2022: Ross Brawn szerint nem elképzelhetetlen, hogy a 2026-ban érkező új szabályokban olyan aktív aerodinamikával lássák el az F1-es autókat, amely révén visszafoghatják a versenyben vezető autót.
2021: Martin Brundle szerint Valtteri Bottas nagyobb szerepet fog játszani Lewis Hamilton csapattársaként a Max Verstappen elleni vb-harc során, mint Sergio Perez a Red Bull oldalán. Tekintve a két héttel később Abu Dhabiban történteket, kijelenthető, hogy nem lett igaza az ex-F1-es szakértőnek.
2020: Lewis Hamilton kihagyja a hétvégi Szahíri Nagydíjat, miután megfertőződött koronavírussal – robbant a hír a versenyt megelőző kedd reggel. Sajtóhírek szerint George Russell fogja betölteni a világbajnok megüresedett helyét.
2019: Győzelemmel zárta hatodik világbajnok szezonját Lewis Hamilton Abu Dhabiban, 11. elsőségével beállítva saját éves csúcsát. Max Verstappen lett a második, Charles Leclerc a harmadik: a monacóit üzemanyag-szabálytalanság miatt vizsgálták – különbözött a csapat által futam előtt lejelentett benzinmennyiség és a mérés –, de megtarthatta helyét, viszont a Ferrarit 50 ezer euróra megbüntették.
2018: Utolsó látogatást tett a Red Bull Milton Keynes-i főhadiszállásán Daniel Ricciardo. A csapattól, amellyel öt szezont töltött el, búcsúajándékként egy egyedi KTM krosszmotort kapott.
2017: Megegyezett a Renault és az FIA: Marcin Budkowski, aki a szövetség alkalmazásából igazolt az istállóhoz technikai igazgatóként, április 1-jén állhat munkába, hat hónap kényszerszabadság után. Eredetileg csak három hónap lett volna a kötelező pihenőidő – ez sem a riválisok, sem az FIA tetszését nem nyerte el.
2016: A Mercedes által dominált szezon után rendkívül optimista Helmut Marko: a Red Bull tanácsadója arra számít, hogy 2017-ben, az aerodinamikai szabályváltozások révén a konstruktőri és egyéni világbajnoki címért is harcba szállnak. Utóbbiért Ricciardót és a 19 éves Verstappent is érettnek tartja.
2015: Egynapos, 12 órás gumiteszttel ért véget a szezon Abu Dhabiban, melyen a GP2-es bajnok, Stoffel Vandoorne futotta a legjobb időt a McLarennel, Kimi Raikkönen Ferrarija és Marcus Ericsson Sauberje előtt. A Pirelli legújabb keveréke, az ultralágy nagy figyelmet kapott a nap során.
2014: „Sok tündérmese szól a Ferrariról és arról, milyen a vörös autót vezetni. Végre én is alátámaszthatom ezeket a tündérmeséket” – beszélt ferraris pályafutása kezdetéről Sebastian Vettel, aki négy napot töltött Maranellóban, melyek közül az egyik során a 2012-es autót vezette a fioranói pályán.
2012: Nem talált vevőt a HRT csapat a Formula-1-es nevezési díj befizetési határidejéig, így a mezőny 22 autóra csökken 2013-ban.
2011: Pastor Maldonado a Williams versenyzője lesz a következő szezonban is, második évét töltve a csapattal, Valtteri Bottas pedig tartalékpilóta marad, és nem kevesebb, mint 15 pénteki szabadedzésen vezethet. A második ülés egyelőre nem kelt el.
2010: A Williams a GP2-es bajnokot, Pastor Maldonadót szerződtette a 2011-es évadra. Nico Hülkenberg helyét veszi át a venezuelai, 30 év után hazája első F1-ese.
2009: Elkezdődött a fiatal versenyzők tesztje Jerezben. Andy Soucek (Williams) volt a leggyorsabb Paul di Resta (Force India) előtt. Olyan fiatal tehetségek vezettek még, mint Daniel Ricciardo (Red Bull), Brendon Hartley (Toro Rosso), Jules Bianchi (Ferrari) és Alexander Rossi (BMW).
2008: Alain Prost abban bízik, hogy fia, Nicolas az Euroseries 3000 megnyerése után F1-es tesztlehetőséget kap – a négyszeres világbajnok reméli, egyenesen a Ferraritól.
2007: Megnősült Felipe Massa: párját, Rafaela Bassit vette el Sao Paulóban, 800 vendég, köztük számost Ferrari-csapattag jelenlétében.
2006: Pedro de la Rosa a McLaren B terve: Ron Dennis beszélt arról, újra fontolóra veszik a spanyolt versenyülést illetően, ha Lewis Hamilton leigazolása hibának bizonyul. Mindazonáltal a kockázatot nagyon kicsinek érzi a csapatfőnök.
2005: A Super Aguri nem szerepel a 2006-os nevezési listán, a hírek szerint azért, mert a csapat nem tette le a kötelező 48 millió dolláros foglalót az FIA-nak. A szabályok szerint ha az istálló késve fizet, akkor is szükség lesz a többi istálló egységes jóváhagyására, hogy ott lehessen a rajtrácson.
2004: Felipe Massa a leggyorsabb a jerezi teszt második napján a Sauberrel, ugyanakkor rossz hír számára, hogy nem tesztelhet 2005-ben a Ferrarival. Sajtóértétesülések szerint a Sauber új gumiszállítója, a Michelin nem egyezett bele, hogy a Bridgestone-partner Ferrarit vezesse. Az olaszok ezért igazolták le Marc Genét tesztpilótának.
2003: A Saubertől távozó Nick Heidfeld előszerződést kötött a Jordannel, amely több szempontból sem ideális a német számára: egyrészt csökken fizetése, másrészt a silverstone-i csapatnak opciója van az egyezségből való kihátrálásra költségvetési megfontolásból – a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a csapat meneszti Heidfeldet a szezonnyitó előtt, ha nem talál elég szponzort és fizetős versenyzőre lesz szüksége.
2002: A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo felvázolta elképzelését az F1 irányításáról: nem akarja, hogy a csapatok tulajdonossá váljanak, de szeretné, hogy képviselve legyenek a menedzsmentben és rálássanak a széria bevételeire.
2000: Pedro Diniz a Prost csapat részvényesévé vált: a brazil pilótának versenyzői ülést is felajánlottak a csapatnál, de ő inkább menedzseri pozíciót választott.