2022: Mohammed ben Sulayem, az FIA szűk egy éve megválasztott elnöke tagadja, hogy bármilyen alapvető probléma lenne az F1 kereskedelmi jogait birtokló FOM-mal, a Liberty Mediával és a vezérigazgató Stefano Domenicalival.
2021: 79 éves korában elhunyt Sir Frank Williams. A legendás csapatfőnöknek két F1-es istállója is volt, a második, sikeresebb, máig létező alakulatot 1977-ben indította, formálisan pedig egészen 2020 szeptemberéig ő volt a csapatfőnök, amikor is a Williams új, amerikai tulajdonosokhoz került.
2020: Sértőnek és megalázónak tartja a motorkiegyenlítésre vonatkozó ötletet Toto Wolff. A Mercedes csapatfőnöke teljesen elhatárolódik attól, hogy a fejlesztések befagyasztása előtt egy szintre hozzák az erőforrásokat.
2019: Max Verstappen világbajnok akar lenni. A holland pilóta ezt a Brazil Nagydíjon aratott győzelme után nyomatékosította, úgy fogalmazott, hogy kezd elege lenni abból, hogy csak egy-egy győzelem jut neki minden évben.
2018: Kritizálta a Formula-1-et a sorozat sportszakmai igazgatója. Ross Brawn úgy véli, a kettészakadt mezőny a sportág jelenlegi legnagyobb problémája, ezért ennek megoldásán áll vagy bukik a száguldó cirkusz jövője.
2017: Egyre nagyobb az esélye annak, hogy csatlakozik az F1-hez az Aston Martin. A Red Bull partnereként már most is jelenlévő legendás brit cég első embere szerint előfordulhat, hogy 2021-től motorszállítóként is csatlakozzanak a száguldó cirkusz mezőnyéhez.
2016: A korábbi F1-es pilóta Gerhard Berger nyíltan kritizálta a Ferrari alakulatát. Az osztrák szerint a maranellóiak legnagyobb gondja jelenleg, hogy nem rendelkeznek olyan minőségi vezetővel, mint a Mercedesnél Toto Wolff, vagy a Red Bull esetében Christian Horner.
2015: A motortól függ a következő év a Red Bull számára Daniel Ricciardo szerint. Az ausztrálok népszerű Formula-1-es pilótája szerint az erőforrás 2016-ban is kulcskérdés lesz azok után, hogy idén mennyit szenvedtek vele.
2014: A Star Warshoz hasonlította a Williams versenygépét David Coulthard. A skótok korábbi F1-es pilótája Silverstone-ban kapott lehetőséget arra, hogy kipróbálja a 2014-es konstrukciót, ahol a jelenlegi televíziós szakértő szerint olyan élményt élt át, mintha a Csillagok Háborújában lett volna.
2013: Továbbra is nagy céljai vannak Esteban Gutierreznek. A mexikói pilóta ebben a szezonban a legjobb újonc lett és úgy érzi meg tudta mutatni saját sebességét, ám a jövője továbbra is bizonytalan. Gutierrez azonban úgy érzi, bebizonyította, helyet érdemel a Formula-1-ben.
2012: Viccesnek gondolja Sebastian Vettel, ahogyan bohócot csinált a kritikusaiból a szezon végén. A német pilóta úgy gondolja, megmutatta, hogy a mezőny végéről is fel tud zárkózni az élmezőnyhöz, és nem csak az élről indulva tud sikeres lenni.
2011: Valószínűleg a következő szezonban is Jenson Button és Lewis Hamilton fog versenyezni a McLaren csapatánál. A 2009-es világbajnok már aláírta a folytatásról szóló szerződést, honfitársa viszont még nem rendelkezik újabb kontraktussal, ám mindkét fél részéről megvan a hajlandóság.
2010: A háromszoros világbajnok Sir Jackie Stewart szerint a hétszeres világbajnok Michael Schumacher hibát követett el a visszatérésével. A legendás skót úgy gondolja, ha csak nem nyeri meg a német pilóta a világbajnokságot, akkor feleslegesen tért vissza a mezőnybe.
2009: Visszatér a Kanadai Nagydíj a következő idényben. A hivatalos bejelentés szerint a házigazda Montreal városának illetékesei az erről szóló szerződést Bernie Ecclestone-nal írták alá. Ezzel egy több hónapos tárgyalássorozatnak értek a végére, így a következő öt évben visszatér az F1 Kanadába.
2008: Fernando Alonso semmiképpen nem szeretne kétszeres világbajnokként távozni az F1-ből. A Renault spanyol pilótája úgy érzi, szinte biztos, hogy addig nem hagyja el a sportágat,amíg meg nem szerezte a harmadik bajnoki címét.
2007: Ralf Schumacher és Giancarlo Fisichella is az utolsó esélyüket ragadhatják meg arra, hogy a Formula-1-ben maradjanak. A tapasztalt német és olasz pilóta a Force India csapatánál kapnak tesztlehetőséget az év végén Jerezben.
2006: Nem érzi úgy Kimi Raikkönen, hogy plusz teher lenne rajta a következő évet illetően. A finn pilóta 2007-től már a Ferrari pilótája lesz, ahol a legendás Michael Schumacher helyére érkezik. A jégember szerint még semmit sem bizonyított az olaszoknál, így korai lenne jósolni a jövőre nézve.
2005: A Michelin abroncsait fogja használni a következő szezonban a Scuderia Toro Rosso csapata. A Minardi örökébe lépő alakulat így ugyanazt a gumit fogja használni, amit a testvércsapatuk, miután a Red Bull is a francia gyártóval áll szerződésben.
2004: A Red Bull pilótája lehet David Coulthard. Az energiaital gyártó cég 2005-től átveszi a Jaguár helyét a rajtrácson és a hírek szerint elképzelhető, hogy a tulajdonos, Dietrich Mateschitz a tapasztalt skót pilótát szerződteti az egyik sajátnevelésű tehetségük mellé.
2003: A McLaren alkalmazásában marad a következő szezonra Alexander Wurz. Az osztrák versenyzőről több forrás is azt híresztelte, hogy a Jaguar istállójánál köthet ki, végül a wokingiak megerősítették, hogy Wurz továbbra is a csapat tesztpilótája marad.
2002: Bár sok kritika érte a következő szezonban érkező szabályokat, az FIA elnöke Max Mosley igyekezett leszögezni, hogy azok nem fogják egyik csapatot sem jobban érinteni, mint a másikat. Többek között a pontkiosztás és a kvalifikációs rendszer is változik az F1-ben.