2022: Nem okoz túl nagy örömöt saját bevallása szerint a világbajnokságot a második helyen záró Charles Leclerc-nek, hogy az összetettben elválasztotta egymástól a két Red Bull-pilótát, Max Verstappent és Sergio Perezt.
2021: Kiélezett maradt a világbajnoki csata Abu Dhabiban, miután a két aspiráns, Max Verstappen és Lewis Hamilton az első sorba kvalifikáltak a szezonzáró időmérőjén. Az ezt követő sajtótájékoztatón a felek inkább a vb-harcot dicsérték egymás helyett, amikor arról kérdezték őket, milyen pozitívumokat tudnak elmondani egymásról.
2020: Az Abu Dhabi Nagydíj pénteki edzésein visszatért koronavírus-fertőzéséből Lewis Hamilton, aki szerint olyan élmény volt ez számára, mint „az első nap az iskolában”. Az őt a Szahíri GP-n pótló George Russell így „hazatért” a Williamshez.
2019: Megtörtént a várva várt gépcsere Valentino Rossi és Hamilton között: az olasz motoros egy korábbi F1-es Mercedest vezethetett, míg a brit F1-es a Doktor Yamaha M1-esének nyergébe pattant fel Valenciában.
2018: Robert Kubica úgy érzi, a 2019-es szabályváltozások jelentik a tökéletes pillanatot számára, hogy nyolc évvel a ralibalesete után visszatérjen a Formula-1-be. A lengyel mindezt a Williams színeiben fogja megtenni.
2017: Bár az első közös évükben jól kijött egymással Hamilton és Valtteri Bottas, a Mercedes-főnök Toto Wolff nem bánja, ha feszültség alakul ki csapaton belül a következő szezonban azáltal, hogy a finn megszorongatja a címvédő britet, mert ezzel is szintet léphet a csapat.
2016: Sergio Perez arra számít, hogy a várakozások szerint nehezebben vezethető 2017-es F1-es autók „meg fogják semmisíteni” a pilóták a téli tesztek során.
2015: A Mercedes mérnökigazgatója, Aldo Costa úgy véli, a 2017-re tervezett szabályváltozások nem tesznek jót majd a show-nak, mivel szerinte nehezebb lesz az előzés a jelentősebb aerodinamika miatt az új autókkal.
2014: Hosszú várakozás után a McLaren végre bejelentette, hogy 2015-re is megtartja Jenson Buttont, így a brit lesz a visszatérő Fernando Alonso csapattársa a wokingiaknál az első hondás szezonban.
2013: A Caterham F1-es alakulatát irányító Cyril Abiteboul „majdhogynem felelőtlennek” nevezte azokat a pilótákat, akik nem hajlandók segíteni a csapatukat szponzorok behozásával – hangsúlyozva persze, hogy nem minden versenyzőnek kell fizetnie az üléséért.
2012: Mark Webber úgy érzi, hogy hozzájárult idei vb-kudarcához, hogy túlságosan is erőltette a jó eredmények hajszolását, s nem elégedett meg olykor-olykor egy top 6-os helyezéssel.
2011: Egy évvel korábban a Red Bull ausztrálja azt hangsúlyozta, hogy az eredményei, nem pedig az életkora fogja meghatározni azt, hogy mikor vonul vissza a Formula-1-es versenyzéstől.
2010: Stefano Domenicali, a Ferrari csapatvezetője örül, hogy az FIA eltörli a következő idényre a csapatutasítások tilalmát: mivel az istállók amúgy is megoldották ezt, szerinte ezzel véget érhet a képmutatás időszaka.
2009: A Motorsport Világtanács jóváhagyta, hogy a 2010-es szezontól kezdve az eddigi három steward mellé minden nagydíjhétvégén nevezzenek egy negyedik felügyelőt egy korábbi F1-es pilóta személyében.
2008: Sebastien Buemi zárta leggyorsabbként a jerezi teszt utolsó napját a Toro Rossóval, megelőzve a szintén a csapattal köröző Takuma Satót.
2007: Heikki Kovalainent nem lepte meg a Renault döntése, hogy mindössze egy év után elküldték őt a csapattól. A finn állítja: két opciója is van a Formula-1-ben maradásra.
2006: A Renault technikai igazgatója szerint „most vagy soha” esztendő vár Giancarlo Fisichellára a kétszeres világbajnok Fernando Alonso távozása után. Az olasz biztos benne, hogy át tudja venni a vezető szerepet a csapatnál.
2005: A Ferrari tesztpilótája, Marc Gené volt a leggyorsabb Jerezben, ahol a Bridgestone által gumikkal ellátott gárdák tesztelték az esős abroncsokat a mesterségesen felvizezett andalúz pályán.
2004: Az FIA elnöke, Max Mosley 2005-ben is Michael Schumacher vb-címét jósolja – igaz, úgy érzi, a Ferrari kihívói is erősödni fognak a következő évben.
2003: Pedro de la Rosa érte el a legjobb köridőt a jerezi teszten a McLaren MP4/19-es volánjánál, ráadásul a negyedik nap végén jegyzett 1:16,210-es eredménye új csúcsnak is számít a spanyol helyszínen.
2002: Merész vízió Craig Pollocktól, Jacques Villeneuve menedzserétől: szerinte a kanadainak és Michael Schumachernek csapattársaknak kellene lenniük a sport érdekében.
2001: Kimi Raikkönenben megvan ugyanaz a győzni akarás, mint Ayrton Sennában, s lehet, hogy ugyanolyan tehetséges is – véli a finn első F1-es autóját, az idei Saubert tervező Sergio Rinland.
2000: A britek legendás F1-es kommentátora, Murray Walker bejelentette, hogy a 2001-es idény végén befejezi a nagydíjak közvetítését.