2022: Pierre Gasly elmondta, hogy miért akart távozni a Red Bulltól, Lewis Hamilton pedig arról beszélt, hogy hiába lettek csapattársak Mick Schumacherrel, túl sokat nem fognak együtt dolgozni a Mercedesnél, mert eléggé más lesz a feladatuk.
2021: A Red Bull részéről megerősítették, hogy 2026-ig meghosszabbították Christian Horner szerződését, így még öt évig legalább ő marad a bikák F1-es csapatfőnöke.
2020: Verstappen egyáltalán nem bánta meg, hogy a Red Bullra tette le a voksát. A holland F1-es pilóta menedzsere szerint jó döntést hoztak akkor is, amikor fiatalként a Red Bullt választották és akkor is, amikor a legutóbbi szerződéshosszabbítást aláírták az istállónál.
2019: Toto Wolff szerint a csapat eddigi sikerei semmit sem fognak jelenteni a szabályváltozások után, de hajtja őket a vágy, hogy a korszakváltást követően is ők legyenek a legeredményesebbek.
2018: A múlt örökségének tartja a McLaren problémás szezonját Zak Brown vezérigazgató: a vezetők elmúlt időszakban történt jövése-menése folytán nem létezett egyértelműen kijelölt járandó út, hiányosságok voltak a kommunikációban és a feladatkörök kiosztásában. A csapat mostanra beazonosította, mit intézett eddig rosszul.
2017: Charlie Whiting új technikai direktívát határozott meg, hogy meggátolja a – gyanú szerint – szezon során megjelent trükkös felfüggesztések feltűnését a 2018-as autókon, mely rendszerek a kormánymű segítségével a hasmagasságot befolyásolják.
2015: Lewis Hamilton tisztában van vele, hogy a versenyeken meghozott döntések nemcsak róla, hanem 1300 emberről szólnak. „Egy önző döntéssel valamennyiükre kihathatok, ezért nem, nem fogok magam döntéseket hozni” – beszélt Hamilton arról a kérdésről, hogy a győzelem érdekében megszegné-e a csapata utasításait.
2014: Mercedeses szakember csatlakozott a Ferrarihoz: Lewis Hamilton teljesítménymérnöke, Jock Clear a mérnökigazgató Pat Fry helyére érkezett a Maranellóban zajló nagymértékű átszervezés részeként.
2013: Ross Brawn, a Mercedes leköszönő csapatfőnöke elmondása szerint az istálló nem tartja tökéletesen a meghatározott ütemtervet, de azért kifejezetten jó formában van 2014-es autójával, amely üres papírlappal indult projekt, hiszen a szabályváltozások miatt az idei versenygépből alig tudnak valamit felhasználni.
2012: A 25 éves Sebastian Vettel háromszoros világbajnokként is úgy véli, apró részterületeken még tudna hová fejlődni versenyzőként. A német nem akarja a többi háromszoros bajnokhoz hasonlítani magát.
2011: Jenson Button, a világbajnokság második helyezettje úgy gondolja, a következő évben, a McLarennel töltött harmadik szezonjában jöhet el az ő ideje, és a 2012-es évadban megszerezheti második vb-címét.
2010: Vitalij Petrov kétéves szerződéshosszabbítást írt alá a Renault-val. Az orosz pilóta elmondása szerint újonc éve a tanulásról szólt, most a teljesítés ideje jön.
2009: Zoran Stefanovic felkereste az F1-es programot befejező Toyota kölni gyárát: a szerb ezzel is nyomatékosította szándékát, hogy Stefan GP néven továbbvigye a csapatot.
2008: Több változás is történt a Ferrari mérnöki struktúrájában. A Toro Rosso csapatmenedzsere, Massimo Rivola a sporttevékenységek és logisztika élére érkezett, Andrea Stella, Kimi Raikkönen teljesítménymérnöke pedig a versenymérnök posztját kapta. Az addigi versenymérnök, Chris Dyer koordinációs szerephez jutott.
2007: Max Mosley, az FIA elnöke egy interjúban beszélt arról, nagyon valószínűtlennek tartja, amit a McLaren csapatfőnöke, Ron Dennis állít, hogy semmilyen tudomása nem volt a csapatában zajló kémügyről. Állítása szerint Dennis mindig biztosítja arról: sosem hazudna.
2005: A legendás amerikai istálló, az F1-ben 1970-es években szereplő Penske visszatérhet a királykategóriába 2008-tól, de csak akkor, ha a beharangozott költségcsökkentés valóban megvalósul.
2004: Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke nagy célt jelölt ki 2005-re, a világbajnoki cím megnyerését.
2003: Baumgartner Zsolt menedzsere, Frank Tamás nyilatkozott: a magyar versenyző, aki állami támogatást kapott szponzori csomagjához, holnap írja alá szerződését a Minardival.
2002: A Jaguartól távozó Eddie Irvine úgy gondolja, még befejezetlen ügye van a Formula-1-ben, és esélyt akar kapni a Jordannél a következő szezonra.
2000: A Ferrari kiválónak nevezi kapcsolatát a Bridgestone-nal, és cáfolja, hogy a Michelin termékére akar váltani 2002-től.