2022: A csapatok már olyannyira a következő évadra készülnek, hogy az első közülük bejelentette 2023-as szezonindító eseményének időpontját: a Fernando Alonsóval erősödő Aston Martin február 13-án prezentálja versenygépét főhadiszállásán, Silverstone-ban.
2021: „Szerintem el kellene fogadni a vereséget, függetlenül attól, mennyire fáj. Úgy gondolom, ebben van egy kis különbség a csapatok között” – mondja Max Verstappen Lewis Hamiltonról és a Mercedesről. „A pályán nyertük meg, zöld zászló alatt, a pályán előztük meg őket. Ezt már sosem vehetik el tőlem” – teszi hozzá a világbajnok. A Mercedes delegációja ekkor jelenti be, hogy nem vesz részt az FIA év végi díjátadóján.
2020: Az AlphaTauri végre hivatalosan is bejelentette, hogy Yuki Tsunoda lesz Pierre Gasly csapattársa a 2021-es idényben. A japán újonc Danyiil Kvjatot váltja a Red Bull testvércsapatánál.
2019: Elismerték a Ferrarinál, hogy az évad eleji első teszthét után elhitték, hogy fél másodperccel gyorsabbak a riválisoknál, így hidegzuhanyként érte őket a valóság a melbourne-i nyitányon, hogy ismét messze vannak a Mercedestől.
2018: A Red Bull-családtól a Renault-hoz távozó Daniel Ricciardo elmondta: rosszabb viszonyra számított Max Verstappennel csapattársként, mint amilyen kapcsolat végül kialakult közöttük.
2017: A Red Bull F1-es tanácsadója, Helmut Marko úgy véli, Kvjat tehetségesebb pilóta, mint az őt az idény közben váltó Pierre Gasly és Brendon Hartley, de szerinte az orosz veszített a tempójából.
2016: A Williamsnél fontolgatják, hogy visszahívják az F1-től a szezon végén elköszönt Felipe Massát abban az esetben, ha a Mercedes Valtteri Bottast szerződteti a váratlanul visszavonuló világbajnok, Nico Rosberg helyére.
2015: Romain Grosjean elismeri: kockázatos a karrierjére nézve, hogy elhagyja a Lotust, s a 2016-os szezonban a Formula-1 mezőnyéhez újonnan csatlakozó Haasnál fog versenyezni.
2014: Komoly átalakítások a Ferrarinál: távozik a maranellóiaktól Pat Fry mérnökigazgató és Nikolas Tombazis főtervező – mindez azok után, hogy a jövőben Maurizio Arrivabene fogja irányítani az istállót.
2013: Ricciardo nem számít rá, hogy hasonló nehézségek adódhatnak a Red Bull-lal való kapcsolatában, mint honfitárs elődjének, az év végén visszavonult Mark Webbernek alkalmanként.
2012: Lewis Hamilton eddigi mclarenes csapattársa, Jenson Button úgy véli, az egyszeres világbajnok brit tempója és képességei meglepetést okozhatnak majd Nico Rosbergnek, aki mellé csatlakozik jövőre a Mercedesnél Michael Schumacher helyén.
2011: A Force India bejelentette, hogy az idei szezont tesztversenyzőként töltő Nico Hülkenberg lesz jövőre Paul di Resta kollégája a csapatnál. A 2010-ben a Williamsnél debütáló német így egy év szünet után tér vissza a rajtrácsra.
2010: Noha a nemrég véget ért szezonban volt példa csapatutasításra, a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo állítja: két pilótájuk, Fernando Alonso és Felipe Massa egyenlő feltételekkel vághat neki a következő évnek.
2009: Jacques Villeneuve szerint Michael Schumacher a hároméves kihagyása ellenére könnyen vissza fog rázódni a Formula-1-be, ha a pletykáknak megfelelően valóban visszatér jövőre.
2008: A Mark Webber helyén szereplő Sebastien Buemi volt a leggyorsabb a Red Bull-lal a jerezi teszt második napján, három tizeddel megelőzve a másik autót vezető Sebastian Vettelt. Rajtuk kívül a BMW Sauber duója, valamint a williamses Kazuki Nakajima vett részt a gyakorláson.
2007: A kémbotrány hatásai ellenére sem tervez távozni a McLaren F1-es csapatának éléről a gárdát évtizedek óta irányító Ron Dennis.
2005: A BAR korábbi főnöke, David Richards szerint a BMW hibát követ el azzal, hogy 2006-ra is megtartotta Villeneuve-öt: a világbajnok kanadaival korábban együtt dolgozó szakember szerint a pilóta már túl van a zenitjén.
2004: A Mercedeshez csatlakozva a BMW és a Honda is dobta azt a tervet, miszerint bíróságnál támadnák meg Max Mosley FIA-elnök azon ötletét, hogy hosszabb élettartamú erőforrásokat vezessenek be, 2006-tól pedig 2,4 literes V8-as motorok váltsák a jelenlegi V10-eseket.
2003: Mario Theissen, a BMW motorsportfőnöke meg van győződve róla, hogy Juan Pablo Montoya annak ellenére is motivált lesz 2004-ben a vb-cím megnyerésére a Williamsszel, hogy már eldőlt, hogy 2005-től a McLarennél folytatja a pályafutását.
2002: Az FIA bejelentette, hogy a következő évben minden nagydíjhétvége péntekjén kétórás tesztre kerül sor, miután „megfelelő mennyiségű” csapat megállapodott az egyéb tesztek korlátozásáról.
2000: Heinz-Harald Frentzen nem hiszi, hogy a Bridgestone és az újonnan érkező Michelin közötti gumiháború a köridők drasztikus javulásához vezetne.