2022: A nap híre, hogy a Ford az F1 növekvő amerikai népszerűsége miatt mérlegeli az újabb szerepvállalás lehetőségét. A vállalat nem akar teljes gyári csapatot szponzorálni vagy saját erőforrást gyártani, ezért kézenfekvőnek tűnik az opciók egyike, a Red Bull-lal való szövetség. Az istálló, amelynek 2025-ig van szerződése a Hondával, a 2026-os motorszabályok alapján saját erőforrást tervez építeni. Ehhez a motorhoz adhatná a nevét a Ford, kiegészítve esetleges támogatással szakértelem tekintetében.
2021: Az F1 versenyigazgatójának úgy tűnik, túl nagy űrt kellene betöltenie, és nehezen, vagy talán sosem lesz már ugyanaz a sport ebből a szempontból, mint korábban Martin Brundle szerint. A szakértőként dolgozó korábbi F1-es pilóta úgy látja, nincs könnyű dolga Michael Masinak.
2020: A 2021-re továbbra is szerződés nélkül álló Lewis Hamilton szeretné, ha karácsonyig aláírnák az új mercedeses kontraktusát. Emellett a Red Bull-tanácsadó Helmut Marko is azt ígérte, hogy még az ünnepek előtt döntenek Alexander Albon sorsáról.
2019: Chase Carey, a Formula-1 főnöke szerint nem szabad másodrendűnek tekinteni a sportba esetleg újonnan érkező alakulatokat: mindezt pénzügyi szempontból érti, utalva arra, hogy az új istállók csak három év után részesülhetnek a kifizetésekből. Ez utóbbi szabályt tervezik eltörölni.
2018: A monzai vonalvezetés drasztikus megváltoztatásával biztosítanák a legendás pálya helyét az F1 versenynaptárában. A tervek szerint 2022-re az aszfaltcsík kiszélesítésére, a második sikán elvátolítására és több egyéb módosításra is sor kerülne. Még a régi oválpálya felújítása is szóba került, hogy a helyszín ne veszítse el a Sebesség Temploma titulust.
2017: A Williams úgy gondolja, megnyerhette volna a júniusi Azerbajdzsáni Nagydíjat, ha Felipe Massa felfüggesztése nem károsodott volna egy műszaki hiba következtében – nyilatkozta Paddy Lowe műszaki igazgató. Ép autóval a brazil még a későbbi győztes, Daniel Ricciardo előtt haladt.
2016: Külső befektetők segítségével a Liberty Media újabb 1,55 milliárd dollárra tett szert, melyet a Formula-1 megvásárlására fog felhasználni. A külső befektetők tulajdonrésze körülbelül 26 % lesz az F1 Csoportból. A tranzakció várhatóan 2017 első negyedévében fog befejeződni.
2015: Dobják ki a bonyolult szabályokat teljes egészében, vetette fel Sergio Marchionne: a Ferrari elnöke szerint ügyvédekre van szükség, hogy értelmezzék az előírásokat, ez pedig nincs rendjén.
2014: Először nyerte meg a rangos brit elismerést, a BBC Év sportembere díját Lewis Hamilton, aki kétszer (2007 és 2008) végzett második helyen a közönségszavazáson. Azelőtt utoljára 1996-ban és 1994-ben győzött F1-es pilóta, Damon Hill.
2012: A 36 éves Red Bull-versenyző, Mark Webber beismeri, hogy már F1-es pályafutása vége felé jár, de úgy érzi, még nincs itt az idő a befejezésre: amíg labdába tud rúgni Sebastian Vettelhez képest, nem akar visszavonulni.
2011: Teljesen kicserélődik a Toro Rosso pilótapárosa: Sebastien Buemi és Jaime Alguersuari nem bizonyultak alkalmasnak a Red Bull-ülésre, ezért két fiatalabb pilótát választottak helyettük, Daniel Ricciardót és Jean-Eric Vergne-t.
2010: A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo erős kritikával illette Felipe Massa idei szereplését: úgy fogalmazott, egyes versenyeken mintha a testvérét küldte volna maga helyett. A brazilnak 7 alát, Fernando Alonsónak 9,5 pontot adott éves teljesítményére.
2009: Ferrarival érvényes tanácsadói és tesztpilótai szerződése nem akadályozza meg Michael Schumachert, hogy átigazoljon egy másik csapathoz, mondta Luca di Montezemolo. A német sajtó biztosra veszi, hogy a hétszeres világbajnok 2010-ben a Mercedes versenyzője lesz.
2008: Már csak két évre tervez a Formula-1-ben Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke. Azt kizárja, hogy ebben a rövid hátralevő időben a Ferrarinak dolgozzon.
2007: Heikki Kovalainen a McLaren új versenyzője Lewis Hamilton oldalán. A debütáló szezonját Renault-nál töltő finn számára megtiszteltetés, hogy sikeres honfitársai, Mika Hakkinen és Kimi Raikkönen nyomdokaiba léphet.
2006: Új, Albert 2 névre hallgató szuperszámítógépet kapott a BMW-Sauber. A hinwili központba telepített komputer 12 288 000 000 000 műveletet képes elvégezni másodpercenként.
2005: A Michelin következő szezon végén kiszáll a Formula-1-ből. Az FIA döntése alapján 2008-tól fogva egyetlen gumigyártó látja el a szériát, ez a rendszer pedig nem érdekli a francia vállalatot.
2004: Rövid ideig eladásra kínálták a konstruktőri második helyezett istállót, a BAR-t: aztán a Honda és többségi tulajdonos, a British American Tobacco visszavásárolta. A magyarázat szerint csupán jogi formalitás volt, hogy a csapat megjelent az eladó cégek listáján.
2002: A Toyota leváltott pilótája, Allan McNish nincs elragadtatva az ő és Mika Salo helyére érkező új versenyzőktől. Bizonytalan abban, hogy Olivier Panis hasznára válik-e a kölni csapatnak, és bár a CART-bajnok Cristiano da Mattában több potenciált lát, nem veszi készpénznek, hogy a brazil beválik az F1-ben.
2001: A Jaguar arról nyilatkozott: a csapat mögött álló autóipari óriás, a Ford újra megerősítette őket, hosszú távon vállal szerepet a Formula-1-ben.
2000: Fernando Alonso kölcsönben tesztel Valenciában a Benettonnál. A Minardi, amelyhez a spanyol öt évre aláírt, még nem rendelkezik motorral 2001-re, ezért nem vesz részt a gyakorláson. Alonso a Benettonnal gyűjti be a szuperlicenszhez szükséges kilométereket.