2022: A csapatot év végén az Alpine-ért elhagyó Pierre Gasly elismerte: jócskán elmaradt a várakozásoktól az AlphaTauri szezonja, miután mindössze a kilencedik helyen zárt a faenzai istálló a konstruktőri világbajnoki tabellán.
2021: Nyikita Mazepin 4-est ad magának első Formula-1-es szezonjára. A jó osztályzatot azzal indokolja, hogy az idén többször előforduló nehéz pillanatok ellenére is kitartott.
2020: Toto Wolff, a Mercedes csapatvezetője kizártnak tartja, hogy gyorsabbak legyenek a Formula-1-es autók a következő szezonban, köszönhetően a leszorítóerő csökkenését megcélzó szabályváltozásoknak.
2019: Max Verstappen a futballbírókéhoz hasonlította a stewardok tevékenységét: a holland szerint mindig is szerepe lesz a döntéshozatalokban az egyéni értelmezéseknek, így előfordulhatnak következetlenségek.
2018: Günther Steiner csapatvezető szerint még magát a Haast is meglepte, hogy képesek voltak a szezon során a Renault-val a konstruktőri negyedik helyért, azaz a három élcsapat mögötti legjobb pozícióért harcolni. A harmadik idényét futó amerikai istálló végül ötödik lett a vb-tabellán.
2017: Fernando Alonso elmondja, hogy megalázottnak érezte magát a szezon elején, amikor rájött, hogy a Honda semmit sem fejlődött a tél folyamán, sőt, talán inkább még rosszabb a motor, mint volt. Eric Boullier, a McLaren technikai igazgatója szerint ez abszolút érthető, hiszen Alonso sportolóként mentálisan és fizikálisan is készült a szezonra, de az már nagyjából a téli tesztek során eldőlt, hogy az autó ezúttal sem lesz elég semmire.
2016: Christian Horner, a Red Bull csapatvezetője nem érti, hogy miről beszélnek másoik, amikor fiatal szupertehetsége, Max Verstappen vezetési stílusát kritizálják. Szerinte a holland semmi rosszat nem tesz, csak felkavarja az F1 állóvizét és felfrissíti a szériát, imád versenyezni és a többieknek inkább tanulniuk kellene tőle ezzel kapcsolatban.
2015: Pat Symonds, a Williams technikai igazgatója arról beszél, hogy szerinte a 2017-re elfogadott nagy szabályváltozások még súlyosabbak, mint a 2009-esek voltak, amikor a Brawn a semmiből világbajnok lett és ami megalapozta a Red Bull sikerkorszakát. Symonds szerint most sokkal kötöttebbek a lehetőségek a vezetők számára, nem vehetnek fel akármennyi plusz embert, nem költhetnek el akármennyi plusz pénzt, nem tesztelhetnek akármennyit, úgyhogy okosabban kell dönteniük, mint 2009 előtt.
2014: A Williamsnél arról beszélnek, hogy a Ferraritól megszerzett Felipe Massa még az ő várakozásaikat is felülmúlta - tudták, hogy a brazil gyors versenyző, de még annál is jobban teljesített, mint ahogy azt ők előzetesen gondolták. Massa egyébként három dobogós helyet szerzett a grove-iakkal, míg csapattársa, Valtteri Bottas hatot.
2013: A Red Bull első csapatával első szezonjára készülő Daniel Ricciardo úgy érzi, hogy a szabályváltozások miatt eljött az ideje annak, hogy megküzdjön csapaton belül az elmúlt négy év világbajnokával, Sebastian Vettellel. Az ausztrál úgy véli, hogy az előző évek autóival Vettel dominált, de a szabályváltozások megtörhetik ezt, ez pedig neki, Ricciardónak kedvez, bár azt nem tagadja, hogy van még hova fejlődnie.
2012: "Ez szinte tökéletes év volt, már-már lehetetlen lesz a pályafutásom során megismételni" - értékelte szezonját Fernando Alonso, miután negyvenpontos előnyből elvesztette a vb-címet az utolsó futamon, de a Ferrarinak egyértelműen szinte köze sem volt a Red Bull tempójához, akadt olyan pálya, ahol körönként egy másodperccel volt lassabb.
2011: Damon Hill szerint az F1-be az előttünk álló szezonban visszatérő Kimi Raikkönennek megvan a sebessége ahhoz, hogy újra világbajnok legyen. A brit expilóta úgy látja, hogy a finn versenyzőben nem is egy, hanem több vb-cím is van még, úgy véli, hogy ha a Lotusszal rögtön nem is, de hamarosan ő lehet Sebastian Vettel kihívója.
2010: Fernando Alonso nem tart attól, hogy a közeljövőben a friss világbajnok Sebastian Vettel esetleg az ő csapattársa lehet a Ferrarinál - a spanyol úgy fogalmazott, hogy egyetlen ellenfelétől sem fél, így van ez Vettellel is, ha akar, jöjjön nyugodtan a Ferrarihoz. Majd azt is hozzátette, hogy a Ferrari presztízséből adódóan biztos benne, hogy 2011-ben meglesz a vb-győzelemre esélyes autója...
2009: Flavio Briatore szerint a Mercedes gyári pilótájaként az F1-be visszatérő Michael Schumachernek minden esélye meglesz arra, hogy még egy világbajnoki címet szerezzen - a képességeivel és a sebességével most sem lesz gond annak ellenére, hogy éveket hagyott ki és hogy nem fiatal már. Briatore szerint ha a Mercedes kellő energiát és pénzt öl a projektbe, akkor Schumachernek meglesz a nyolcadik vb-cím.
2007: Előkerül a fizetési sapka gondolata, méghozzá a gyári Honda részéről, konkrétan a Honda Racing vezérigazgatói posztját betöltő Nick Fry, illetve az új csapatfőnök Ross Brawn veti fel. Ők úgy gondolják, hogy ez mozdítaná előre az F1-et, a kisebb megkötések, hogy a motorra, vagy az aerodinamikára mennyit lehet költeni, nem érik el a kívánt célt, mert a pénzt elköltik másra, pilótákra, mérnökökre, az autó egyéb részeire. Fry és Brawn elmagyarázza a tervet, de nem fogadja túl nagy lelkesedés.
2006: Vitantonio Liuzzi nem aggódik a Toro Rossónál elfoglalt helye miatt - egyesek szerint a jerezi teszten Sebastien Bourdias olyan tempót diktált, hogy Liuzzit is kis híján lenyomta, a csapat másik pilótáját, Scott Speedet pedig le is győzte azonnal. A pletykák szerint Bourdias 2007-re ülést fog kapni az istállónál, de Liuzzi úgy fogalmazott, hogy ő semmi olyat nem látott, ami miatt aggódnia kellene. "Bourdais talán azt hitte, hogy idejön és nyer, de igazából én gyorsabb voltam nála. A szerződésem is a versenyzésre szól, de a Red Bullnál sosem lehet tudni" - nyilatkozta.
2005: Max Mosley, az FIA elnöke szerint semmi baj nincs azzal, hogy Fernando Alonso már most jelentette, hogy 2007-re a McLarenhez igazol és azzal sincs gond, ahogy az egész kiderült - bár Bernie Ecclestone, az F1 vezére szerint igenis baj, hogy a Renault-csapatfőnök Flavio Briatorét ilyen helyzetbe hozták a wokingiak. Egyébként Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke is azt mondja, hogy ha ők csinálnának hasonlót, szétszednék őket az emberek azért, hogy miért jelentenek be ilyet ennyire korán.
2004: Stirling Moss, az autósport egyik legnagyobb legendája szerint Jenson Button elég jó ahhoz, hogy ő legyen az F1 következő brit világbajnoka, de csak akkor, ha jobb autója lesz, mint Michael Schumachernek. Mosley úgy véli, hogy Button akár már 2005-ben is világbajnok lehet, ha kellően jó lesz az autója, de azt azért kétli, hogy a BAR már most képes lesz ilyen technikát biztosítani.
2003: Jenson Buttonnak nem tetszik, hogy mekkora felhajtás van az F1 két új fiatal sztárja, Kimi Raikkönen és Fernando Alonso körül - szerinte Raikkönen például semmi különöset nem csinált az első évében, aztán rögtön beülhetett egy McLarenbe, úgyhogy nagy szerencséje van. Úgy véli, hogy túl sokat beszélnek erről a két pilótáról és nem figyelnek eléggé például Juan Pablo Montoyára, vagy Mark Webberre, hogy saját magát ne is említse.
2002: Juan Pablo Montoyát választották az év legjobb latin-amerikai versenyzőjének, megelőzve Rubens Barrichellót és a CART-bajnok Cristiano da Mattát. A szavazók annak ellenére a kolumbiait látták a legjobbnak, hogy Barrichello előtte végzett az F1-es pontversenyben, de ő a Ferrariban ült, míg Montoya remekelt a Williamsszel és harmadik lett az év végi tabellán. Érdekesség, hogy a latin-amerikai juinorok között Jose Maria Lopez végzett az első helyen, megelőzve Nelsinho Piquet-t és Felipe Massát.
2001: A Ferrarit választották az év sportcsapatának, megelőzve a Davis-kupa győztes francia teniszcsapatot, illetve a Liverpool futballcsapatát. Az F1-ben domináló és 2001-ben rekordok sorát megdöntő Ferrari a szavazatok 27,8%-át gyűjtötte be, a teniszcsapat 18,8, a Liverpool pedig 16,9%-ot kapott, megelőzve a Bayern München futballcsapatát és a francia kézilabda-csapatot.
2000: Norberg Haug, a Mercedes motorsport-főnöke szerint David Coulthard elég jó ahhoz, hogy világbajnoki címet nyerjen az F1-ben - ő úgy látja, hogy Coulthard idén még többször legyőzte Michael Schumachert, mint korábban, folyamatosan fejlődik és ha így folytatja, képes lesz legyőzni a németet egy egész szezon során is.