberben a McLaren autóját vezette – ennek Berger azért örült, mert így végül nem neki kellett fizetnie a tesztért.
2005: Németországban 1999 óta két nagydíjat is tartanak a Nürburgringen és Hockenheimben, de a nézőszám kezd visszaesni, ezért a pályák azt tervezik, hogy felváltva rendezzék meg a hazai futamot.
2004: Vitantonio Liuzzi továbbra is bízik abban, hogy a Red Bull versenyzője lehet. Az újonc csapat David Coultharddal már leszerződött, a másik ülésre Christian Klien és az olasz esélyes. Liuzzi elismerte, az sem kizárt, hogy felváltva vezetnek majd Kliennel a szezon során.
2002: A négyszeres világbajnok és korábbi csapattulajdonos, Alain Prost szerint a Formula-1-nek gyors változásra van szüksége: mindenekelőtt költséget kellene csökkenteni és a versenyzői kvalitásokat előtérbe helyezni. A francia szerint csak alibi, hogy a sportág iránti hanyatló érdeklődést a Ferrari dominanciájára fogják.
2001: A világbajnok Michael Schumacher figyelmeztet: az új Ferrari gyorsabb lesz, mint az idei, felkészültebben fogják kezdeni a 2002-es szezont a mostaninál.
2000: A brazil Antonio Pizzonia az F3000-ben fog versenyezni jövőre, de emellett egy nagy meglepetést ígért, melyet januárban fognak bejelenteni. Várhatóan F1-es tesztpilótai szerződés lesz, a sajtó szerint valószínűleg az Arrows istállóval.